Naiset haluavat multa seksiä, mutteivät muuta. Mitä voin tehdä?
Tätä jatkuu vuodesta toiseen. Ulkoisesti kaikki on ihan ok. Moni nainen hehkuttaa seksiämme ja kehuu minua muutenkin, mutta sitten ei mitään. Ihastun ja en saa vastakaikua. Minuun ihastuvat usein varsin epävakaat naiset, joiden kanssa en halua yhtään mitään.
Löytyy duunit, koulutukset, urheilulliset elämäntavat, paljon kavereita, hyvät käytöstavat ja huomaavaisuutta. Kaveri sanoo että pitäisi olla vähän kusipää niin sitten ne kiinnostuu. En haluaisi tuohonkaan lähteä mukaan. Turhaan kai täällä kyselen, koska ei kukaan kaveri tai fwb:kään ole osannut sanoa että mistä kiikastaa.
Olkaa onnellisia jos ylipäätään löydätte mitään. Se ei ole itsestäänselvää.
Kommentit (402)
Onko tää multaseksi joku uus fetissi? Miten onnistuu kun maa on roudassa?
Ehkä mun pitäisi vaan ajatella olevani catch naisille, vaikka onnistumisen kokemukset ovat olemattomat? Jos se itsevarmuus mitä siitä saisi muuttaisi asioita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun pitää kertoo nyt vähän lisää. Oletko miten ilmaissut toiselle ihastuksesi?
Usein homma ei oo edenny paria treffejä pidemmälle, niin eipä siinä ole ollut järkeä. Silloin kun on, niin olen kertonut tai naiset ovat arvanneet ja sitten itse sanoneet, etteivät halua mitään vakavaa.
Höh. Ehkä ongelma on se treffailu eikä niinkään sinä. Tai että sulle ehkä sopis tutustua naiseen ensin ja sitten kysyä ulos. Mitä kautta sä päädyt treffeille? Onko sulla yleensäkään ns. normielämän puitteissa mahdollisuutta tutustua ensin?
Ei ole oikein mahdollisuutta muualla kuin Tinderissä tai baareissa.
No siinähän se tärkein syy kumppanin puutteeseen tulikin.
Naisia löytyy myös kirjastoista, urheilupiireistä, eri kurssien tai harrastusten parista jne.
Kolmekymppisenä miehenä itsekin sen vihdoin tajusin, ettei baarista tai Tinderistä haeta kuin yhden illan juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta tapaat naisia?
Yleensä kai ongelma on se, että valikoi vääriä ihmisiä. Pitäisi olla yhteisiä asioita ja ihmisenäkin jotain samaa. Pelkkä keskinäinen himo tai kemia ei sitä vielä takaa. Menetkö liikaa ulkonäön perässä? Tärkeää sekin on, mutta voi johtaa väärille jäljille.
Ulkonäköä rajaan sen verran, että pitää viehättää. Jos ei viehätä, niin en vaan ihastu. Sille ei voi mitään. Etsin tinderistä ja jodelista. Baaristakin joskus. Ikävä kyllä ei taida olla muita paikkoja tavata. Tai duuni nyt periaatteessa, mut eipä sielläkään ole juuri potentiaalisia sinkkunaisia tullut vastaan vuosikausiin.
MTK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun pitää kertoo nyt vähän lisää. Oletko miten ilmaissut toiselle ihastuksesi?
Usein homma ei oo edenny paria treffejä pidemmälle, niin eipä siinä ole ollut järkeä. Silloin kun on, niin olen kertonut tai naiset ovat arvanneet ja sitten itse sanoneet, etteivät halua mitään vakavaa.
Höh. Ehkä ongelma on se treffailu eikä niinkään sinä. Tai että sulle ehkä sopis tutustua naiseen ensin ja sitten kysyä ulos. Mitä kautta sä päädyt treffeille? Onko sulla yleensäkään ns. normielämän puitteissa mahdollisuutta tutustua ensin?
Ei ole oikein mahdollisuutta muualla kuin Tinderissä tai baareissa.
No siinähän se tärkein syy kumppanin puutteeseen tulikin.
Naisia löytyy myös kirjastoista, urheilupiireistä, eri kurssien tai harrastusten parista jne.
Kolmekymppisenä miehenä itsekin sen vihdoin tajusin, ettei baarista tai Tinderistä haeta kuin yhden illan juttuja.
Tässä on vähän se, että mun pitäisi väkisin keksiä joku harrastus missä tapaisin naisia. Omat harrastukseni ovat hyvin miesvoittoisia. Oon mä sitäkin harkinnut, mutta kyllä se varmaan näkyy myös ulospäin, jos menen jonnekin vain naisten takia hengailemaan. Sitten kun koronat hellittää, niin on sitäkin kokeiltava kun ei muu oo toiminu.
Mutta tosiaan. Nytkin on fwb jonka kanssa meillä on paljon yhteistä arvoista ja kiinnostuksen kohteista lähtien. Hän sanoo että on tosi kiintynyt muhun ja haluaisi ihastua, muttei vaan ihastu.
Miten huumoripuoli? Näin naisena arvostan tosi korkealle miestä joka on rentoa ja hauskaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Miten huumoripuoli? Näin naisena arvostan tosi korkealle miestä joka on rentoa ja hauskaa seuraa.
Kyl mua töissäkin pidetään tietääkseni porukan humoristina... en usko että on ongelma
En ymmärrä mikä on ongelma? Ideaalitilanne kaikin puolin. Saa maidon mutta ei tarvitse hoitaa lehmää. M50v
Kyllä ne tietää mistä kiikastaa mutta eivät halua kertoa sitä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Oon miespuolisilta kavereiltakin kysyny. Ei hekään tiedä. Jos olisin niin perseestä, niin en tiedä miks mulla olis sitten kavereita paljon ja mielestäni ihan hyviä ihmissuhteita.
Ompa taas todella tympeitä vastauksia. Pitäs muka olla tyytyväinen siihen kun ei saa sitä mitä hakee.
Ap todennäköisesti sinulla on vain ollut huono säkä sen suhteen ettei ole molemminpuoleista vastakaikua. Ei sille aina ole mitään erityistä syytä miksi joku ei ihastu. Se on vaan se kuuluisa ”se jokin” mikä puuttuu. Itsekin tiedän muutaman miehen jotka olisivat kaikin puolin hyviä, mutta se jokin vain puuttui miksi en ihastunut.
Jatka sinnikkäästi vaan etsimistä ja ilmaise jo alkuun että etsit parisuhdetta. Jos sinulla on deittisovellus/-sovelluksia niin ilmaise niissäkin se jo profiilissa. Tsemppiä!
Kuulostat kyllä aivan kusipäältä, joten tuskin se siitäkään johtuu. Olet samanlainen mieslapsi kuin muutkin sukupolvesi vellihousut. Ks. 'failure to launch' -syndrooma.
Olipa hassusti ilmaistu tuo molemminpuolinen vastakaiku mutta ehkä pointti kuitenkin ymmärrettävissä 🙈
//53
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kyllä aivan kusipäältä, joten tuskin se siitäkään johtuu. Olet samanlainen mieslapsi kuin muutkin sukupolvesi vellihousut. Ks. 'failure to launch' -syndrooma.
Mikä mun sanoma asia antaa kusipäisen vaikutelman?
Mitä huonoja puolia koet itselläsi olevan? Kerro useampi niin kerron mistä kiikastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Oon miespuolisilta kavereiltakin kysyny. Ei hekään tiedä. Jos olisin niin perseestä, niin en tiedä miks mulla olis sitten kavereita paljon ja mielestäni ihan hyviä ihmissuhteita.
Yrität näillä muilla ihmissuhteilla paeta sitä, että et uskalla avautua intiimiin suhteeseen.
>>>>>>
Ei tällainen henkilö sovi parisuhteeseen, naiset haluavat aikuisen miehen, eikä kasvatettavaa teiniä.
<<<<<<
En malta olla saivartelematta : Jos tuo on tosi, naiset eivät myöskään halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä huonoja puolia koet itselläsi olevan? Kerro useampi niin kerron mistä kiikastaa.
Oon joskus vähän huono pitämään rajojani. En aina osaa ja uskalla sanoa mielipidettäni suoraan tai pehmittelemättä. Mietin usein liikaa mitä muut musta ajattelevat. Olen välillä vähän epäsosiaalinen isossa seurassa, mutta en ollenkaan aina. Olen välillä vähän epävarma osaamisestani ja voisin laittaa itseäni enemmän likoon elämässä. Joskus niin kovat paineet, että lykkään esim. gradun kirjoittamista, kun pelkään että kusen sen ja muuta.
Mitä kautta tapaat naisia?
Yleensä kai ongelma on se, että valikoi vääriä ihmisiä. Pitäisi olla yhteisiä asioita ja ihmisenäkin jotain samaa. Pelkkä keskinäinen himo tai kemia ei sitä vielä takaa. Menetkö liikaa ulkonäön perässä? Tärkeää sekin on, mutta voi johtaa väärille jäljille.