Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämukava ja nöyryytetty olo naisellisissa vaatteissa

Vierailija
06.01.2021 |

Epämukavuutta aiheuttaa mm. vaatteet joissa röyhelöitä, hameet ja mekot, syvään uurretut kaula-aukot paidoissa, tiukat housut, hempeät värit, korut ja mitä vielä.
En toki itse tuollaisia vaatteita käytäkään, mutta en ymmärrä miten toiset naiset viihtyvät tuollaisissa vaatteissa. Joskus, kun olen käyttänyt jotain mainituista vaatteista, olen kokenut oloni todella epämukavaksi ja jollain tapaa nöyryytetyksi. Kai se liittyy siihen, että kokisin esineellistävän itseäni.
Mitä ajatuksia, tykkäättekö pukeutua naisellisesti vai aiheuttaako se teissäkin samoja tuntemuksia?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskotteko itsellenne kamelinvarpaan näkyviin, kannattaisi ainakin.

Vierailija
22/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin nuorempana ja seurustellessakin.Nykyään tykkään ihan,mut en haluu epäkäytännöllisyyttä vaatteissa tms..En valitse sen mukaan,mikä on naisellista mutta en luontasesti pidä kovin miehekkäistäkään vaatteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisellinen tyyli välttämättä ole epämukava.

Hameet ja mekot ovat monesti mukavampia kuin housut, kunhan eivät kiristä vyötäröä ja ovat sen verran pitkiä että istuessa ei tarvitse pelätä vilautusta.

Korkokenkien sijaan voi käyttää jotain tyylikkäitä matalapohjaisia kenkiä.

Kaula-aukon ei todellakaan tarvitse olla uurrettu, koska naisellisen tyylin idea EI ole paljastavasti pukeutuminen.

Vierailija
24/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen ajattelun takia minun on vaikea saada seisomaan tyttöystävälle, joka käyttää epänaisellisia vaatteita lihavan vartalonsa päällä. 

Turha teidän naisten sitten ihmetellä suhteessa jos mies on haluton.

Vierailija
25/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen ajattelun takia minun on vaikea saada seisomaan tyttöystävälle, joka käyttää epänaisellisia vaatteita lihavan vartalonsa päällä. 

Olin kertomassa sinulle erään seikan mutta tarkistusluku oli 666 niin jääköön se sitten, olen sentään uskovainen.

Vierailija
26/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykx mies kirjoitti:

No mut musta naiselliset vaatteet on ihan OK, ellet sitten tunne, ole hullu huo´ra niissä.

"But the truth of all predictions

Is always in your hands"

Kaikkien arvailujen totuus, se on kuitenkin sinä itse....

Ajatella, voiko sen alemmaksi paljoa ihminen olla, kuin että on Mielipuoli Huo´ra?

Voiko?

Tai Hullu ainoastaan? Kuvitella, nainen pehmeässä huoneessa, ketju jalassa. Kädet paidassa. 

Vierailija
27/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään laittautua. Kellohame, korkokengät, meikkiä, tukka kiharalle, punaiseksi lakatut kynnet, hajuvettä... Olen varmaan kauhean pinnallinen, mutta ei kai se keltään ole pois että laitan itseni omasta mielestäni kivan näköiseksi. Töissä menen tukka ponnarilla löysissä vaatteissa ja turvakengissä, joten vapaa-ajalla on kiva näyttää itseltään. Toki en tällää jos olen vain yksin kotona - viime aikoina sattuneesta syystä enimmäkseen näin.

Aloittaja kirjoitti, että ns. naisellisissa vaatteissa olo on "nöyryytetty". Minulla ehkä juuri päinvastoin, työkamppeissa on kurjaa olla kun en tykkää näyttää homssuiselta.

Jännää, että perinteisesti naisellisina pidettyjä juttuja pitäisi nykyään jotenkin hävetä, tai ainakin monella tuntuu olevan kova tarve sanoutua irti tällaisista asioista. "Not like other girls" on se juttu, naiset jostain syystä ylpeilevät sillä ettei heitä kiinnosta mekot eikä meikit. Jokainen olkoon mitä on, mutta toivoisin että myös me tälläytyjät saisimme olla rauhassa omia itsejämme, ei kai se naista huononna jos sattuukin tykkäämään just niistä naisellisiksi mielletyistä asioista.

Vierailija
28/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kertomassa sinulle erään seikan mutta tarkistusluku oli 666 niin jääköön se sitten, olen sentään uskovainen.

Kirjoitit sitten vastauksesi tarkistusluvun jälkeen?

No heh.

No toki niinkin jollain tavalla.

Vierailija
29/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itsepähän olet sen kanssa alkanut seurustella. Ei kukaan pakota. Mutta miehet ei uskalla jättää ja olla yksin.

Vierailija
30/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn enemmän siihen, että lihaskunto säilyy, kun ikääkin on jo 45v. Tunnen oloni liian hienoksi naisellisissa vaatteissa. Osaan käyttää tiukkoja housuja ja mekkoja, jos materiaali on pehmeää & joustavaa. Tykkään eniten urheiluvaatteista. Naisellisuus tulee minusta muista asioista, kun pukeutumisesta.

Vierailija
31/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisellinen tyyli välttämättä ole epämukava.

Hameet ja mekot ovat monesti mukavampia kuin housut, kunhan eivät kiristä vyötäröä ja ovat sen verran pitkiä että istuessa ei tarvitse pelätä vilautusta.

Korkokenkien sijaan voi käyttää jotain tyylikkäitä matalapohjaisia kenkiä.

Kaula-aukon ei todellakaan tarvitse olla uurrettu, koska naisellisen tyylin idea EI ole paljastavasti pukeutuminen.

Jahas, olinkin jo täällä. Juuri näin olen kotonani, ja mukavasti ympäri vuoden.

Vierailija
32/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naiselliset vaatteet on ihania, mutta niiden pitää olla laadukkaita ja mukavia päällä. Ja arvokkaalla tavalla naisellisia, ei mitään minishortseja ja napatoppeja. Tunnen oloni epämukavaksi liian miehekkäissä vaatteissa.

Vierailija
33/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet päälläkö sitä seksiä harrastetaan vai haluatko vain muuten vaan liikkua päivät muna pystyssä?

Vierailija
34/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei nyt kiisteltäisi siitä, mitä on naisellinen pukeutuminen, vaan kysyisin kiinnostuneena, mikä saa naisen pukeutumaan paljastavasti? Ja kruunaamaan asun kengillä, jotka näyttävät lähinnä kidutusvälineiltä?

Vierailija
35/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään laittautua. Kellohame, korkokengät, meikkiä, tukka kiharalle, punaiseksi lakatut kynnet, hajuvettä... Olen varmaan kauhean pinnallinen, mutta ei kai se keltään ole pois että laitan itseni omasta mielestäni kivan näköiseksi. Töissä menen tukka ponnarilla löysissä vaatteissa ja turvakengissä, joten vapaa-ajalla on kiva näyttää itseltään. Toki en tällää jos olen vain yksin kotona - viime aikoina sattuneesta syystä enimmäkseen näin.

Aloittaja kirjoitti, että ns. naisellisissa vaatteissa olo on "nöyryytetty". Minulla ehkä juuri päinvastoin, työkamppeissa on kurjaa olla kun en tykkää näyttää homssuiselta.

Jännää, että perinteisesti naisellisina pidettyjä juttuja pitäisi nykyään jotenkin hävetä, tai ainakin monella tuntuu olevan kova tarve sanoutua irti tällaisista asioista. "Not like other girls" on se juttu, naiset jostain syystä ylpeilevät sillä ettei heitä kiinnosta mekot eikä meikit. Jokainen olkoon mitä on, mutta toivoisin että myös me tälläytyjät saisimme olla rauhassa omia itsejämme, ei kai se naista huononna jos sattuukin tykkäämään just niistä naisellisiksi mielletyistä asioista.

Röyhelöistä saa tykätä vain pojan kehoon syntyneet ja muunsukupuoliset.

Niin se vain menee.

Vierailija
36/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää yhtään lyhyistä hameista ja avonaista kaula-aukoista. Pitkillä jaloilla ja isoilla rinnoilla menee helposti vähän överiksi. Sen sijaan tykkään koruista ja meikeistä. Minusta on hyvä, että naisellisuutta voi nykyään ilmentää niin monin eri tavoin. Ei naisten tarvi miellyttää pukeutumisellaan miesten silmää muttei myöskään niiden femistien, joiden mielestä kaikki naisellisuuden esiintuominen on naisen esineellistämistä.

Vierailija
37/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei nyt kiisteltäisi siitä, mitä on naisellinen pukeutuminen, vaan kysyisin kiinnostuneena, mikä saa naisen pukeutumaan paljastavasti? Ja kruunaamaan asun kengillä, jotka näyttävät lähinnä kidutusvälineiltä?

Minä käytän toisinaan tuollaisia kenkiä. Saavat oloni tuntumaan mahtavalta ja itsevarmalta, ehkä liittyy pituuteen ja siihen että otan automaattisesti paremman ryhdin. Lisäksi kenkien kopina on sellainen "täältä tulen minä, hahaa!" Minut kasvatettiin olemaan näkymätön, joten haluan olla näyttävä.

Vierailija
38/56 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa epämukavuutta. Vaatteet, joissa muiden mielessä "näytän paremmalta", tuntuvat epämukavilta, liian tiukoilta, jakku ja takki tuntuvat liian lyhyiltä. Viileällä ja kylmällä niissä vaatteissa lisäksi palelee.

Mekkoja ja hameita on erilaisia. Itse tykkään enemmän mekoista ja hameista niiden mukavuuden takia.

Talvella jopa lämpimämpiä, kun pukeutuu villakangashameeseen/neulemekkoon ja alle paksu talvisukkahousut.

Koruja en käytä, meikkaan todella harvoin.

Vierailija
39/56 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin miehessäkin, se näyttää mukavalle ja kivalle, mutta kun olet sen kanssa niin elämä on kidutusta.  Positiivinen katsomus siis elämään. Kaikki kauniit ja sirot kengätkin on kivoja vaikka keräilykohteena vitriinissä, mutta ei niitä ole suunniteltu kuin istumiseen.

Vierailija
40/56 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mekkoja ja hameita. Omistan tasan yhdet farkut ja nekin on rikki :D On mulla toki parit college-housut lenkkeilyä ja kotona röhnöttämistä varten. Lenkkareita lukuun ottamatta kaikissa kengissäni on korkoa välillä 5cm-13cm. Ja oikein mukavia ovat. Mulla tulee selkä kipeäksi jos kävelen tasapohjaisilla kengillä.

Kukin tavallaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi