Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on kanap-tukka, eli miestukka, mutta ei ihan: miksi teillä on sellainen? Mikä sai teidät leikkaamaan?

Vierailija
08.01.2021 |

?

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harkitsen leikkaamista. Hiukset ohenee ohenemistaan ja rakennekin muuttunut lasimausen pörröiseksi. Mietin juuri, millainen lyhyt malli olisi kiva. En leikkaisi, jos em ongelmia ei olisi, mutta näillä nyt mennään.

N52

Vierailija
2/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harkitsen leikkaamista. Hiukset ohenee ohenemistaan ja rakennekin muuttunut lasimausen pörröiseksi. Mietin juuri, millainen lyhyt malli olisi kiva. En leikkaisi, jos em ongelmia ei olisi, mutta näillä nyt mennään.

N52

Älä ota kananp-tukkaa. Älä ota punaista väriä, jossa on jotain muuta väriä joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Älä ota kananp-tukkaa. Älä ota punaista väriä, jossa on jotain muuta väriä joukossa.

Tämä. Ei missään tapauksessa punaista! Violetti-musta sen olla pitää!

Vierailija
4/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa toki te vastustajat, että mikä sitten olisi parempi kun hiukset ohenee? Minusta olisi noloa yrittää pitää pitkää kun se on sellainen ohut liru.

Vierailija
5/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni kananperseelle! Jos siinä on perse niin se ei voi olla huono!

Vierailija
6/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tässä tekisi. Minulla on nyt pitkät lasihiukset jotka ovat luirut ja aivan mahdottomat. Ne ei taivu mutta taipuu kuitenkin sinne minne itse haluavat, eivät kastu, eivät kuivu kun lopulta kastuvat, eivät pysy kiinni, pinnit valahtelee ja ponkkarit/letit ei pysy. Saattavat takkuuntua tuosta vaan vaikka ovat suorat. Samoin hiukset on niin hennot että niitä irtoilee päivittäin runsaasti ja hiuksia on joka paikka täynnä.

Ongelmana on ruma kallon muoto eli en voi pitää lyhyitä hiuksia. Lisäksi minulla on vähän miesmäiset piirteet joten näyttäisin mieheltä lyhyissä hiuksissa. Pääni ei ole super iso mutta kuitenkin normaalia isompi eli normipipot ei mahdu mitä nykyisin myydään. Takaraivo on itselläni ruma kun omalla kumppanilla on täydellisen muotoinen pää ja sopii niin hyvin lyhyet hiukset hänelle.

Polkkaa pidän vähän tylsänä ja en halua olla nuorempi kuin olen mutta inhoan mitään tanttalookkia hiuksissa jne.

Vierailija
7/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa toki te vastustajat, että mikä sitten olisi parempi kun hiukset ohenee? Minusta olisi noloa yrittää pitää pitkää kun se on sellainen ohut liru.

Eikö polkkatukka ole ihan ok?

Vierailija
8/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2018/01/30-chic-short-pixie…

Olen pitkään harkinnut tällaista mallia. Olen aito blondi.

Vierailija
9/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan kasvojen vierestä vedä ihan lyhyeksi. Ruman näköistä, kun mahdollisesti kadonnut leukalinja jää ihan näkyviin. Väliin jää muitakin vaihtoehtoja on kuin pitkä liru ja kanan p.

Vierailija
10/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset vaativat myös meikin käyttöä ja naisellista vaatetusta. Oletko valmis siihen vai olisiko hieman pidempien hiusten kanssa säätäminen kuitenkin helpompaa?

Vierailija
11/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tässä tekisi. Minulla on nyt pitkät lasihiukset jotka ovat luirut ja aivan mahdottomat. Ne ei taivu mutta taipuu kuitenkin sinne minne itse haluavat, eivät kastu, eivät kuivu kun lopulta kastuvat, eivät pysy kiinni, pinnit valahtelee ja ponkkarit/letit ei pysy. Saattavat takkuuntua tuosta vaan vaikka ovat suorat. Samoin hiukset on niin hennot että niitä irtoilee päivittäin runsaasti ja hiuksia on joka paikka täynnä.

Ongelmana on ruma kallon muoto eli en voi pitää lyhyitä hiuksia. Lisäksi minulla on vähän miesmäiset piirteet joten näyttäisin mieheltä lyhyissä hiuksissa. Pääni ei ole super iso mutta kuitenkin normaalia isompi eli normipipot ei mahdu mitä nykyisin myydään. Takaraivo on itselläni ruma kun omalla kumppanilla on täydellisen muotoinen pää ja sopii niin hyvin lyhyet hiukset hänelle.

Polkkaa pidän vähän tylsänä ja en halua olla nuorempi kuin olen mutta inhoan mitään tanttalookkia hiuksissa jne.

Polkka otsiksella tai ilman voisi sopia sinulle, jos on voimakkaat piirteet. Ei se ole tantta! Tai ei ainakaan ole pakko olla.

Minulla yleensä lyhyt (periaatteessa tykkään just siitä kananperseestä), mua nyt koronan aikaan olen antanut kasvaa. On polkkapituudessa ja ei kyllä ainakaan mun pehmeille piirteille sovi.

Vierailija
12/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset vaativat myös meikin käyttöä ja naisellista vaatetusta. Oletko valmis siihen vai olisiko hieman pidempien hiusten kanssa säätäminen kuitenkin helpompaa?

No nyt tuli kyllä uutta ja mullistavaa tietoa. Että siis ihan oikeasti vaativat? Mitä minulle tapahtuu, jos uskallan yhtenä päivänä jättää tuon vaatimuksen toteuttamatta? Iskeekö salama vai perutaanko naiseuteni?

Vierailija
13/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

https://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2018/01/30-chic-short-pixie…

Olen pitkään harkinnut tällaista mallia. Olen aito blondi.

Todella kaunis malli.

Vierailija
14/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan kasvojen vierestä vedä ihan lyhyeksi. Ruman näköistä, kun mahdollisesti kadonnut leukalinja jää ihan näkyviin. Väliin jää muitakin vaihtoehtoja on kuin pitkä liru ja kanan p.

Eikö se kananperse juuri usein ole edestä pidempi ja takaa lyhyt? Takaa vielä vähän pöyhitään niin takaraivo näyttää muodokkaammalta.

Ja siihen ei ole pakko ottaa sitä Kouvola-tehostetta, punaista tai violettia raitaa.

Vierailija
15/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku selittää, miten kananpersetukka on miestukka? Eihän se miehillä ole yleinen malli. Nimetkää yksikin nahkahousuja ja silmämeikkiä käyttämätön mies, jolla on kananpersetukka.

Vierailija
16/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkka otsiksella tai ilman voisi sopia sinulle, jos on voimakkaat piirteet. Ei se ole tantta! Tai ei ainakaan ole pakko olla.

Minulla yleensä lyhyt (periaatteessa tykkään just siitä kananperseestä), mua nyt koronan aikaan olen antanut kasvaa. On polkkapituudessa ja ei kyllä ainakaan mun pehmeille piirteille sovi.

Oikeasti ohuesta hiuksesta, etenkää lasisesta, ei riitä polkkaan ja otsikseen. Ne pari otsalla roikkuvaa haituvaa eivät näytä hyvältä, kuten ei sekään, että otsis alkaa keskeltä päät ja muuhun osaan jää pari karvaa. Niin, eikä se ohut, roikkuva polkka ole oikeasti yhtään sen paremman näköinen kuin ohut, roikkuva pitkä tukka. Ohuelta lirulta se ohut liru näyttää aina, jos siinä on roikkuvaa pituutta.

Vierailija
17/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli kyllä uutta ja mullistavaa tietoa. Että siis ihan oikeasti vaativat? Mitä minulle tapahtuu, jos uskallan yhtenä päivänä jättää tuon vaatimuksen toteuttamatta? Iskeekö salama vai perutaanko naiseuteni?

Ainakin minuun iski salama ja henkilötunnuksen loppuosa muuttui. Lisäksi mikään ehostus ei tartu enää, vaikka kuinka yritän. Kaverit alkoivat sanoa Petriksi ja oma äiti ei tunne.

Kannattaa meikata yöksikin, jos on lyhyet hiukset :/

Vierailija
18/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ota kantaa tuohon muuhun typeryyteen, mutta pidempien hiusten kanssa säätäminen...? Pitkät hiuksethan on just helpot, kun niitä ei tarvitse muotoilla tai huolehtia niiden säännöllisestä leikkaamisesta. Mulla on pitkät hiukset juuri tästä syystä!

Vierailija
19/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaatia oli vähän liian voimakas ilmaisu, mutta joku ketjussa ainakin pelkäsi miesmäistä ulkonäköä ja joillekin näin käy lyhyiden hiusten kanssa. Salama ei iske eikä naiseuskaan häviä ;)

Vierailija
20/110 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ihminen, jolla on itsemääräämisoikeus enkä siis ole holhouksen alainen ja voin näin itse päättää, minkälaiset hiukset päässäni on. Uskon tämän olevan itse asiassa yleisin vastaus.