Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikissa laihdutusohjelmissa pitää syödä viisi kertaa päivässä?

Vierailija
06.01.2021 |

Olen tottunut syömään 1-2 kertaa päivässä ja ärsyttää kun yritän harjoittaa noita laihdutusohjelmia niin aina pitäisi syödä 5 kertaa päivässä. Ei mulla ole aikaa ostaa noin paljon ruokaa ja tehdä noin montaa annosta ja syödä koko ajan. 😫 onko se muka ainoa tapa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

Ehkä noissa on se, et ne tyypit on tottunut mussuttamaan koko ajan ja helpompi heille syödä useammin. Noin myös totutellaan siihen terveellisempään ruokaan.

Ehkä.

Vierailija
2/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaanpa sitä kiireisiä, kun ei ole edes aikaa ruokaa ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sun aineenvaihdunta pitää saada käyntiin. Kakka tulee pyllystä 3 kertaa päivässä kun syö tarpeeksi. Voi syödä valtavia määriä ruokaa lihomatta.

Vierailija
4/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollaanpa sitä kiireisiä, kun ei ole edes aikaa ruokaa ostaa.

Menee aika paljon aikaa jos pitää joka päivä 5 ateriaa tehdä ja ostaa vielä tarpeet.

Vierailija
5/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Now kehottaa syömään kolme ateriaa päivässä ilman välipaloja.

Vierailija
6/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat ohjelman kun tiedät itse muka paremmin?

Vierailija
7/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sun aineenvaihdunta pitää saada käyntiin. Kakka tulee pyllystä 3 kertaa päivässä kun syö tarpeeksi. Voi syödä valtavia määriä ruokaa lihomatta.

3 kertaa? Voi apua. O.o

Vierailija
8/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat ohjelman kun tiedät itse muka paremmin?

Jos ajattelisin tietäväni paremmin en olisi tehnyt koko ketjua. Et taida osata lukea.

Vierailija
9/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Itse hankin ohjelman ihan ravitsemusterapeutilta ja hänelle oli ok että syön vain kolmesti päivässä ilman välipaloja. Myös syöminen 16/8 pätkäpaastorytmillä eli aamupalan syönti vasta lounasaikaan oli ok.

Lisättiin kasvisten määrää, vähennettiin mehuja ja energiajuomia, vähennettiin alkoholia, leivän määrää kohtuullistettiin, pikaruokaa korvattiin yksinkertaisilla kotona tehtävillä ruoilla. Mitään ei kielletty kokonaan enkä joutunut edes laskemaan kaloreita. Olen laihtunut jo 28 kg.

Vierailija
10/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sun pitää laihduttaa niin eikö se kerro ettei sun nykyiset ruokailut ole ihan kunnossa.

Vierailija
11/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska aineenvaihdunta pitää saada toimimaan tehokkaasti. Kun syö tasaisesti, ei tule herkkuhimoja eikä illalla tartte vetää koko jääkaappia kitusiin. Jos heti nipistetään kalorit minimiin niin mistä meinaat jatkossa vähentää?

Vierailija
12/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikissa asioissahan sitä joku viljelee jotain uskomusta. Kuten että syömällä usein ei syö liikaa, ja jos syö kerran päivässä niin jotenkin ahmii liikaa. Tai syö jotain välipaloja ja herkkuja koko ajan.

On kuitenkin ihmisiä jotka syövät aina vatsan täyteen, eikä se pienen määrän syöminen onnistu.

No, itse olen näitä ahmijoita jotka syövät kerran päivässä. Olen kyllä harkinnut syödä kaksi ateriaa, mutta aina se minulta jää kun ei ole tarpeeksi ruokahalua. Ja varmaan söisin 2 kertaa enemmän päivässä noin kyllä.

Vierailija
13/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ellei ole aika vakavia ruoansulatushäiriöitä tai suoliston ongelmia, kyllä elimistö aika tehokkaasti hyödyntää ravinnosta kaiken. Noilla laihdutuskuurilla kakkaa paljon lähinnä siksi kun syödään isoja määriä kasviksia joissa on sulamatonta kuitua.

Vierailija
14/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kakka on normaalisti kuitenkin ollut kolmekin päivää suolessa, eiköhän siinä imeydy kalorit.

Vierailija
15/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sun pitää laihduttaa niin eikö se kerro ettei sun nykyiset ruokailut ole ihan kunnossa.

En ole väittänyt että olisivat kunnossa, pointti oli vaan kysyä mielipiteitä että onko juuri se 5 kertaa ainoa oikea määrä.

Vierailija
16/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nyt ylipainoinen, niin selvästikään nykyinen 1-2 kertaa päivässä ei toimi sinulla tarpeeksi hyvin. Mutta ei sinun ole pakko siirtyä 5 kertaa päivässä ruokavalioon. Kokeile ensin 3 kertaa päivässä säännöllisinä aikoina ja katso, mitä tapahtuu.

Vierailija
17/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska aineenvaihdunta pitää saada toimimaan tehokkaasti. Kun syö tasaisesti, ei tule herkkuhimoja eikä illalla tartte vetää koko jääkaappia kitusiin. Jos heti nipistetään kalorit minimiin niin mistä meinaat jatkossa vähentää?

Tai sitten voi totuttaa elimistönsä menemään kunnolla paastotilaan aterioiden välillä. Tähän perustuu esim pätkäpaastot.

Vierailija
18/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun kaikki olivat hoikkia syötiin vain aamiainen klo 7-8, lounas klo 11 ja illallinen klo 16. Sen jälkeen ei syöty mitään enää.

Vierailija
19/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voi totuttaa elimistönsä menemään kunnolla paastotilaan aterioiden välillä. Tähän perustuu esim pätkäpaastot.

Jos haluaa paastota niin miksi ei. Sama karppauksessa, toiset tykkää. Itse tykkään syödä 5krt/vrk ja palautusjuoma, nälkä tulee ruokien välillä ja tällä metodilla saanut pois 15kg. En palaa entiseen. Kaikille ei toki tämäkään sovi.

Vierailija
20/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeitto kasvis sose kuuri perustuu siihen että aina kun on tunne että on nälkä syödään sitä kaloritonta keittoa että se nälän tunne katoaa sekä juodaan aina ensin vettä myös ennen kauppaan menoa juodaan vettä. Jotkut laihduttaa niin ettei syö mitään ilta 6 jälkeen ja omena on ainoa välipala. Kaalilaihdutukseen kuuluu vihreä tee ,vesi ja keitossa vihreää paprikaa,selleriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän