Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluavat multa seksiä, mutteivät muuta. Mitä voin tehdä?

Vierailija
07.01.2021 |

Tätä jatkuu vuodesta toiseen. Ulkoisesti kaikki on ihan ok. Moni nainen hehkuttaa seksiämme ja kehuu minua muutenkin, mutta sitten ei mitään. Ihastun ja en saa vastakaikua. Minuun ihastuvat usein varsin epävakaat naiset, joiden kanssa en halua yhtään mitään.

Löytyy duunit, koulutukset, urheilulliset elämäntavat, paljon kavereita, hyvät käytöstavat ja huomaavaisuutta. Kaveri sanoo että pitäisi olla vähän kusipää niin sitten ne kiinnostuu. En haluaisi tuohonkaan lähteä mukaan. Turhaan kai täällä kyselen, koska ei kukaan kaveri tai fwb:kään ole osannut sanoa että mistä kiikastaa.

Olkaa onnellisia jos ylipäätään löydätte mitään. Se ei ole itsestäänselvää.

Kommentit (402)

Vierailija
21/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit nauttia täydellisestä elämästäsi onnellisena, sen sinä voit tehdä.

Vierailija
22/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun pitää kertoo nyt vähän lisää. Oletko miten ilmaissut toiselle ihastuksesi?

Usein homma ei oo edenny paria treffejä pidemmälle, niin eipä siinä ole ollut järkeä. Silloin kun on, niin olen kertonut tai naiset ovat arvanneet ja sitten itse sanoneet, etteivät halua mitään vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan muutu kusipääksi. Ei niitä kaipaa enempää maailmaan. Mä itse kaipaisin huomaavaista kumppania, joka osaa pitää itsestään huolta.

Kyllä sä tapaat vielä jonkun, joka vastaa sun tunteisiin. Se on odottamisen arvoista. Mutta se ei tule pakottamalla. Elä elämääsi, nauti siitä mitä sulla on.

Vierailija
24/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on oikeassa. Ei pidä olla liian kohtelias, tossu, kiltti, mitä näitä nyt on.

Miehessä pitää olla pikkuisen pirua, että nainen kiinnostuu kunnolla. Vähän tulta ja tappuraa. Särmää.

Eli vetää jotain roolia?

Vierailija
25/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit iloinen. Tuohan on parasta mitä voi saada. Seksiä ja kaikki muu siinä sivussa jää pois. Saat vain kirsikan kakun päältä. Ei luulisi haittaavan. 

Menee asian ohi, mutta oikeesti, jos sulla on kaksi vaihtoehtoa, pala kakkua ilman kirsikkaa tai kirsikka ilman sitä kakkua, niin kuka hitto haluaa mieluummin sen pelkän kirsikan? Se kakkuhan se parempi vaihtoehto on! Tiedän, on vain sanonta, mutta minusta sanonnan logiikka ontuu.

Vierailija
26/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä pökit jo ekoilla treffeillä. Ok..

Vierailija
27/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sun pitää kertoo nyt vähän lisää. Oletko miten ilmaissut toiselle ihastuksesi?

Usein homma ei oo edenny paria treffejä pidemmälle, niin eipä siinä ole ollut järkeä. Silloin kun on, niin olen kertonut tai naiset ovat arvanneet ja sitten itse sanoneet, etteivät halua mitään vakavaa.

Höh. Ehkä ongelma on se treffailu eikä niinkään sinä. Tai että sulle ehkä sopis tutustua naiseen ensin ja sitten kysyä ulos. Mitä kautta sä päädyt treffeille? Onko sulla yleensäkään ns. normielämän puitteissa mahdollisuutta tutustua ensin?

Vierailija
28/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vedät puoleesi epävakaita ihmisiä, olet

itsekin epävakaa.

Jos olisit tasapainoinen vetäisit puoleesi tasapainoisia.

Tämä on psykologian perusasioita, luulin

kaikkien nykyään tietävän tämän.

Miksiköhän joillain ihmisillä on narsistikumppani toisensa perään, kun joillain muilla ei ole lähipiirissään ikinä ollut yhtään narsistia?

Ei ole kyllä mitään diagnooseja tai muuten ongelmia elämässä tai ihmissuhteissa. Elämä on varsin vakaata.

Vierailija
29/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Ehkä ongelma on se treffailu eikä niinkään sinä. Tai että sulle ehkä sopis tutustua naiseen ensin ja sitten kysyä ulos. Mitä kautta sä päädyt treffeille? Onko sulla yleensäkään ns. normielämän puitteissa mahdollisuutta tutustua ensin?

Ei ole oikein mahdollisuutta muualla kuin Tinderissä tai baareissa.

Vierailija
30/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on oikeassa. Ei pidä olla liian kohtelias, tossu, kiltti, mitä näitä nyt on.

Miehessä pitää olla pikkuisen pirua, että nainen kiinnostuu kunnolla. Vähän tulta ja tappuraa. Särmää.

Eli vetää jotain roolia?

Vedäthän sä nytkin koko ajan roolia, sitä jota sulle on pikkupojasta asti opetettu. Luulet, että se on sinua itseäsi, mutta ei se välttämättä ole. Voit oppia siitä pois ja muuttaa itseäsi. Niin minäkin tein. Toki, jos olet onnellinen noin, niin ei sitten kannata, mutta ei kyllä kuulosta siltä, että olet.

Vierailija
31/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä sitten melkoinen p-magneetti, kun vuodesta toiseen löydät naisia, jotka haluaa vaan seksiä vaikka sun persoona ei sitten viime peleissä kiinnosta. Kuvauksen  perusteella, et siis ole mikään j-mies. Mun on vaikeeta ihan heti ostaa tätä tarinaa. Sori.

Vierailija
32/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on kun en koskaan edes päädy tapailemaan ketään. Ymmärrän ettei ihan noin vaan kolahda, mutta en saa edes mahdollisuutta. Ekoja treffejä mulla on kymmeniä vuosittain.

Vierailija
33/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootsä sitten melkoinen p-magneetti, kun vuodesta toiseen löydät naisia, jotka haluaa vaan seksiä vaikka sun persoona ei sitten viime peleissä kiinnosta. Kuvauksen  perusteella, et siis ole mikään j-mies. Mun on vaikeeta ihan heti ostaa tätä tarinaa. Sori.

Niin. Sen takia tää ahdistaakin kun kaikki olettaa että näillä spekseillä pitäis jotain löytyä, mutta ei vaan. En muuten tiedä mikä on j-mies.

Vierailija
34/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian helppo nakki.

Vierailija
35/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian helppo nakki.

Eli kiinnostun naisesta liian nopeasti? Minkäs teet... ei tunteitaan voi päättää.

Vierailija
36/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on tämmöinen lounasajan satu, jonka meille tuottaa Ulí Yhtiöt. Tarkoituksena osoittaa naisten helppous ja ehkäpä se kuviteltu kuuluisa karusell¡ myös 🎠

Ja tosiaan ap, älä anna kaikille ja heti, sadussakaan.

Vierailija
37/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on tämmöinen lounasajan satu, jonka meille tuottaa Ulí Yhtiöt. Tarkoituksena osoittaa naisten helppous ja ehkäpä se kuviteltu kuuluisa karusell¡ myös 🎠

Ja tosiaan ap, älä anna kaikille ja heti, sadussakaan.

No tolla logiikalla melkein minkä tahansa voisi nähdä jonain salakavalana yrityksenä mustamaalata ryhmää x. Tollanen kommentti on tosi helppo heittää ja siltä on mahdoton puolustautua. Ajattele sitten mitä lystäät. Ymmärrä kuitenkin, että toi on aika typerää ja ehkä vähän vainoharhaistakin.

Vierailija
38/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vedät puoleesi epävakaita ihmisiä, olet

itsekin epävakaa.

Jos olisit tasapainoinen vetäisit puoleesi tasapainoisia.

Tämä on psykologian perusasioita, luulin

kaikkien nykyään tietävän tämän.

Miksiköhän joillain ihmisillä on narsistikumppani toisensa perään, kun joillain muilla ei ole lähipiirissään ikinä ollut yhtään narsistia?

Tuo on kyllä pääosin naistenlehti-hömppäpsykologian perusasioita. On toki olemassa patologisia kuvioita joissa tiedostamattaan etsii esim. narsisteja tai hylkääjiä kerta toisensa jälkeeen, mutta ei tätä voi yleistää jokaiseen, joka kokee että ihmiset jotka häneen on ihastuneita on hänen makuunsa liian epätasapainoisia. Voi olla ihan vaan huonoa tuuriakin, ihmisissä kun on aika paljon epätasapainoisia. Lisäksi omat kriteerit tasapainoiselle voi olla turhan korkeat, sellaiset että niitä täyttää hyvin harva.

Vierailija
39/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö vielä arjenhallinnan taidot? Seurustelin hetken miehen kanssa, jolta löytyi tuo, mitä itsekin luettelit. Mutta arjenhallinta oli aivan kaoottista. Kämppä oli kaaoksessa, söi vain työlounaita tai leipää ja terveydestäkin huolehitminen niin ja näin.

Ei tällainen henkilö sovi parisuhteeseen, naiset haluavat aikuisen miehen, eikä kasvatettavaa teiniä.

Sanoisin että syön ja muutenkin elän terveellisemmin kuin useimmat naiset. En syö eineksiä juuri koskaan. Kämppä on ihan ok, etenkin silloin kun nainen on käymässä.

👍

Vierailija
40/402 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin fiksut naiset aina: kihlat ensin, sitten vasta sänkyyn :) Älä suostu objektiksi!