Pakkasukko alkaa kourimaan suomea luvassa hirmupakkasia -20 ja enemmänkin
Kommentit (46)
Eikö -20 ole melko normaali pakkanen tähän aikaan vuodesta?
Istun kotona ja juon kuumaa kaakaota. Ei tarvi mennä mihinkään. Autollekin pääsen takaovesta 5m kävelyllä. Elämä on valintoja.
Hirmupakkanen olisi, jos tammikuussa puhuttaisiin alle -30 lukemista.
Minä olen koiran ulkona niin paljon, kun koira haluaa.
Molemmat tykätään olla pihalla, koira osaa kyllä mennä rapulle, kun tahtoo sisälle.
Ei -20 ole kovin kummoinen pakkanen millään mittapuulla. Tai no ehkä ihan pientä vauvaa en sillä pakkasella lähtisi ulos viemään, mutta muuten se on vain mukava narskuva keli.
Olimme pari viikkoa juuri Lapissa ja siellä oli muutamana päivänä jotain -23. Tiedän kyllä, että siellä se on erilaista, mutta hyvin siinä pärjää. Olemme olleet usein Lapissa talvella ja hiihtäneet yli 30 asteen pakkasessa ihan normaaliin tapaan. Silloin on kaunis kuulas ilma, josta pitää nauttia täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Istun kotona ja juon kuumaa kaakaota. Ei tarvi mennä mihinkään. Autollekin pääsen takaovesta 5m kävelyllä. Elämä on valintoja.
Minä taas nautin pakkasesta! Kaappi on täynnä ihania lämpimiä talvivaatteita ja en malta pysyä sisällä yhtään. Ihme hienohelmoja täällä taas on. N46
Jossain Oli, että ilmasto alkaa taas kylmentyä pitkän lämpimän jakson jälkeen. Tämä on siis normaali säätila Suomessa tähän aikaan vuodesta.
alkaiskin mutta täällä etelässä pakkasen kiristyminen näyttää jäävän siihen että -1 -> -2
Itse tykkään pakkasista, mutta olen huolissani eläimistä ja kasveista niillä alueilla joilla ei ole lunta tai on niin vähän, että se ei eristä :(
No en mitenkään. Ensinnäkään en usko sääennusteisiin, 95% ajasta ne menee päin prsettä, se on niin nähty ja toisekseen - 20 on kaukana hirmupakkasesta. Omistan kyllä talvivaatteita, se riittää.
Ei kai noihin tarvii sen kummemmin varautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas nautin pakkasesta! Kaappi on täynnä ihania lämpimiä talvivaatteita ja en malta pysyä sisällä yhtään. Ihme hienohelmoja täällä taas on. N46
Minulla ei ole rasvakerrosta mikä lämmittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti sinä pakkasista, minä nautin lämpimästä. Ihme ihmisiä täällä kun ei tajua ettei kaikki nauti samoista asioista.
Etelässä max. 8 astetta pakkasta.
Odottakaas vaan kun Pietarin lumitykki alkaa houkumaan! Sitten on tosi hirmuista!
Mikko voi kouria minua kohmeisilla käsillään milloin vain, ja laulaa Im too sexy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole rasvakerrosta mikä lämmittäisi.
Onko sinulla edes vaatteita? Kerroksia päälle vain, niin jo pärjää. Ja jos vedät 24/7 sitä kaakaota sohvalla, niin kohta rasvakerrosta alkaa löytymään ihan taatusti.
Näköjään aikoo kouria enemmän yläpäätä kuin alapäätä. Kenties ho mo?