Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkasukko alkaa kourimaan suomea luvassa hirmupakkasia -20 ja enemmänkin

Vierailija
07.01.2021 |

Miten varaudut pakkasiin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään aikoo kouria enemmän yläpäätä kuin alapäätä. Kenties ho mo?

Vierailija
2/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-20 = Hirmupakkanen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö -20 ole melko normaali pakkanen tähän aikaan vuodesta?

Vierailija
4/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kotona ja juon kuumaa kaakaota. Ei tarvi mennä mihinkään. Autollekin pääsen takaovesta 5m kävelyllä. Elämä on valintoja.

Vierailija
5/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmupakkanen olisi, jos tammikuussa puhuttaisiin alle -30 lukemista. 

Vierailija
6/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koiran ulkona niin paljon, kun koira haluaa.

Molemmat tykätään olla pihalla, koira osaa kyllä mennä rapulle, kun tahtoo sisälle.

Vierailija
7/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei -20 ole kovin kummoinen pakkanen millään mittapuulla. Tai no ehkä ihan pientä vauvaa en sillä pakkasella lähtisi ulos viemään, mutta muuten se on vain mukava narskuva keli.

Olimme pari viikkoa juuri Lapissa ja siellä oli muutamana päivänä jotain -23. Tiedän kyllä, että siellä se on erilaista, mutta hyvin siinä pärjää. Olemme olleet usein Lapissa talvella ja hiihtäneet yli 30 asteen pakkasessa ihan normaaliin tapaan. Silloin on kaunis kuulas ilma, josta pitää nauttia täysillä.

Vierailija
8/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun kotona ja juon kuumaa kaakaota. Ei tarvi mennä mihinkään. Autollekin pääsen takaovesta 5m kävelyllä. Elämä on valintoja.

Minä taas nautin pakkasesta! Kaappi on täynnä ihania lämpimiä talvivaatteita ja en malta pysyä sisällä yhtään. Ihme hienohelmoja täällä taas on. N46

Vierailija
9/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Oli, että ilmasto alkaa taas kylmentyä pitkän lämpimän jakson jälkeen. Tämä on siis normaali säätila Suomessa tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
10/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaiskin mutta täällä etelässä pakkasen kiristyminen näyttää jäävän siihen että -1 -> -2

Vierailija
11/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourii ketä kourii.

Vierailija
12/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pakkasista, mutta olen huolissani eläimistä ja kasveista niillä alueilla joilla ei ole lunta tai on niin vähän, että se ei eristä :(

Vierailija
13/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitenkään. Ensinnäkään en usko sääennusteisiin, 95% ajasta ne menee päin prsettä, se on niin nähty ja toisekseen - 20 on kaukana hirmupakkasesta. Omistan kyllä talvivaatteita, se riittää.

Vierailija
14/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noihin tarvii sen kummemmin varautua.

Vierailija
15/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nautin pakkasesta! Kaappi on täynnä ihania lämpimiä talvivaatteita ja en malta pysyä sisällä yhtään. Ihme hienohelmoja täällä taas on. N46

Minulla ei ole rasvakerrosta mikä lämmittäisi.

Vierailija
16/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti sinä pakkasista, minä nautin lämpimästä. Ihme ihmisiä täällä kun ei tajua ettei kaikki nauti samoista asioista.

Vierailija
17/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä max. 8 astetta pakkasta.

Vierailija
18/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaas vaan kun Pietarin lumitykki alkaa houkumaan!  Sitten on tosi hirmuista!

Vierailija
19/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko voi kouria minua kohmeisilla käsillään milloin vain, ja laulaa Im too sexy!

Vierailija
20/46 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole rasvakerrosta mikä lämmittäisi.

Onko sinulla edes vaatteita? Kerroksia päälle vain, niin jo pärjää. Ja jos vedät 24/7 sitä kaakaota sohvalla, niin kohta rasvakerrosta alkaa löytymään ihan taatusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän