Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkasukko alkaa kourimaan suomea luvassa hirmupakkasia -20 ja enemmänkin

Vierailija
07.01.2021 |

Miten varaudut pakkasiin?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea?

Vierailija
22/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun kotona ja juon kuumaa kaakaota. Ei tarvi mennä mihinkään. Autollekin pääsen takaovesta 5m kävelyllä. Elämä on valintoja.

Minä taas nautin pakkasesta! Kaappi on täynnä ihania lämpimiä talvivaatteita ja en malta pysyä sisällä yhtään. Ihme hienohelmoja täällä taas on. N46

Nauti sinä pakkasista, minä nautin lämpimästä. Ihme ihmisiä täällä kun ei tajua ettei kaikki nauti samoista asioista.

Miksi asut Suomessa, jos et tykkää ilmoista? Elämä on valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriydyn huopaan sohvalle, jalkaan parit villasukat, kuppikaupalla teetä ja läppäri naaman eteen. Ihana etätyö, ei tarvitse mennä ulos tuohon kammotalveen.

Vierailija
24/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne ei muista 80-luvun - 35 pakkasia

Vierailija
25/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottakaas vaan kun Pietarin lumitykki alkaa houkumaan!  Sitten on tosi hirmuista!

Tulisikin lunta lisää! Ainakin yhtä paljon kuin toissatalvena, kun Espoossakin oli yli 50 cm lunta. Se oli ihanaa.

Vierailija
26/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun kotona ja juon kuumaa kaakaota. Ei tarvi mennä mihinkään. Autollekin pääsen takaovesta 5m kävelyllä. Elämä on valintoja.

Minä taas nautin pakkasesta! Kaappi on täynnä ihania lämpimiä talvivaatteita ja en malta pysyä sisällä yhtään. Ihme hienohelmoja täällä taas on. N46

Minulla ei ole rasvakerrosta mikä lämmittäisi.

Onko sinulla edes vaatteita? Kerroksia päälle vain, niin jo pärjää. Ja jos vedät 24/7 sitä kaakaota sohvalla, niin kohta rasvakerrosta alkaa löytymään ihan taatusti.

Harrastan sisälajeja talvisin. Muina aikoina treenaan maratonille, ei pääse rasvakerrosta muodostumaan vaikka joisi kaakaota joka päivä monta mukillista. Ulkona ei ole pakko olla.

Vierailija
27/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan hyvin. Olin silloin viidennellä luokalla ja koulumatka oli 3 km kävellen. Vaatteet eivät olleet silloin kovin kummoisia, mutta kerroksia päälle laittamalla pärjäsi hyvin.

Vierailija
28/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan minä. t. Jonne

Vierailija
29/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno otsikko.

Vierailija
30/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla edes vaatteita? Kerroksia päälle vain, niin jo pärjää. Ja jos vedät 24/7 sitä kaakaota sohvalla, niin kohta rasvakerrosta alkaa löytymään ihan taatusti.

Harrastan sisälajeja talvisin. Muina aikoina treenaan maratonille, ei pääse rasvakerrosta muodostumaan vaikka joisi kaakaota joka päivä monta mukillista. Ulkona ei ole pakko olla.

Toki. Uskon sinua. Tirsk!

Vierailija
31/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tulekaan kasvihuone ym. ilmiöitä.

Vierailija
32/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti sinä pakkasista, minä nautin lämpimästä. Ihme ihmisiä täällä kun ei tajua ettei kaikki nauti samoista asioista.

Siksi, etten valitse asuinpaikkaani säätilojen mukaan. Minulla on Suomessa perhe, ystävät, puolisolla työ jne. Viihdyn oikein hyvin sisätiloissa Suomen talven, ei ole käynyt mielessäkään että sen takia pitäisi muuttaa jonnekin muualle. Muuta sinä Siperiaan vaatteittesi kanssa.

Vierailija
33/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Uskon sinua. Tirsk!

Tirsku niin että heltta tutisee.

Vierailija
34/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne mitään hirmupakkasia oo 😂 ihan normaali talvi Suomessa

Vierailija
35/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, etten valitse asuinpaikkaani säätilojen mukaan. Minulla on Suomessa perhe, ystävät, puolisolla työ jne. Viihdyn oikein hyvin sisätiloissa Suomen talven, ei ole käynyt mielessäkään että sen takia pitäisi muuttaa jonnekin muualle. Muuta sinä Siperiaan vaatteittesi kanssa.

No se on voi voi sitten vain.

Vierailija
36/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-20 hirmupakkanen? Se on normaali pakkanen. :D

Vierailija
37/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaatetta niin tarkenet

Vierailija
38/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasva ei lämmitä.

Vierailija
39/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain Oli, että ilmasto alkaa taas kylmentyä pitkän lämpimän jakson jälkeen. Tämä on siis normaali säätila Suomessa tähän aikaan vuodesta.

Näinhän se menee, lämpimän kesän jälkeen tulee syksy ja sitte kaikkein kylmin jakso jota kutsutaan yleensä talveksi. Talven jälkeen alkaa lämpenemään, jolloin alkaa kevät ja myöhemmin taas uusi kesäjakso. Nämä jaksot toistuvat noin 12 kuukauden välein.

Vierailija
40/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**u mikään hirmupakkanen, ihan normi sää näin lähempänä helmikuuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän