Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex ei hyväksy vieläkään että en ota häntä takaisin? Syyttelee, "uhkailee"....

Vierailija
06.01.2021 |

Mitä ihmettä voin enää tehdä?!

Erosta on yli vuosi!!! Olen tehnyt erittäin selväksi että en aio enä koskaan asua hänen kanssaan, en rakasta häntä enää, pidetään yhteyttä vain lapsiin liittyvissä asioissa. Mutta kun ei mene perille.

Nyt kilahti taas viesti inboxiin: "Hyväksyn tämän tilanteen ettei enää asuta yhdessä ja hoidetaan lapset yhdessä ja asia on ok, mutta ÄLÄ rakastu kehenkään muuhun tai petä mua, oikeest, mä en haluu menettää mun työpaikkaa alkoholismin takia."
On siis turruttanut suruaan ja yksinäisyyttään viinalla.

Mitä voin tehdä? Vai teenkö mitään? Oon niin loppu tähän...........

Uutta miestä mulla ei siis ole mutta viimeksi uutena vuotena kerroin vain että en pidä sitä mahdottomana ajatuksena että joskus vielä johonkun rakastuihin. Painotin silloinkin että mitään miestä ei ole enkä edes etsi....... Kuinka kauan mun täytyy antaa exän surra, 10 vuoden liiton hajoamista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sinun ex sama tyyppi joka vaahtoaa lähes päivittäin suomi24 ikävä palstalla jostain naisesta eikä tajua mitä ero tarkoittaa? Kuulostaa samanlaiselle ja kuukausia jo pitänyt tuota.

Vierailija
22/22 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: "olemme eronneet. Se tarkoittaa että emme jaa enää samaa sänkyä, taloutta tai elämää. Eli ei olla yhdessä, vaan EROTTU. Et omista minua. Sulla ei ole mitään oikeutta määräillä mua. Saan rakastua kehen lystään, samoin sinä, eikä se kuulu sulle tai mulle. Koita nyt takoa Se kaaliisi. Mene terapiaan. Sulla on pahoja ongelmia. Mä en ole sun hoitaja enkä kumppani enää. Mun asiat EI kuulu SULLE enää. Lopeta! Etsi uusi. Hoidamme jatkossa lasten asiat, mun yksityisasiat ei kuulu tähän "

Sitten hoidat enää lasten asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi