Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset haluavat multa seksiä, mutteivät muuta. Mitä voin tehdä?

Vierailija
07.01.2021 |

Tätä jatkuu vuodesta toiseen. Ulkoisesti kaikki on ihan ok. Moni nainen hehkuttaa seksiämme ja kehuu minua muutenkin, mutta sitten ei mitään. Ihastun ja en saa vastakaikua. Minuun ihastuvat usein varsin epävakaat naiset, joiden kanssa en halua yhtään mitään.

Löytyy duunit, koulutukset, urheilulliset elämäntavat, paljon kavereita, hyvät käytöstavat ja huomaavaisuutta. Kaveri sanoo että pitäisi olla vähän kusipää niin sitten ne kiinnostuu. En haluaisi tuohonkaan lähteä mukaan. Turhaan kai täällä kyselen, koska ei kukaan kaveri tai fwb:kään ole osannut sanoa että mistä kiikastaa.

Olkaa onnellisia jos ylipäätään löydätte mitään. Se ei ole itsestäänselvää.

Kommentit (402)

Vierailija
81/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta "mies ei saa olla nössö" aukikirjoitettuna : Miehessä pitää löytyä sopiva annos pahuutta, pelkkä hyvyys ja hyväntahtoisuus ei riitä. Lisäksi naisen pitää kokea että hän saa tuon pahuuden tarvittaessa käyttöönsä jos perheen etu sitä vaatii, eli mies totrelee jos nainen pyytää häntä tekemään hätätilanteessa jotakin laitonta.

Daa:D

mies52v

Vierailija
82/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kiltti seurusteluun mutta lihasi kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole niin helppo dildon korvike.

Vaikka ei heti mentäisi sänkyyn, niin tilanne ei muutu. Ja kyllä jotkut fwb:t ihastuvat muhun, mutta mä en taas heihin.

Miksi sulla on noita fwb, jos kerran et ole kiinnostunut heistä ja haluat itse parisuhteeseen? Minkälaisia ovat nämä epävakaat naiset, kenen kanssa kuitenkin suostut muhinoimaan? Minä en lähtisi miehen kanssa suhteeseen, jolla on fwb joka sormelle. Ei tiedä hyvää.

Joistain fwb:stä oon ollu kiinnostunut. Mutta siis... haluan seksiäkin. Kun ei oo parisuhdetta tai mitään, niin pitää sitäkin jostain saada. 

Epävakaat naiset on ollut mm. väkivaltaisia, itsetuhoisia, muuten helvetin äkkipikaisia... eräs oli kova käyttämään alkoholia vaikkei mikään kovin nuori ollut enää. Pitkiä ryyppyputkia ilman että oli edes mistään juhlista kyse. En mä sellaista halua elämääni. Yks oli muuten ok, mutta hän oli tosi hiljainen ja jumissa mun kanssa. En tiedä oliko sellainen muutenkin. Ei hän vaan sitten herättäny mussa mitään. Tykkään enemmän avoimista ja puheliaista naisista.

Joku sun jutuissa mättää. Sä teet juuri päinvastoin, kuin minkä lopputuloksen toivot. Eli käytät aikasi vääränlaisiin naisiin seksin toivossa. Sitten harmittaa, kun ne vääränlaiset naiset kiinnostuvat sinusta tai jos naiset haluavat vain seksiä. Miksi sitten etsit seksisuhteita väkivaltaisten alkoholistien kanssa? Ethän sinä oikeasti parisuhdetta halua, kun et tee elettäkään sellaisen saadaksesi. Oliko vanhempien kanssa ongelmia, vaikea lapsuus?

En mä oo näiden ongelmatapausten kanssa missään suhteissa. Eräs näistä on mun ystävä joka on ihastunut muhun, toisen kanssa laitoin poikki kahden tapaamiskerran jälkeen kun alkoi raivota mulle jotain. Tän paljon viinaa juoneen kanssa käytin liikaa aikaa kyllä. Se oli virhe.

Etsin kyllä ihan vakavia deittejä ja välillä sitten näitä seksisuhteitakin. Harvoin vain tapaan ketään kiinnostavaa kun etsin vakavaa seuraa. Baaristakin aina löytyy ihan vääräntyyppisiä. En tiedä...

Joo äidin kanssa on ongelmia. Äiti oli alistava ja manipuloiva. En pidä yhteyttä häneen enempää kuin on pakko. Olen käynyt terapiassa asian takia.

Vierailija
84/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee kaikki vähänkin epävakaan oloiset heti ei mitään vakavaa osastolle. Enkä edes tarkoita mitään öykkäreitä tai täysin menetettyjä tapauksia tai muita vastaavia. Vaan myös sellaisia pikkasen vaan rajattomia, läheisriippuvaisia, vähän vaan allapäin olevia jotka eivät ole itse päässeet asioidensa kanssa eteenpäin. Ja niitä on PALJON. En halua ottaa mitään riskiä siitä että joutuisin henkisen kävelykepin rooliin, vetämään toista perässä tai katselemaan vierestä kun toinen ei osaa asettaa muille rajoja. Etsin tasavertaista kumppania jonka kanssa pystytään tekemään enemmän yhdessä, minä myös.

Ehkä kaverisi joka neuvoi olemaan kusipäisempi oli jäljillä ja yritti vihjata surkealla ulosannilla olemaan itsenäisempi, omilla jaloilla seisovampi, vähemmän ripustautuva.

Vierailija
85/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni menee kaikki vähänkin epävakaan oloiset heti ei mitään vakavaa osastolle. Enkä edes tarkoita mitään öykkäreitä tai täysin menetettyjä tapauksia tai muita vastaavia. Vaan myös sellaisia pikkasen vaan rajattomia, läheisriippuvaisia, vähän vaan allapäin olevia jotka eivät ole itse päässeet asioidensa kanssa eteenpäin. Ja niitä on PALJON. En halua ottaa mitään riskiä siitä että joutuisin henkisen kävelykepin rooliin, vetämään toista perässä tai katselemaan vierestä kun toinen ei osaa asettaa muille rajoja. Etsin tasavertaista kumppania jonka kanssa pystytään tekemään enemmän yhdessä, minä myös.

Ehkä kaverisi joka neuvoi olemaan kusipäisempi oli jäljillä ja yritti vihjata surkealla ulosannilla olemaan itsenäisempi, omilla jaloilla seisovampi, vähemmän ripustautuva.

Kuka tietää? Mä oon terapiassa käymälläkin yrittää kehittää sitä, mutta varmaan jotkut epävarmuudet riivaa mua enkä ihan uskalla olla sitä mitä olen ja aina pitää puoliani. 

Vierailija
86/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä huomaan sen eron, kun mulla on joskus ollut kausia kun olen todella itsevarma enkä epäile itseäni. Yhtäkkiä löydän naisia ihan mistä vaan ja milloin vaan. Suunnilleen kaikki deitit haluaa nähdä uudestaan. Menen juttelemaan jollekin baarissa ja se katsoo silmät kiiluen. Yleensä mulla ei vaan ole tuollaista itsevarmuutta ja silloinkin kun on ollut, on se ollut aika egoperusteista eikä kovin vakaalle pohjalle rakennettua. Lopulta se on sitten romahtanut kun elämässä on tullut vähänkin vastoinkäymisiä. Se on usein perustunut kavereilta saadulle hyväksynnälle tms. eikä sille, että uskon niin paljon itseeni.

Vierailija
87/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei heti mentäisi sänkyyn, niin tilanne ei muutu. Ja kyllä jotkut fwb:t ihastuvat muhun, mutta mä en taas heihin.

Miksi sulla on noita fwb, jos kerran et ole kiinnostunut heistä ja haluat itse parisuhteeseen? Minkälaisia ovat nämä epävakaat naiset, kenen kanssa kuitenkin suostut muhinoimaan? Minä en lähtisi miehen kanssa suhteeseen, jolla on fwb joka sormelle. Ei tiedä hyvää.

Joistain fwb:stä oon ollu kiinnostunut. Mutta siis... haluan seksiäkin. Kun ei oo parisuhdetta tai mitään, niin pitää sitäkin jostain saada. 

Epävakaat naiset on ollut mm. väkivaltaisia, itsetuhoisia, muuten helvetin äkkipikaisia... eräs oli kova käyttämään alkoholia vaikkei mikään kovin nuori ollut enää. Pitkiä ryyppyputkia ilman että oli edes mistään juhlista kyse. En mä sellaista halua elämääni. Yks oli muuten ok, mutta hän oli tosi hiljainen ja jumissa mun kanssa. En tiedä oliko sellainen muutenkin. Ei hän vaan sitten herättäny mussa mitään. Tykkään enemmän avoimista ja puheliaista naisista.

Joku sun jutuissa mättää. Sä teet juuri päinvastoin, kuin minkä lopputuloksen toivot. Eli käytät aikasi vääränlaisiin naisiin seksin toivossa. Sitten harmittaa, kun ne vääränlaiset naiset kiinnostuvat sinusta tai jos naiset haluavat vain seksiä. Miksi sitten etsit seksisuhteita väkivaltaisten alkoholistien kanssa? Ethän sinä oikeasti parisuhdetta halua, kun et tee elettäkään sellaisen saadaksesi. Oliko vanhempien kanssa ongelmia, vaikea lapsuus?

En mä oo näiden ongelmatapausten kanssa missään suhteissa. Eräs näistä on mun ystävä joka on ihastunut muhun, toisen kanssa laitoin poikki kahden tapaamiskerran jälkeen kun alkoi raivota mulle jotain. Tän paljon viinaa juoneen kanssa käytin liikaa aikaa kyllä. Se oli virhe.

Etsin kyllä ihan vakavia deittejä ja välillä sitten näitä seksisuhteitakin. Harvoin vain tapaan ketään kiinnostavaa kun etsin vakavaa seuraa. Baaristakin aina löytyy ihan vääräntyyppisiä. En tiedä...

Joo äidin kanssa on ongelmia. Äiti oli alistava ja manipuloiva. En pidä yhteyttä häneen enempää kuin on pakko. Olen käynyt terapiassa asian takia.

Tee niin, että lopetat kaikki seksisuhteet, tänä päivänä. Jos on joku fwb, kenestä olet parisuhdemielessä kiinnostunut, niin sano hänelle niin, että etsit pari- etkä seksisuhdetta, ja että ottaa suhun tästä lähtien yhteyttä vain, jos haluaa itsekin parisuhdetta.

Sitten vaan parisuhdetta etsimään. Kun itse olin sinkku ja netin ihmeellisessä maailmassa, ilmoitin suoraan profiilissa, että etsin elämänkumppania. Tadaa, olen nyt naimisissa. Olen muuten seurustellut vain kolmen ihmisen kanssa, ja jokainen on halunnut mennä naimisiin, ja ihastuminen on ollut molemminpuolista ja rakkaus niin sanotusti elämää suurempaa. Ei se vaikeaa ole, jos päättää, mitä haluaa. Itselleni seksisuhteet eivät koskaan olleet vaihtoehto, enkä niihin siitä syystä koskaan ryhtynyt.

Vierailija
88/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kaljuksi tai kerro olevasi työtön.

Vierailija
89/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nii. Mä oon vasta viime aikoina alkanut päästä sinuiksi tuon äitihomman kanssa ja itsetunto on parantunut aika itsestään sitä myötä. Alkanu todella sisäistää, että se oli se kusipää enkä minä, kun juttelin sisarusten kanssa ja selvis, että äiti on heitäkin manipuloinut ihan samalla tavalla. En tiedä... ehkä tässä on vielä prosessi kesken ja alan vasta oppia mitä on olla minä eikä yrittää miellyttää muita jatkuvasti.

Vierailija
90/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa antamasta.

Olet liian helppo.

Vierailija
91/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa kaljuksi tai kerro olevasi työtön.

Jälkimmäinen voi toimiakin. Ensimmäinen lisää seksihullujen määrää entisestään.

Vierailija
92/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättäydy seksistä kunnes tunnet toisen hyvin ja niitä tunteita ilman seksiä syntyy.

Vierailija
93/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee niin, että lopetat kaikki seksisuhteet, tänä päivänä. Jos on joku fwb, kenestä olet parisuhdemielessä kiinnostunut, niin sano hänelle niin, että etsit pari- etkä seksisuhdetta, ja että ottaa suhun tästä lähtien yhteyttä vain, jos haluaa itsekin parisuhdetta.

Sitten vaan parisuhdetta etsimään. Kun itse olin sinkku ja netin ihmeellisessä maailmassa, ilmoitin suoraan profiilissa, että etsin elämänkumppania. Tadaa, olen nyt naimisissa. Olen muuten seurustellut vain kolmen ihmisen kanssa, ja jokainen on halunnut mennä naimisiin, ja ihastuminen on ollut molemminpuolista ja rakkaus niin sanotusti elämää suurempaa. Ei se vaikeaa ole, jos päättää, mitä haluaa. Itselleni seksisuhteet eivät koskaan olleet vaihtoehto, enkä niihin siitä syystä koskaan ryhtynyt.

En oo kokenu että seksitön elämäkään tekis hyvää mielialalle. No, pistetään harkintaan.

Vierailija
94/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
95/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kiertopalkinto ja se ei kiinnosta naisia. Mitä et valikoi, kenen kanssa harrastat seksiä?

Tämä saattaa osua aika lähelle oikeaan. Olen itse parisuhdetta (mahdollisesti koko loppuelämän kestävää sellaista) hakeva nainen enkä ole kiinnostunut miehistä, jotka harrastavat kevyesti irtosuheita - edes sinkkuna. En harrasta itsekään. Haluan yhden naisen miehen, vähempään en tyydy.

Vierailija
96/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi uskottavaa: epävakaat naiset haluavat parisuhteeseen ja mieleltään vakaat taas pelkkiä yhden illan juttuja.

Vierailija
97/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kiertopalkinto ja se ei kiinnosta naisia. Mitä et valikoi, kenen kanssa harrastat seksiä?

Tämä saattaa osua aika lähelle oikeaan. Olen itse parisuhdetta (mahdollisesti koko loppuelämän kestävää sellaista) hakeva nainen enkä ole kiinnostunut miehistä, jotka harrastavat kevyesti irtosuheita - edes sinkkuna. En harrasta itsekään. Haluan yhden naisen miehen, vähempään en tyydy.

Nää naiset joista oon ollu kiinnostunu ei oo itekään ollu mitään nunnia. En usko että on ollu mikään ongelma.

Vierailija
98/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä huomaan sen eron, kun mulla on joskus ollut kausia kun olen todella itsevarma enkä epäile itseäni. Yhtäkkiä löydän naisia ihan mistä vaan ja milloin vaan. Suunnilleen kaikki deitit haluaa nähdä uudestaan. Menen juttelemaan jollekin baarissa ja se katsoo silmät kiiluen. Yleensä mulla ei vaan ole tuollaista itsevarmuutta ja silloinkin kun on ollut, on se ollut aika egoperusteista eikä kovin vakaalle pohjalle rakennettua. Lopulta se on sitten romahtanut kun elämässä on tullut vähänkin vastoinkäymisiä. Se on usein perustunut kavereilta saadulle hyväksynnälle tms. eikä sille, että uskon niin paljon itseeni.

Jos tiedät itsekin mikä on ongelma niin pitäisikö se itsetunto rakentaa terveelle pohjalle? Karseeta samalla kuvailla että haluaisi vakavaan parisuhteeseen ja toisaalta inholealistusesti että naisilla silmät kiiluu kun haluavat seuraasi. Naisen ilmeisesti pitäisi olla kiinnostunut mutta ei saisi kuitenkaan kiinnostua.

Vierailija
99/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi uskottavaa: epävakaat naiset haluavat parisuhteeseen ja mieleltään vakaat taas pelkkiä yhden illan juttuja.

On nää vakaat halunnu parisuhteen, muttei mun kanssa. Eräs näistä epävakaista oli muuten itse parisuhteessa kun kiinnostui musta. Kyllähän moni epävakaa on parisuhteen perään. Heillähän voi olla pikemminkin tilanne, etteivät kestä ajatusta yksinolosta.

Vierailija
100/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analysoimme mieheni kanssa tätä tilannetta kahvikupposen äärellä ja hän pohti, voisiko näiden epävakaampien ihmisten kohtaaminen johtua ap:n asuinalueesta?