Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluavat multa seksiä, mutteivät muuta. Mitä voin tehdä?

Vierailija
07.01.2021 |

Tätä jatkuu vuodesta toiseen. Ulkoisesti kaikki on ihan ok. Moni nainen hehkuttaa seksiämme ja kehuu minua muutenkin, mutta sitten ei mitään. Ihastun ja en saa vastakaikua. Minuun ihastuvat usein varsin epävakaat naiset, joiden kanssa en halua yhtään mitään.

Löytyy duunit, koulutukset, urheilulliset elämäntavat, paljon kavereita, hyvät käytöstavat ja huomaavaisuutta. Kaveri sanoo että pitäisi olla vähän kusipää niin sitten ne kiinnostuu. En haluaisi tuohonkaan lähteä mukaan. Turhaan kai täällä kyselen, koska ei kukaan kaveri tai fwb:kään ole osannut sanoa että mistä kiikastaa.

Olkaa onnellisia jos ylipäätään löydätte mitään. Se ei ole itsestäänselvää.

Kommentit (402)

Vierailija
401/402 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan (voin olla täysin väärässä), että AP ei saanut kaipaamiaan vastauksia ja keskustelu alkoi tympäännyttää ja samalla vei liikaa aikaa kun ei saanut mieleisiään vastauksia. Syy parisuhteettomuudelle on ainakin ehkä minulle valjennut. Ei muuten ole mikään häpeä tai ongelma olla ilman parisuhdetta, ellei itsellä ole kova tarve suhteeseen. Yhteiskunnan mielipidettä on turha ajatella. Mutta niin. Naiset kuitenkin suhteellisen hyvin osaavat arvioida kenen kanssa kannattaa jatkaa ja kenen kanssa ei. Luonnetta naiset arvioivat eniten parisuhdetta muodostaessaan. Poikkeuksena gold diggerit ynnä muut statuksen perässä juoksevat naiset.

Tää vie kyllä ihan älyttömästi aikaa. Mut kerro mihin johtopäätökseen tulit?

Vierailija
402/402 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset keskustelut on kyllä mielenkiintoisia ihan jo kokeiluna. Ihmisille syntyy varsin voimakkaita mielikuvia toisesta. Vaikuttaa varmaan siltä että olen eri mieltä ihan vaan koska haluan kieltää totuuden, mutta miettikääpä että uskotteko itse ympärillänne olevia ihmisiä ja sitä mitä he sanovat vai tuntemattomia ihmisiä netissä? Jos ihminen joka ei ole tavannutkaan sinua väittää sinusta jotain, mikä on jopa täysin päinvastaista kuin mitä ystävät, sukulaiset ym. sinusta sanovat ja et itsekään tunnista yhtään itseäsi siitä, niin hulluahan se olisi ajatella, että tämä ihminen on oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla