Naiset haluavat multa seksiä, mutteivät muuta. Mitä voin tehdä?
Tätä jatkuu vuodesta toiseen. Ulkoisesti kaikki on ihan ok. Moni nainen hehkuttaa seksiämme ja kehuu minua muutenkin, mutta sitten ei mitään. Ihastun ja en saa vastakaikua. Minuun ihastuvat usein varsin epävakaat naiset, joiden kanssa en halua yhtään mitään.
Löytyy duunit, koulutukset, urheilulliset elämäntavat, paljon kavereita, hyvät käytöstavat ja huomaavaisuutta. Kaveri sanoo että pitäisi olla vähän kusipää niin sitten ne kiinnostuu. En haluaisi tuohonkaan lähteä mukaan. Turhaan kai täällä kyselen, koska ei kukaan kaveri tai fwb:kään ole osannut sanoa että mistä kiikastaa.
Olkaa onnellisia jos ylipäätään löydätte mitään. Se ei ole itsestäänselvää.
Kommentit (402)
Älä ole niin helppo dildon korvike.
Miksi kukaan koko sikaa ostaisi jos haluaa makkaraa?
Vierailija kirjoitti:
Älä ole niin helppo dildon korvike.
Vaikka ei heti mentäisi sänkyyn, niin tilanne ei muutu. Ja kyllä jotkut fwb:t ihastuvat muhun, mutta mä en taas heihin.
Onhan se tietysti ongelma tuokin. Kukaan ei halua minun kanssa edes sitä seksiä.
Olisit iloinen. Tuohan on parasta mitä voi saada. Seksiä ja kaikki muu siinä sivussa jää pois. Saat vain kirsikan kakun päältä. Ei luulisi haittaavan.
... Ja sun on "pakko" suostua. Ne tavallaan huijaa sut seksiin, vai mitä 🤭Onko sulla vapaa tahto?!
Olet kiertopalkinto ja se ei kiinnosta naisia. Mitä et valikoi, kenen kanssa harrastat seksiä?
Löytyykö vielä arjenhallinnan taidot? Seurustelin hetken miehen kanssa, jolta löytyi tuo, mitä itsekin luettelit. Mutta arjenhallinta oli aivan kaoottista. Kämppä oli kaaoksessa, söi vain työlounaita tai leipää ja terveydestäkin huolehitminen niin ja näin.
Ei tällainen henkilö sovi parisuhteeseen, naiset haluavat aikuisen miehen, eikä kasvatettavaa teiniä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tietysti ongelma tuokin. Kukaan ei halua minun kanssa edes sitä seksiä.
En toki vaihtaisi osia kanssasi. Tunteeton seksikään vaan ei riitä loputtomiin.
No sun pitää kertoo nyt vähän lisää. Oletko miten ilmaissut toiselle ihastuksesi?
Eli sun ongelma ei ole että kukaan ei ihastuisi sinuun, mutta sinuun ihastuu ne joihin taas et itse ihastu. Sellaista se tuppaa olemaan. Itse en ole 46 vuoden ikään mennessä koskaan löytänyt sellaista, jossa ihastus olisi molemminpuoleista. Minuun on ihastuttu varsinkin nuorempana paljon, ja olen itsekin varmaan 20 mieheen oollut ihastunut, mutta ei ele koskaan mennyt yksiin... Tein sitten valinnan että tyydynkö johonkin johon en ole ihastunut mutta on ok, vai olenko yksin. Minä valitsin olla yksin, moni muu valitsee toisin - ja uskon että kummallakin tapaa voi olla onnellinen.
Kyllä se oikea tulee kohdalle aikanaan. Jatka vaan kyntämistä.
Vierailija kirjoitti:
... Ja sun on "pakko" suostua. Ne tavallaan huijaa sut seksiin, vai mitä 🤭Onko sulla vapaa tahto?!
Etsin mä välillä seksiseuraakin. En mä nyt halua oman käden varassakaan elää.
Vaihdetaan osia. Voin antaa vähän väliäkin.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö vielä arjenhallinnan taidot? Seurustelin hetken miehen kanssa, jolta löytyi tuo, mitä itsekin luettelit. Mutta arjenhallinta oli aivan kaoottista. Kämppä oli kaaoksessa, söi vain työlounaita tai leipää ja terveydestäkin huolehitminen niin ja näin.
Ei tällainen henkilö sovi parisuhteeseen, naiset haluavat aikuisen miehen, eikä kasvatettavaa teiniä.
Sanoisin että syön ja muutenkin elän terveellisemmin kuin useimmat naiset. En syö eineksiä juuri koskaan. Kämppä on ihan ok, etenkin silloin kun nainen on käymässä.
Kaverisi on oikeassa. Ei pidä olla liian kohtelias, tossu, kiltti, mitä näitä nyt on.
Miehessä pitää olla pikkuisen pirua, että nainen kiinnostuu kunnolla. Vähän tulta ja tappuraa. Särmää.
Jos vedät puoleesi epävakaita ihmisiä, olet
itsekin epävakaa.
Jos olisit tasapainoinen vetäisit puoleesi tasapainoisia.
Tämä on psykologian perusasioita, luulin
kaikkien nykyään tietävän tämän.
Miksiköhän joillain ihmisillä on narsistikumppani toisensa perään, kun joillain muilla ei ole lähipiirissään ikinä ollut yhtään narsistia?
Jaaha, jotku meistä saa edes sitä seksiä.
No, ehkä pitemmän päälle parempi, ei tule pettymyksiä.
Sinuna sekstailisin ja olisin tyytyväinen.