Naiset haluavat multa seksiä, mutteivät muuta. Mitä voin tehdä?
Tätä jatkuu vuodesta toiseen. Ulkoisesti kaikki on ihan ok. Moni nainen hehkuttaa seksiämme ja kehuu minua muutenkin, mutta sitten ei mitään. Ihastun ja en saa vastakaikua. Minuun ihastuvat usein varsin epävakaat naiset, joiden kanssa en halua yhtään mitään.
Löytyy duunit, koulutukset, urheilulliset elämäntavat, paljon kavereita, hyvät käytöstavat ja huomaavaisuutta. Kaveri sanoo että pitäisi olla vähän kusipää niin sitten ne kiinnostuu. En haluaisi tuohonkaan lähteä mukaan. Turhaan kai täällä kyselen, koska ei kukaan kaveri tai fwb:kään ole osannut sanoa että mistä kiikastaa.
Olkaa onnellisia jos ylipäätään löydätte mitään. Se ei ole itsestäänselvää.
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö vielä arjenhallinnan taidot? Seurustelin hetken miehen kanssa, jolta löytyi tuo, mitä itsekin luettelit. Mutta arjenhallinta oli aivan kaoottista. Kämppä oli kaaoksessa, söi vain työlounaita tai leipää ja terveydestäkin huolehitminen niin ja näin.
Ei tällainen henkilö sovi parisuhteeseen, naiset haluavat aikuisen miehen, eikä kasvatettavaa teiniä.
Jaa. Minä olen nainen, syön töissä lounaat, kotona leipää. En osaa kokata (perunat keitän ja kaurapuuron kyllä). Olen seurustellut.
No, sano niille neitosille, että mä en ole helppo nakki vaan piilotan vasta, kun tiedän, että sua kiinnostaa muukin ja sitten etenet hitaasti. Jos pysyy kolme viikkoa mukana niin kyllä se varmaan muustakin on kiinnostunut ja eikös se seksi silloin tunnu jo aika palkitsevalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kyllä aivan kusipäältä, joten tuskin se siitäkään johtuu. Olet samanlainen mieslapsi kuin muutkin sukupolvesi vellihousut. Ks. 'failure to launch' -syndrooma.
Mikä mun sanoma asia antaa kusipäisen vaikutelman?
Töksähtelevä tyyli. Tuntemattomat ihmiset koittaa jeesiä sua mutta olet jo päättänyt että ongelma ei ole sussa ainakaan ja vastailet vaan ei, ei, ei. Tulee ylimielinen vaikutelma, sellanen että pienellä vaivannäöllä on oikeus saada paljon.
-vastasin kun kysyit
No ei oo ainakaan ollut tarkoitus olla mitenkään tympeä. Mielestäni oon vastannu vaan suoraan kaikkeen. Enkä oo kaikkea todellakaan dumannut.
Vierailija kirjoitti:
No, sano niille neitosille, että mä en ole helppo nakki vaan piilotan vasta, kun tiedän, että sua kiinnostaa muukin ja sitten etenet hitaasti. Jos pysyy kolme viikkoa mukana niin kyllä se varmaan muustakin on kiinnostunut ja eikös se seksi silloin tunnu jo aika palkitsevalta?
Ongelma on vähän, että oon ihastunu lähinnä seksikumppaneihin. Kun käyn normaalisti treffeillä, niin en juurikaan löydä naisia jotka kiinnostaisivat mua. Tai ainakaan aiheuttaisivat ihastumisen tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tietää mistä kiikastaa mutta eivät halua kertoa sitä sinulle.
En tiedä. Oon miespuolisilta kavereiltakin kysyny. Ei hekään tiedä. Jos olisin niin perseestä, niin en tiedä miks mulla olis sitten kavereita paljon ja mielestäni ihan hyviä ihmissuhteita.
Tiedän aika karseitakin miehiä joilla on se ikivanha kaveriporukka joka on aina ollut jonkun yhteisen tekemisen kautta. Pikkasen eri asia käydä höntsäharrasstamassa ja kaljalla kun naisena sitoutua suhteeseen. Ainakaan ystäväsi eivät ole kovin analyyttisia jos ei keksi mitään ongelmaa toistuvan ilmiön takana vaikka tuntevat sut läpikotaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun pitää kertoo nyt vähän lisää. Oletko miten ilmaissut toiselle ihastuksesi?
Usein homma ei oo edenny paria treffejä pidemmälle, niin eipä siinä ole ollut järkeä. Silloin kun on, niin olen kertonut tai naiset ovat arvanneet ja sitten itse sanoneet, etteivät halua mitään vakavaa.
Höh. Ehkä ongelma on se treffailu eikä niinkään sinä. Tai että sulle ehkä sopis tutustua naiseen ensin ja sitten kysyä ulos. Mitä kautta sä päädyt treffeille? Onko sulla yleensäkään ns. normielämän puitteissa mahdollisuutta tutustua ensin?
Ei ole oikein mahdollisuutta muualla kuin Tinderissä tai baareissa.
Höh. No jos hakeutuisit semmosiin paikkoihin? Joku harrastus tms. Itse ainakin oon sellainen, että ihastun samoissa kuvioissa pyörivään helpommin kuin ihan vaan randomdeittiin, niitä kun on se kolmetoista tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vähän, että oon ihastunu lähinnä seksikumppaneihin. Kun käyn normaalisti treffeillä, niin en juurikaan löydä naisia jotka kiinnostaisivat mua. Tai ainakaan aiheuttaisivat ihastumisen tunteita.
Olisiko tuossa jotain mitä kannattaisi miettiä? Tuntematta sinua ja seuralaisia on mahdoton sanoa mistä on kyse, avaimet ongelmaan on sinulla jos uskallat olla rehellinen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun pitää kertoo nyt vähän lisää. Oletko miten ilmaissut toiselle ihastuksesi?
Usein homma ei oo edenny paria treffejä pidemmälle, niin eipä siinä ole ollut järkeä. Silloin kun on, niin olen kertonut tai naiset ovat arvanneet ja sitten itse sanoneet, etteivät halua mitään vakavaa.
Höh. Ehkä ongelma on se treffailu eikä niinkään sinä. Tai että sulle ehkä sopis tutustua naiseen ensin ja sitten kysyä ulos. Mitä kautta sä päädyt treffeille? Onko sulla yleensäkään ns. normielämän puitteissa mahdollisuutta tutustua ensin?
Ei ole oikein mahdollisuutta muualla kuin Tinderissä tai baareissa.
Höh. No jos hakeutuisit semmosiin paikkoihin? Joku harrastus tms. Itse ainakin oon sellainen, että ihastun samoissa kuvioissa pyörivään helpommin kuin ihan vaan randomdeittiin, niitä kun on se kolmetoista tusinassa.
Se vissiin vähän vaatii että aloitan jonkun harrastuksen joka ei mua edes kiinnosta kauheasti tai johon en välittäisi käyttää aikaa, mutta pitää sekin kortti kattoa kun rajoitukset helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos sä haluat muuttaa tilannetta niin sitten pitää kokeilla luopua jostain olemassa olevasta, eli sellainen muikkeli jonka kanssa tekee mieli mennä sänkyyn niin jätät menemättä ja tutustut paremmin. Voi olla, että jää panot saamatta ja ei etene tälläkään kertaa mihinkään tai sitten käy niin, että juttu toimii. Jos tarjontaa riittää niin tossa ei häviä paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuossa jotain mitä kannattaisi miettiä? Tuntematta sinua ja seuralaisia on mahdoton sanoa mistä on kyse, avaimet ongelmaan on sinulla jos uskallat olla rehellinen itsellesi.
On se ongelma, mut en mä voi vaikuttaa siihen millaisia matcheja saan. Ja silloin kun saan kiinnostavan matchin, on se paljon vaikeampi saada treffeille. Moni (mun näkökulmasta) potentiaalinen juttu menee ohi, kun juttelu tyrehtyy tai nainen ei vastaa ekaan viestiin. Sitten tapaan sellaisia, joiden en alunperinkään usko kiinnostavan kuin seksimielessä.
Ennen tätä koronahommaa oli kyllä ajatuksissa alkaa enemmän etsiä seuraa baarista. Se ei oo ollu mulle perinteisesti kovin hyvä paikka, kun en oo ollu kovin lahjakas tutustumaan tuntemattomiin jossain hälinässä, mutta pitää sitäkin yrittää.
Hmm. Sekä naisista että miehistä löytyy niitä, jotka alitajuisesti viehättyvät sellaisista ihmisistä, jotka eivät ole heistä kiinnostuneita ja/tai joilla on sellaisia ongelmia, jotka estävät parisuhteen etenemisen. Kiintymyssuhdeongelmistahan tuo kumpuaa. Pelätään alitajuisesti sitä, että tultaisiin satutetuksi suhteessa, joten sabotoidaan homma heti alkuunsa hakeutumalla sellaisten ihnisten pariin, joiden kanssa kunnollista suhdetta ei koskaan synny, eikä niin ollen myöskään itseä tarvitse riskeerata potentiaalisille sydänsuruille.
Kannattaa lueskella aiheesta, jos kuulostaa tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos sä haluat muuttaa tilannetta niin sitten pitää kokeilla luopua jostain olemassa olevasta, eli sellainen muikkeli jonka kanssa tekee mieli mennä sänkyyn niin jätät menemättä ja tutustut paremmin. Voi olla, että jää panot saamatta ja ei etene tälläkään kertaa mihinkään tai sitten käy niin, että juttu toimii. Jos tarjontaa riittää niin tossa ei häviä paljon?
Siinä on se ongelma, että jos oon etsiny seksiseuraa, käydään kahvilla ja alankin vetää takaisinpäin sanoen "voitais ihan vaan treffailla vähän aikaa", niin luultavasti jää saamatta sekä jatkotreffit että seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole niin helppo dildon korvike.
Vaikka ei heti mentäisi sänkyyn, niin tilanne ei muutu. Ja kyllä jotkut fwb:t ihastuvat muhun, mutta mä en taas heihin.
Miksi sulla on noita fwb, jos kerran et ole kiinnostunut heistä ja haluat itse parisuhteeseen? Minkälaisia ovat nämä epävakaat naiset, kenen kanssa kuitenkin suostut muhinoimaan? Minä en lähtisi miehen kanssa suhteeseen, jolla on fwb joka sormelle. Ei tiedä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Sekä naisista että miehistä löytyy niitä, jotka alitajuisesti viehättyvät sellaisista ihmisistä, jotka eivät ole heistä kiinnostuneita ja/tai joilla on sellaisia ongelmia, jotka estävät parisuhteen etenemisen. Kiintymyssuhdeongelmistahan tuo kumpuaa. Pelätään alitajuisesti sitä, että tultaisiin satutetuksi suhteessa, joten sabotoidaan homma heti alkuunsa hakeutumalla sellaisten ihnisten pariin, joiden kanssa kunnollista suhdetta ei koskaan synny, eikä niin ollen myöskään itseä tarvitse riskeerata potentiaalisille sydänsuruille.
Kannattaa lueskella aiheesta, jos kuulostaa tutulta.
Oon mä aiheesta lueskellukin. Ikävä kyllä mun tilanne on se, että ne jotka musta kiinnostuu on sieltä epätasapainoisemmasta päästä (mm. pari väkivaltaista tai raivohullua naista). Ne joista itse kiinnostun on suurin osa aidosti tasapainoisen ja empaattisen oloisia.
Sanonta "mies ei saa olla nössö" aukikirjoitettuna : Miehessä pitää löytyä sopiva annos pahuutta, pelkkä hyvyys ja hyväntahtoisuus ei riitä. Lisäksi naisen pitää kokea että hän saa tuon pahuuden tarvittaessa käyttöönsä jos perheen etu sitä vaatii, eli mies totrelee jos nainen pyytää häntä tekemään hätätilanteessa jotakin laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei heti mentäisi sänkyyn, niin tilanne ei muutu. Ja kyllä jotkut fwb:t ihastuvat muhun, mutta mä en taas heihin.
Miksi sulla on noita fwb, jos kerran et ole kiinnostunut heistä ja haluat itse parisuhteeseen? Minkälaisia ovat nämä epävakaat naiset, kenen kanssa kuitenkin suostut muhinoimaan? Minä en lähtisi miehen kanssa suhteeseen, jolla on fwb joka sormelle. Ei tiedä hyvää.
Joistain fwb:stä oon ollu kiinnostunut. Mutta siis... haluan seksiäkin. Kun ei oo parisuhdetta tai mitään, niin pitää sitäkin jostain saada.
Epävakaat naiset on ollut mm. väkivaltaisia, itsetuhoisia, muuten helvetin äkkipikaisia... eräs oli kova käyttämään alkoholia vaikkei mikään kovin nuori ollut enää. Pitkiä ryyppyputkia ilman että oli edes mistään juhlista kyse. En mä sellaista halua elämääni. Yks oli muuten ok, mutta hän oli tosi hiljainen ja jumissa mun kanssa. En tiedä oliko sellainen muutenkin. Ei hän vaan sitten herättäny mussa mitään. Tykkään enemmän avoimista ja puheliaista naisista.
Ja siis fwb:tä toki on kertyny useampi, koska eihän sellaiset tietenkään vuosikausia kestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistain fwb:stä oon ollu kiinnostunut. Mutta siis... haluan seksiäkin. Kun ei oo parisuhdetta tai mitään, niin pitää sitäkin jostain saada.
Epävakaat naiset on ollut mm. väkivaltaisia, itsetuhoisia, muuten helvetin äkkipikaisia... eräs oli kova käyttämään alkoholia vaikkei mikään kovin nuori ollut enää. Pitkiä ryyppyputkia ilman että oli edes mistään juhlista kyse. En mä sellaista halua elämääni. Yks oli muuten ok, mutta hän oli tosi hiljainen ja jumissa mun kanssa. En tiedä oliko sellainen muutenkin. Ei hän vaan sitten herättäny mussa mitään. Tykkään enemmän avoimista ja puheliaista naisista.
Joku sun jutuissa mättää. Sä teet juuri päinvastoin, kuin minkä lopputuloksen toivot. Eli käytät aikasi vääränlaisiin naisiin seksin toivossa. Sitten harmittaa, kun ne vääränlaiset naiset kiinnostuvat sinusta tai jos naiset haluavat vain seksiä. Miksi sitten etsit seksisuhteita väkivaltaisten alkoholistien kanssa? Ethän sinä oikeasti parisuhdetta halua, kun et tee elettäkään sellaisen saadaksesi. Oliko vanhempien kanssa ongelmia, vaikea lapsuus?
Töksähtelevä tyyli. Tuntemattomat ihmiset koittaa jeesiä sua mutta olet jo päättänyt että ongelma ei ole sussa ainakaan ja vastailet vaan ei, ei, ei. Tulee ylimielinen vaikutelma, sellanen että pienellä vaivannäöllä on oikeus saada paljon.
-vastasin kun kysyit