Ehdotan, että koronan hellittäessä Finnair lanseeraisi suorat lennot Helsingistä Honoluluun.
Se olisi Euroopan ainoa suora yhteys Hawaijille. Ja 11000 km olisi ihan A350 toimintamatkan rajoissa. Matkustajat ympäri Eurooppaa voisivat vaihtaa Helsingissä, sillä se tekisi kokonaismatkasta paljon lyhyemmän kuin vaihto USA:ssa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi pidätte Honolulua kalliina. Itse olen käynyt ihan näin duunarina, toki kahden välilaskun lento ja kolmen tähden hotelli. Mielestäni ei ollut yhtään sen kalliimpaa kuin muualla jenkeissä. Toki 8 vuotta aikaa.
8v sitten USA:han oli halpa matkustaa kun eurolla sai lähes 1,4 USD. Viime vuosina kurssi on ollut lähes 1:1, joten USA on ollut aika kallis paikka eurooppalaiselle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi pidätte Honolulua kalliina. Itse olen käynyt ihan näin duunarina, toki kahden välilaskun lento ja kolmen tähden hotelli. Mielestäni ei ollut yhtään sen kalliimpaa kuin muualla jenkeissä. Toki 8 vuotta aikaa.
Katso jostain hotelliohjelmasta hinnat.
Samat hinnat ovat , kuin muissakin isoissa kaupungeissa. Arvokasta !
Kerralla nähty. Ei tarvi uudestaan mennä
Ei vitussa suomalaisia pilaamaan Havaijia. Kiitos vaan ap:lle tästä typerästä aloituksesta, taidan tietää kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Rantalomalle nyt yleensä se vertailukohde ei ole ”muualla Jenkeissä”, vaan esim. Karibian maat, Aasia tai vastaavat huomattavasti edullisemmat kohteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei vitussa suomalaisia pilaamaan Havaijia. Kiitos vaan ap:lle tästä typerästä aloituksesta, taidan tietää kuka olet.
Kyllä Jenkit on jo ihan itse ehtineet ensin, ei siihen suomalaisia tarvita.
No kuinka paljon niistä sitten tulee? Koneessa 300 matkustajaa, näistä 16 business. Karjaluokan lippu 600€, bisnesluokka 1000-2000€.