Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluavat multa seksiä, mutteivät muuta. Mitä voin tehdä?

Vierailija
07.01.2021 |

Tätä jatkuu vuodesta toiseen. Ulkoisesti kaikki on ihan ok. Moni nainen hehkuttaa seksiämme ja kehuu minua muutenkin, mutta sitten ei mitään. Ihastun ja en saa vastakaikua. Minuun ihastuvat usein varsin epävakaat naiset, joiden kanssa en halua yhtään mitään.

Löytyy duunit, koulutukset, urheilulliset elämäntavat, paljon kavereita, hyvät käytöstavat ja huomaavaisuutta. Kaveri sanoo että pitäisi olla vähän kusipää niin sitten ne kiinnostuu. En haluaisi tuohonkaan lähteä mukaan. Turhaan kai täällä kyselen, koska ei kukaan kaveri tai fwb:kään ole osannut sanoa että mistä kiikastaa.

Olkaa onnellisia jos ylipäätään löydätte mitään. Se ei ole itsestäänselvää.

Kommentit (402)

Vierailija
101/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä huomaan sen eron, kun mulla on joskus ollut kausia kun olen todella itsevarma enkä epäile itseäni. Yhtäkkiä löydän naisia ihan mistä vaan ja milloin vaan. Suunnilleen kaikki deitit haluaa nähdä uudestaan. Menen juttelemaan jollekin baarissa ja se katsoo silmät kiiluen. Yleensä mulla ei vaan ole tuollaista itsevarmuutta ja silloinkin kun on ollut, on se ollut aika egoperusteista eikä kovin vakaalle pohjalle rakennettua. Lopulta se on sitten romahtanut kun elämässä on tullut vähänkin vastoinkäymisiä. Se on usein perustunut kavereilta saadulle hyväksynnälle tms. eikä sille, että uskon niin paljon itseeni.

Jos tiedät itsekin mikä on ongelma niin pitäisikö se itsetunto rakentaa terveelle pohjalle? Karseeta samalla kuvailla että haluaisi vakavaan parisuhteeseen ja toisaalta inholealistusesti että naisilla silmät kiiluu kun haluavat seuraasi. Naisen ilmeisesti pitäisi olla kiinnostunut mutta ei saisi kuitenkaan kiinnostua.

Mä oon yrittäny. Oon vuosia käyny terapiassa. Edistystä toki tullut, mutta en tiedä onko tarpeeksi. 

En tarkoittanut tuota kiiluvasilmäisyyttä mitenkään negatiivisesti. Yritin sillä kuvata sitä, että naiset ovat heti kiinnostuneita, toisin kuin mikä usein on muuten tilanne, että baarissa saan jutella aika monelle ennen kuin löytyy joku joka kiinnostuu ja silloinkaan ei olla ollenkaan yhteensopivia pidempää suhdetta ajatellen.

Vierailija
102/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analysoimme mieheni kanssa tätä tilannetta kahvikupposen äärellä ja hän pohti, voisiko näiden epävakaampien ihmisten kohtaaminen johtua ap:n asuinalueesta?

Ei osunu tää. Oon asunu koko ikäni isoissa kaupungeissa ja lähinnä käynyt keskustan baareissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis maksamaan erittäin suuren summan rahaa, jotta saisin ton sun "ongelman".

T. Mies

Vierailija
104/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi uskottavaa: epävakaat naiset haluavat parisuhteeseen ja mieleltään vakaat taas pelkkiä yhden illan juttuja.

Loogista tuo on nykyään. Epävakaat löytää tarttumapintaa ja välttelyys toimii osana muuta häslinkiä. Vakaita viehättää ulkonäkö tai lähes koko mutta vakavaan suhteeseen osaksi elämää etsitään sellainen jonka psyyke kestäisi talolainat, lapset ja muun. Aapeekin etsii itselleen tuota tasapainoista talolainatyyppiä koska ei ole tyhmä ja näkee niissä epävakaissa saman kun naiset näkee hänessä.

Vierailija
105/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analysoimme mieheni kanssa tätä tilannetta kahvikupposen äärellä ja hän pohti, voisiko näiden epävakaampien ihmisten kohtaaminen johtua ap:n asuinalueesta?

Herttaista. Johtunee kuitenkin ap:n käsittelemättömistä ongelmista itsensä kanssa.

Vierailija
106/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naisena ongelmana että kaikki vaan haluasi heiluttaa peittoa mutta ei sitten mitään muuta. Kaikenmaailman fwb järjestelyitä olis tarjolla mutta kun ei kiinnosta.

N47

Vierailija
107/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat seksiin, muttet muuhun. Tyydy ja nauti pelkästä irtoseksistä, tai nosta kokonaistasoasi taikka ole yksin.

Vierailija
108/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis maksamaan erittäin suuren summan rahaa, jotta saisin ton sun "ongelman".

T. Mies

On siinä toki ilonsakin ajoittain. Ja mieluummin näin kun niin, ettei naiset haluis ollenkaan.

Vierailija
109/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ap perusteellisemmin juuri tähän ketjuun mutta viesti meni "tarkastukseen" jostain syystä ja tuskin koskaan sieltä palaa.. huoh.. Pointti oli se että itse olen naisena täysin samassa tilanteessa, jopa huonot puoleni (on niitä toki muitakin) ja äitisuhde on samankaltainen. Meillä siis varmasti on ainakin tuo sama kiintymyssuhdehäiriö taustalla :D. Mutta siis voin sanoa että sarjadeittaajat, "kyntäjät" ja muut sängyn kautta parisuhdetta etsivät miehet eivät mene jatkoon. Seksiä niiden kanssa harrastetaan mutta kumppania niistä on turha yrittää leipoa - tämä ajatus siinä nousee vaikka miehessä voisi todellisuudessa olla potentiaaliakin. Ja ymmärrän siis täysin tilanteesi ja luen mielenkiinnolla vinkkejä tästä ketjusta miten rikkoa kaavaa itsekin.

-N

Vierailija
110/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kiertopalkinto ja se ei kiinnosta naisia. Mitä et valikoi, kenen kanssa harrastat seksiä?

Tämä saattaa osua aika lähelle oikeaan. Olen itse parisuhdetta (mahdollisesti koko loppuelämän kestävää sellaista) hakeva nainen enkä ole kiinnostunut miehistä, jotka harrastavat kevyesti irtosuheita - edes sinkkuna. En harrasta itsekään. Haluan yhden naisen miehen, vähempään en tyydy.

Nää naiset joista oon ollu kiinnostunu ei oo itekään ollu mitään nunnia. En usko että on ollu mikään ongelma.

Ehkä ne naiset eivät edes halua parisuhdetta, eivät ole sellaista tyyppiä. Johan tuo seksisuhteilu viittaa siihen. Paljon on ihmisiä jotka eivät kiinnostu syvemmin kenestäkään ja joita sitoutuminen ei vaan kiinnosta, riittää että se fyysinen puoli tulee hoidettua.

Vierailija
111/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi uskottavaa: epävakaat naiset haluavat parisuhteeseen ja mieleltään vakaat taas pelkkiä yhden illan juttuja.

Loogista tuo on nykyään. Epävakaat löytää tarttumapintaa ja välttelyys toimii osana muuta häslinkiä. Vakaita viehättää ulkonäkö tai lähes koko mutta vakavaan suhteeseen osaksi elämää etsitään sellainen jonka psyyke kestäisi talolainat, lapset ja muun. Aapeekin etsii itselleen tuota tasapainoista talolainatyyppiä koska ei ole tyhmä ja näkee niissä epävakaissa saman kun naiset näkee hänessä.

Toisaalta ei mulla ole ollut ongelmaa päihteidenkäytön, rahankäytön tai impulssikontrollin suhteen. Ainakaan en näkisi että mulla on sellaisia ongelmia kuin näillä musta kiinnostuneilla. Huonoa itsetuntoa toki ollut, mutta se saa lähinnä soimaamaan itseäni.

Vierailija
112/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kiertopalkinto ja se ei kiinnosta naisia. Mitä et valikoi, kenen kanssa harrastat seksiä?

Tämä saattaa osua aika lähelle oikeaan. Olen itse parisuhdetta (mahdollisesti koko loppuelämän kestävää sellaista) hakeva nainen enkä ole kiinnostunut miehistä, jotka harrastavat kevyesti irtosuheita - edes sinkkuna. En harrasta itsekään. Haluan yhden naisen miehen, vähempään en tyydy.

Nää naiset joista oon ollu kiinnostunu ei oo itekään ollu mitään nunnia. En usko että on ollu mikään ongelma.

Ehkä ne naiset eivät edes halua parisuhdetta, eivät ole sellaista tyyppiä. Johan tuo seksisuhteilu viittaa siihen. Paljon on ihmisiä jotka eivät kiinnostu syvemmin kenestäkään ja joita sitoutuminen ei vaan kiinnosta, riittää että se fyysinen puoli tulee hoidettua.

Osalla näistä paljon seurusteluhistoriaa takana ja useampi löytänyt seurustelukumppanin joko samaan aikaan mua deittaillessaan tai heti pian sen jälkeen, kun meidän juttu on loppunut.

Vierailija
113/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tosiaan. Nytkin on fwb jonka kanssa meillä on paljon yhteistä arvoista ja kiinnostuksen kohteista lähtien. Hän sanoo että on tosi kiintynyt muhun ja haluaisi ihastua, muttei vaan ihastu.

Oletko sinä ihastunut tuohon fwb-naiseen ja oletko ilmaissut kiinnostuksesi häntä kohtaan, vai miten tällainen asia on tullut puheeksi? Onko sinulla muita seksikumppaneita kuin tämä fwb?

Vierailija
114/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä huomaan sen eron, kun mulla on joskus ollut kausia kun olen todella itsevarma enkä epäile itseäni. Yhtäkkiä löydän naisia ihan mistä vaan ja milloin vaan. Suunnilleen kaikki deitit haluaa nähdä uudestaan. Menen juttelemaan jollekin baarissa ja se katsoo silmät kiiluen. Yleensä mulla ei vaan ole tuollaista itsevarmuutta ja silloinkin kun on ollut, on se ollut aika egoperusteista eikä kovin vakaalle pohjalle rakennettua. Lopulta se on sitten romahtanut kun elämässä on tullut vähänkin vastoinkäymisiä. Se on usein perustunut kavereilta saadulle hyväksynnälle tms. eikä sille, että uskon niin paljon itseeni.

Jos tiedät itsekin mikä on ongelma niin pitäisikö se itsetunto rakentaa terveelle pohjalle? Karseeta samalla kuvailla että haluaisi vakavaan parisuhteeseen ja toisaalta inholealistusesti että naisilla silmät kiiluu kun haluavat seuraasi. Naisen ilmeisesti pitäisi olla kiinnostunut mutta ei saisi kuitenkaan kiinnostua.

Mä oon yrittäny. Oon vuosia käyny terapiassa. Edistystä toki tullut, mutta en tiedä onko tarpeeksi. 

En tarkoittanut tuota kiiluvasilmäisyyttä mitenkään negatiivisesti. Yritin sillä kuvata sitä, että naiset ovat heti kiinnostuneita, toisin kuin mikä usein on muuten tilanne, että baarissa saan jutella aika monelle ennen kuin löytyy joku joka kiinnostuu ja silloinkaan ei olla ollenkaan yhteensopivia pidempää suhdetta ajatellen.

Jos mietit tilannettasi niin selvää on ettei edistystä ole tapahtunut vielä tarpeeksi.

Olen se joka lupasi kertoa mikä sun ongelma on ja nyt ketjun viestit luettuani tämä on se ongelma. Ihmissuhteiden muodostumisen kannalta ei ole vähäpätöistä että elämän tärkein kiintymyssuhde on sellainen joka vaatii terapiaa. Kuten joku täällä jo sanoi niin käytät aikaa ja energiaa vääriin ihmisiin ja asioihin ja samalla hiekoitat omaa onnistumistasi.

Parisuhdetta on helppo ajatella jonain juttuna mikä toimii kun oikea ihminen sattuu kohdalle. Tällä hetkellä sun vibat vastaa niiden epävakaiden viboja, ei täysipäisten. Ja hyviä on ilmeisesti tullut jo vastaan, mutta niistä jutuista ei tule mitään niin kauan kun olet täysin liian kesken itsesi kanssa ja kierrät samaa kehää.

Rehellisesti ajateltuna jos et aivan aina uskalla elämässä, gradu pelottaa, kevyistä suhteista pois jättäytyminen ei tunnu vaihtoehdolta ja terapia on vielä kesken, niin terveeseen kiintymyssuhteeseen on vielä matkaa.

Ehkä ei kannattaisi koittaa löytää sitä vakavaa suhdetta väkisin tai murehtia siitä jos et vielä ole kovin vanha. Ensin oma pää kuntoon, olemukseen itsestä lähtevä itsevarmuus ja sitten kun sitä kautta mukavien naisten silmät alkaa kiilua niin tiedät että asiat etenee.

Vierailija
115/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin ap perusteellisemmin juuri tähän ketjuun mutta viesti meni "tarkastukseen" jostain syystä ja tuskin koskaan sieltä palaa.. huoh.. Pointti oli se että itse olen naisena täysin samassa tilanteessa, jopa huonot puoleni (on niitä toki muitakin) ja äitisuhde on samankaltainen. Meillä siis varmasti on ainakin tuo sama kiintymyssuhdehäiriö taustalla :D. Mutta siis voin sanoa että sarjadeittaajat, "kyntäjät" ja muut sängyn kautta parisuhdetta etsivät miehet eivät mene jatkoon. Seksiä niiden kanssa harrastetaan mutta kumppania niistä on turha yrittää leipoa - tämä ajatus siinä nousee vaikka miehessä voisi todellisuudessa olla potentiaaliakin. Ja ymmärrän siis täysin tilanteesi ja luen mielenkiinnolla vinkkejä tästä ketjusta miten rikkoa kaavaa itsekin.

-N

Kyllä mä tuon oon alkanut ymmärtää, mutta välillä haluan seksiäkin ja sitten juuri nää seksiseuranaiset on sellaisia joihin ihastun. Perus tinderdeiteillä on sitten seurana lähinnä niitä, jotka eivät viehätä persoonansa, ulkonäkönsä, sivistystasonsa tms. takia. Jostain syystä fiksut ja koulutetut naiset haluavat panna mua, mutta siihen se jää.

Vierailija
116/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta yhdeltä fwb:ltä (joka kyllä oli itse ihastunut muhun ainakin jossain kohtaa) kysyin, että oonko vaan liian epävarma naisille? Hän oli sitä mieltä ettei se voi siitä olla mun kohdalla kiinni. Tiedä näistä...

Vierailija
117/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perinteinen et tyydy omaan tasoosi, vaan ihastut naisiin jotka etsivät suhteeseen korkeampitasoisia miehiä.

Vierailija
118/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla näistä paljon seurusteluhistoriaa takana ja useampi löytänyt seurustelukumppanin joko samaan aikaan mua deittaillessaan tai heti pian sen jälkeen, kun meidän juttu on loppunut.

Sitten selittäväksi tekijäksi jää että heidän silmissään sinusta vaan puuttuu se jokin. Ihan samalla tavalla kuin sinäkään et kiinnostu kaikista.

Vierailija
119/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ottaa vähän ot:nä kantaa tuohon epävakaisuuteen, kun se tuntuu olevan termi, jota heitellään nykyään lähes yhtä heppoisesti kuin narsisti-termiä jokin aika sitten. Tai joo, ehkä ongelma on siinä, että epävakaa on sekä arkikielinen termi että ihan oikea diagnoosi. Itselläni on siis epävakaa persoonallisuushäiriö ja tiedostettuna/hoidettuna se saattaa jopa johtaa suurempaan vakauteen kuin ns. "normaalin" ihmisen elämä. Toki epävakaalla voi olla hankalia hetkiä; epävarmuutta, hylätyksi tulemisen pelkoa ja raivokkuutta, mutta hei -kenellä joskus ei? Lähinnä siis ottaa välillä päähän tuo monen heittämä "en halua mitään epävakaata ihmistä". Toki kumppaninsa saa vapaasti valita, mutta joskus pieni avoimuus muitakin kun oman kriteeristön täyttäviä ihmisiä kohtaan auttaa. Ei tietenkään tarkolta, että alkoholistin tai raivohullun kanssa tarvitsisi alkaa rakentaa mitään, mutta nuokin piirteet voivat ennemmin olla seurausta jostain häiriöstä tai traumasta kuin varsinaisesti luonteenpiirteitä. Ja toisaalta (diag.)epävakailla voi olla jopa liiallista itsekontrollia, jolloin suurta henkilökohtaista tuskaa aiheuttaa se, että tunne-elämä menee vuoristorataa tai on kuin voimistuva ja heikentyvä hurrikaani, mutta ulkoisesti ja elämäni on kuin tasainen viilipytty, joten ristiriita ja kaiken pitäminen kontrollossa on uuvuttavaa. Muille epävakaille vielä lohdutukseksi, että itselläni ei koskaan ole ollut vaikeuksia löytää miestä tai parisuhdetta, koska minussa on muutakin kuin epävakauteni, ja esimerkiksi pystyn hallitsemaan vaikkapa epävarmuuttani miehen hylkäämisen suhteen 99% ajasta, ja moni mies on myös sanonut, että olen tasapainoisempi kuin suurin osa naisista. Johtuuko sitten siitä, että tiedostan ongelmani ja teen niille jotain. Tosin minua vaivaa tuo, josta joku puhuikin, että saatan itse sabotoida/lopettaa lupaavatkin suhteeni, jotta minua ei (enää lapsuuteni jälkeen) pystyttäisi satuttamaan esimerkiksi laiminlyömällä tai hylkäämällä.

Aloittajalle antaisin yksinkertaisesti ohjeeksi sen, ettei ryhdy edes seksisuhteeseen naisen kanssa joka ei ole potentiaalisesti kiinnostava parisuhdemielessä. Näin saisit pidettyä seksisuhteet elämässäsi, mutta "vaara", jos kumppani ihastuukin sinuun onkin vain positiivinen juttu. Kyllä niistäkin suhteista voi ihan oikea parisuhde tulla, ja uskon, että moni seksin pariinkin hakeutuva nainen toivoo myös parisuhdetta -ei toki kaikki. Näin karsiutuu ainakin ne epätoivotut ihastujat pois ja tulee (ehkä) enemmän potentiaalisia naisia elämänpiiriin. Sinällään en nyt näe väliä etsitkö niitä baarista, tinderistä vai kirjastosta. Kaikissa niissä käy normaaleja ihmisiä, vapaita ja varattuja, parisuhdetta etsiviä ja etsimättömiä.

Vierailija
120/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei mulla ole ollut ongelmaa päihteidenkäytön, rahankäytön tai impulssikontrollin suhteen. Ainakaan en näkisi että mulla on sellaisia ongelmia kuin näillä musta kiinnostuneilla. Huonoa itsetuntoa toki ollut, mutta se saa lähinnä soimaamaan itseäni.

Viesteistäsi näkee sen että et pidä omia ongelmiasi yhtä pahoina kun noiden naisten. Ilmeisesti koska ei ole sitä selkeää paheksuttua helposti osoitettavaa ongelmaa kuten fyysinen väkivalta tai päihteet. Mutta mikä idea on verrata naisiin joita et kelpuuta. Sinun pitäisi verrata itseäsi niihin mukaviin tasapainoisiin naisiin jotka löytävät haluamansa samalla kun eivät jää sinun luoksesi.

Ehkä ongelmasi ei yhtä paha kuin pahimmilla tapaamillasi naisilla mutta usko kun sinulle on täällä sanottu että sellainen ongelma on että naiset eivät jää syystä luoksesi. Ehkä he eivät tietoisesti tiedä mikä hiertää tai tietävät mutta eivät sitä sinulle kerro. Täysin varmaa kuitenkin on että jokin hiertää jos vakavaa kumppania etsitään samaan aikaan kuin kanssasi ollaan kevyesti.