Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2021

Vierailija
06.01.2021 |

Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona.
Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi.
Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.

Kommentit (3410)

Vierailija
1381/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että koskaan aiemmin en ole ollut näin kiinnostunut viisuista kuin mitä nyt Blind Channelin takia. Ennen tätä en ollut edes kuullut bändistä ja nyt olen ihan fani.

Minäkään en ole koskaan aiemmin ollut näin innostunut yhdestäkään UMK-kilpailijasta (en edes Erikasta viime vuonna) kuin nyt olen Blind Channelista, vaikka Euroviisuja joka vuosi seuraankin.

Vierailija
1382/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Roop on nyt voittanut Liettuan karsinnat ja edustaa nyt sitten Liettuaa Euroviisuissa.

Youtubesta bongasin uutisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä ysäribändiltä Roop kuulostaa ? olen viikon miettinyt, tänään kysyin aikuiselta lapseltani ja mieheltänikin, mutta ne saa mieleeni? kertokaa joku viisas ?

Vierailija
1384/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blind channelin miehet on söpöjä. Toivottvasti ei laita maskia

Vierailija
1385/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä ysäribändiltä Roop kuulostaa ? olen viikon miettinyt, tänään kysyin aikuiselta lapseltani ja mieheltänikin, mutta ne saa mieleeni? kertokaa joku viisas ?

Itse en tiedä, koska olen ollut hyvin nuori ysärillä.

T: Sinua edeltävä kommentoija

Vierailija
1386/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen aina ollut viisuista innostunut ja en ole mitenkään erikoisemmin innostunut Blindeistä.  En näe tämän vuoden voittogenreä sinä mitä edustavat. 

Arvaan, että saan tästä noin 247 miiinuspeukkua.

Toki uskoisin, että ehkä voittavat  suomen karsinnan. Kuitenkin luulen, että tänä vuonna Eurooppa kaipaa hyvänmielen poppia mitä ehkä ei Umk  edustaissaan , juurikaan edusta, vaikka kaikki hyviä ovatkin.

Pessimisti ei pety, tv. Puolanka

Vierailija
1387/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000-luvulta tulee mieleen Scissor Sisters yms.

Vierailija
1388/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin, mutta silti myös vanhempi mieheni sanoi tänään samaa, kun yritin soittaa hänelle Roopia. Sanoi, että ihmiset pitävät ehkä koska on nostalginen muisto ysäriltä .

Vierailija
1389/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin, mutta silti myös vanhempi mieheni sanoi tänään samaa, kun yritin soittaa hänelle Roopia. Sanoi, että ihmiset pitävät ehkä koska on nostalginen muisto ysäriltä .

Ja sitten taas lapseni sanoi, että Roop oli hänen suosikkinsa aiemmista edustajista :) 

ollankohan me liikaa Euroviisuperhe :D 

Vierailija
1390/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Roop on nyt voittanut Liettuan karsinnat ja edustaa nyt sitten Liettuaa Euroviisuissa.

Youtubesta bongasin uutisen.

Jos oikeen halutaan kotiin päin pelata niin myös The Roopin menestyksen voi laskea suomen hyväksi, koska biisintekijöiden joukossa on Kalle Lindroth ja joku toinenkin suomalainen taisi olla

Vierailija
1391/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000-luvulta tulee mieleen Scissor Sisters yms.

Ja minulle Muse

Vierailija
1392/3410 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunelkaapa youtubesta eka The Roopin edustus kappale ja sitten haette BroSisOk kanavan ja tällä kanavalla on Scary horror music -video nimeltään. Mielestäni kuulostaa aika samanlaisilta. Toinen on ihan kuin kauhu versio The Roopin kappaleesta.

Vierailija
1393/3410 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Teflon Brothersin biisistä tulee mieleen CatCatin Bye Bye Baby.

Vierailija
1394/3410 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni The Roopin laulajan ääni muistuttaa hyvin paljon Adam Levinen (eli Maroon 5) ääntä 2000-luvun alkupuolen hiteissä.

Vierailija
1395/3410 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ammattiraadit yhä vieroksuvat kaikkea vähänkin perus balladeista ja viisupopista poikkeavaa, niin voi olettaa, että näistä seitsemästä ainakin BC ja TB x Pandora jää aika heikoille pisteille siltä osalta. En siis ole lainkaan vakuuttunut, että kumpikaan näistä ”ennakkosuosikeista” edes pääsee viisuihin, vaikka kovasti niin toivonkin ja aion ainakin itse BC:tä äänestää. Mutta pahoin pelkään, että Kankaanranta saattaa raatiäänien ja säälipisteiden takia voittaa koko homman, kun halutaan antaa uusi mahdollisuus edustaa. Ja ei siis Akselia vastaan mitään, biisi on ihan kaunis ja Akselilla on varmaan koko porukan paras ääni, mutta biisi ei mielestäni ole hyvä valinta viisulavalle. Varsinkaan Suomen edustuskappaleena, jonka pitää tehdä kahta kovempaa työtä erottuakseen, kun viisumenestys on ollut Lordia lukuun ottamatta todella heikkoa.

Vierailija
1396/3410 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi raatien valtaa on alennettu 25%. Kansan, siis enemmistön, mielipide on se oikea. Toisaalta on ne raadit siellä viisuissakin sekoilemassa . Tiputtamassa Suomea finaalista ja nostamassa Ruotsia voittajaksi. Näinhän se kärjistetysti menee.

Vierailija
1397/3410 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi raatien valtaa on alennettu 25%. Kansan, siis enemmistön, mielipide on se oikea. Toisaalta on ne raadit siellä viisuissakin sekoilemassa . Tiputtamassa Suomea finaalista ja nostamassa Ruotsia voittajaksi. Näinhän se kärjistetysti menee.

No onneksi sentään Suomen karsinnoissa näin. Mutta se, että itse viisuissa raadilla on puolet päätösvallasta, on ihan älytöntä. Suurin piirtein kaikki tuntemani ja tietämäni viisufanit ovat sitä mieltä, että raatien päätösvaltaa pitäisi pienentää tai jopa jättää raadit kokonaan pois.

Vierailija
1398/3410 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunelkaapa youtubesta eka The Roopin edustus kappale ja sitten haette BroSisOk kanavan ja tällä kanavalla on Scary horror music -video nimeltään. Mielestäni kuulostaa aika samanlaisilta. Toinen on ihan kuin kauhu versio The Roopin kappaleesta.

Tuo kauhu kipaleen alku pianon soitto kuulostaa aivan Roopin biisin kertsiltä ja korvaani samalta sävel-lajilta. Vieläpä tuo kauhu musa on ainaskin 10 vuotta vanha. Onkohan aihetta kyseenalaistaa viisu biisi?

Vierailija
1399/3410 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni The Roopin laulajan ääni muistuttaa hyvin paljon Adam Levinen (eli Maroon 5) ääntä 2000-luvun alkupuolen hiteissä.

Mullekin tuli The Roopin laulajasta jo viime vuonna heti mieleen Adam Levine, nimenomaan ulkonäöstä (silloin kun Levine oli sänkitukkainen). Samanlaisia ilmeitä, kulmakarvojen kohottelua, vartalon liikehdintää, jne. Ja tosiaan, äänessäkin jotain samaa.

Vierailija
1400/3410 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän se Ruotsin hypetys. Monilla kanavilla YouTubessa on paljon Melodifestivalen videoita, mutta ei mitään jo valituista viisuedustajista. Ei vissiin kiinnosta. Ruotsin loputtoman pitkiä karsintoja pitää kyllä ruotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi