Sukuni salat official - julkkisten sukua tutkitaan
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007725769.html Kuka on Pete Parkkosen isoisä? Isä on Olympiavuoden hedelmä
Kommentit (387)
Mikähän muinainen ruhtinas sieltä nyt paljastuu jonkun esi-isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaan olisi pitänyt panostaa niinkuin ulkomaiden versioon, ongelma voi olla myös taustatutkijat jotka mielikuvituksettomia draaman kaaren kanssa. Olisi kannattanut ottaa Geni yhteistyökumppaniksi.
Myöskään juontajan tapa ei ole hyvä. Ei tajua että satoja tuhansia jälkeläisiä Suomessa noilla samoilla esivanhrmmilla
Tällaisissa ohjelmissa pitäisi juontaja olla asioihin hyvin perehtynyt, eikä niinkään aieempien aikojen "julkkisten" perään kuolaava. Tehtävään sopisi esimerkiksi historioitsija Teemu Keskisarja tai joku muu historiaanperehtynyt henkilö.
Ja taas se alkaa.
Kausi 2
Mikä koulutus on Hintikalla tähän ohjelmaan. Miksi hän on mukana mihin häntä tarvitaan. Onko sukututkijan koulutus/ historoitsija.
Tahtoo mennä kikatuksen puolelle.
Mistä tavikset voi saada tommosen selvityksen?
Tuiskulle on enemmän noita saamelaisia esivanhempia, toivottavasti se on hälle kerrottu.
Paula Norosen isä on kirjoittanut 2003 Äitini työssä - 100v erään naisen elämästä. Eli Paula ei ole lukenut kai sitä kun ei tiennyt mummonsa olleen aktiivi siirtolaisten ja lasten asioissa. Hintikka lainaa sitä kirjaa sanatarkkaan "juuri ennen Talvisotaa perhe muutti keski-suomeen.." myös lasten siirtolasta Ukonniemestä on kerrottu yksityiskohtaisesti. Minua hämmentää että ihmiset eivät ole kiinnostuneita omasta suvustaan vielä Paulan iässä.
Tämä on typerä ohjelma. Ihminen ei voi valita syntyperäänsä, eikä ole vastuussa muiden, eikä varsinkaan jo kuolleiden ihmisten tekemisistä. Joskus on vaan parempi, että ei tiedä. Itse en tiedä paljoakaan sukulaisistani tai sukupuustani ja se on vaan hyvä asia. Olen vastuussa vain itsestäni ja omista tekemisistäni.
Onpa taas mielenkiintoisia asioita Antti Tuiskun suvuissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on typerä ohjelma. Ihminen ei voi valita syntyperäänsä, eikä ole vastuussa muiden, eikä varsinkaan jo kuolleiden ihmisten tekemisistä. Joskus on vaan parempi, että ei tiedä. Itse en tiedä paljoakaan sukulaisistani tai sukupuustani ja se on vaan hyvä asia. Olen vastuussa vain itsestäni ja omista tekemisistäni.
Niin minäkin olen vastuussa vain omista tekemisistäni, mutta minua kiinnostaa myös esi-isäni.
Tämä on yksi parhaita tv-ohjelmia. Tosi mielenkiintoista kuulla ihmisten vaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo, miten Hintikka on laitettu esiintymään suurena historiantuntijana. Huomaa, että hän lukee jonkun toisen käsikirjoittamaa tekstiä. Mieluummin kuuntelisin jonkun oikean tutkijan kertomuksia.
Eihän missään ole väitetty, että Hintikka olisi saanut nämä asiat selville. Hän on ohjelman juontaja, joka kertoo jakson julkkiselle selville saatuja asioita tämän historiasta.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo, miten Hintikka on laitettu esiintymään suurena historiantuntijana. Huomaa, että hän lukee jonkun toisen käsikirjoittamaa tekstiä. Mieluummin kuuntelisin jonkun oikean tutkijan kertomuksia.
Hintikka on selkeäsanainen ja sopiva juontaja tähän ohjelmaan. Selkeästi tämä sukututkimus kiinnostaa häntä ja hänestä on hienoa voida välittää tietoa julkkikselle tämän esivanhemmista.
Tähän ohjelmaan Hintikka jotenkin sopii. Malttaa jopa olla puhumatta miehestään ja "suurperheestään".
pikkusen alkanu haiseen että nääkin on käsikirjotettuja, miten voi löytyä yhtääkkiä kaikkia mitä suku ei o tiennyt
Vierailija kirjoitti:
pikkusen alkanu haiseen että nääkin on käsikirjotettuja, miten voi löytyä yhtääkkiä kaikkia mitä suku ei o tiennyt
Paljon helpompi tekasta jtn kirjeitä kun alkaa etsiä oikeita, kukaan ei ala vastaan sanoon, viihdeohjelmahan tämä on.
Kaikkien isoäidit ja isät on jtn suursankareita, haluisin nähdä sen missä koko suku olis jtn rikollisia vässyköitä.
Huomaa, että huijausta epäilevät ei ole harrastaneet sukututkimusta. Kaikestahan tuolla on lähteet olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että huijausta epäilevät ei ole harrastaneet sukututkimusta. Kaikestahan tuolla on lähteet olemassa.
jaa löytyy jtn tuiskun kehtoja jostain sertifioituna
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien isoäidit ja isät on jtn suursankareita, haluisin nähdä sen missä koko suku olis jtn rikollisia vässyköitä.
Jep ja aivan kuin esimerkiksi mäkitupalaisten talonlunastus olisi ollut jotenkin ainutlaatuinen tapaus. Niitä tapahtui kymmeniätuhansia.
Ollaanko täällä tosiaan jo kateellisia julkkisten sukulaisista? Mahdollista vain vauva-palstalla🥳🤭
Michael Monroelle osallistuminen ohjelmaan oli suuri elämys ja tärkeää.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008665633.html