Kuinka olemme edelleen siinä pisteessä, jossa miehet yrittävät jakaa laskun ensimmäisillä treffeillä?
Minkälainen feministinen aivopesu sai sinut ajattelemaan, että tämä oli OK?
Maksa se hiton lasku, mies.
Kommentit (213)
En tiedä, kun en ole koskaan sellaisilla treffeillä ollut. Mies on aina halunnut maksaa, minä kyllä tarjoan oman osuuteni maksua, mutta yleensä eivät anna.
Eikö se ole hyvä, että heti tulee esiin piirteitä, mistä voit tehdä omat johtopäätöksesi etenemisen suhteen.
Vaikka ei jatkoa tulisikaan eli ei olisi sitä vetovoimaa, niin silti miehen maksu otetaan vastaan iloisesti.
Ei nähdä enää, mutta sinä maksat. Kun viestität perään niin saat viestin "Sä oot tosi mukava, mutta..."
Mutta maksat silti sen hiton laskun. Miehen tehtävä.
Treffien järjestäjä maksaa viulut. Eli jos vien naisen kalliiseen ravintolaan, niin tietysti maksan laskun, enkä pistä häntä maksamaan kalliista ateriastaan itse, enkä halua myöskään niin, että nainen joutuu tilaamaan vain salaatin ja veden, ettei kuukauden budjetti menisi vitturalleen.
Tapaile niitä amerikkalaisia bisnesmiehiä. Nehän kuulemma lähettää lahjakortteja ja lahjoja ulkomaille asuville naisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Treffien järjestäjä maksaa viulut. Eli jos vien naisen kalliiseen ravintolaan, niin tietysti maksan laskun, enkä pistä häntä maksamaan kalliista ateriastaan itse, enkä halua myöskään niin, että nainen joutuu tilaamaan vain salaatin ja veden, ettei kuukauden budjetti menisi vitturalleen.
Pitääkö sitä mennä johonkin kalliiseen mestaan?
Vierailija kirjoitti:
eli jos nainen kutsuu uimarannalle niin hänen pitää ostaa uimahousut ja aurinkovoide tai kävelemään mennessä lenkkarit?
Vierailija kirjoitti:
Kun olin pieni lapsi, niin vanhempani veivät minua joskus ravintolaan syömään. Aikuisena olen ihan itse osannut mennä, ja sopia mahdollisen seuran kanssa, millaiseen ravintolaan mennään.
Miten sinä "viet naisen kalliiseen ravintolaan"? Eikö fine dining -paikassa ihmetellä, kun raahaat rimpuilevaa ja huutavaa naista väkisin sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei jatkoa tulisikaan eli ei olisi sitä vetovoimaa, niin silti miehen maksu otetaan vastaan iloisesti.
Ei nähdä enää, mutta sinä maksat. Kun viestität perään niin saat viestin "Sä oot tosi mukava, mutta..."
Mutta maksat silti sen hiton laskun. Miehen tehtävä.
Huoh.. Tällaisille sopii ostovaimot
Kun kaksi naista tai miestä käy keskenään treffeillä, kuka silloin maksaa?
Täh? Miksi miehen pitäisi maksaa lasku? Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä mennä johonkin kalliiseen mestaan?
Tietysti pitää, en minä mitään hesetreffejä harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Se, kumpi on suhteen maskuliininen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Se maskuliinisempi osapuoli.
Patriarkaatti ei enää määrää.
Totta kai lasku puoliksi. Mistä lestaladosta ap on kotoisin?
Itse olen laatikkoleukainen valekirurgi, joten kyllä se on aina nainen, joka maksaa kaiken, jos haluaa lakanoihin (ja vaikkei haluaisikaan).
Vierailija kirjoitti:
Kutsuja maksaa. Tämä kuuluu normaaleihin käytöstapoihin.
Treffeille ei pidä mennä mihinkään ruokapaikkaan, kannattaa mennä lasilliselle. Ja juoda oma juomansa hyvin, hyvin hitaasti.
Jos tulet treffeille kanssani niin et löytänyt minua parempaa joten sinun kuuluisi maksaa
mies