Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun puoliso valvottaa ja herättää joka yö?

Vierailija
06.01.2021 |

Olen ollut naisystäväni kanssa yhdessä kolme vuotta. Hän on 24, minä 23. Ongelma on se, että aina, kun ollaan käymässä nukkumaan, niin hän sanookin, ettei väsytä, vaikka aiemmin väsytti. Hän alkaa tökkimään ja tönimään minua. Ja jos sanon, että väsyttää ja haluaisin nukkua, niin hän suuttuu todella pahasti. Aika usein hän herättää kesken unienkin ja aika usein melkein heti nukahtamisen jälkeen. Ja jos en reagoi mihinkään, niin hän syyttää minua siitä, ettrn välitä hänestä. Ja jos ollaan erillään, niin silloon hån häiritsee pommittamalla soittoja ja viestejä. Äänettömällekkään en voi pistää, koska silloinkaan "en välitä hänestä".

Sohvalla nukkuminen ei ole mahdollista, koska minulla ei sellaista ole. Mitä minun kanmattaisi tehdä?

M23

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jo lopettaa nämä? Aikuinen nainen 😑

Vierailija
2/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hommaat sen sohvan ja nukutte eri huoneissa. En ole yhdessäkään parisuhteessa nukkunut miehen kanssa samassa sängyssä/huoneessa pidemmän päälle. Olen herkkä nukkuja. Edelleen nukun mieheni kanssa erillään, vaikka meillä on perhettäkin. N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan esim. jättää se.

Vierailija
4/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet tuollaista katsellut?? Jos yli viikon, niin olet idiootti.

Vierailija
5/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hommaat sen sohvan ja nukutte eri huoneissa. En ole yhdessäkään parisuhteessa nukkunut miehen kanssa samassa sängyssä/huoneessa pidemmän päälle. Olen herkkä nukkuja. Edelleen nukun mieheni kanssa erillään, vaikka meillä on perhettäkin. N37

Miten tuo auttaa puolison kusipäisyyteen?

Vierailija
6/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko aika vaihtaa kivempaan?

Vierailija
7/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että haluat nukkua ja toivot hänen antavan sinulle rauhan. Sanot sen ystävällisesti mutta jämäkästi. Jos ei aikuinen usko tai alkaa syyttää välittämisen puutteesta, on hänellä silloin kyllä jonkinlaisia ongelmia tunnepuolella. Voit yrittää keskustella, siinähän sitten huomaat, miten hän sellaiseen kykenee vai onko kyseessä vielä henkisesti lapsen tasolle jäänyt aikuinen.

Vierailija
8/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hankkia sohva, kun voi hankkia sängynkin?

Aapeen pitää todeta partnerilleen, että välittämiseen kuuluu toisen tarpeiden huomiointi: jos partneri ei anna hänen nukkua, välittääkö partneri hänestä? Ja jos käy ilmi, ettei välitä, on varmaan eron aika.

Vierailija
9/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole ongelma nukkuminen vaan puolison kusipäisyys. 

Vierailija
10/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rakastaa itseään ei sinua. Tuollaista parisuhdetta ei kannata jatkaa.

Vierailija
11/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nainen, jolla on itsetunto.

Vierailija
12/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Tyypillistä persoonallisuushäiriöisen ihmisen käytöstä. Tuollaisessa "suhteessa" vain sairastuttaa itsensä.

Vierailija
13/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei anna toisen nukkua on henkistä väkivaltaa ja kiduttamista. Narsistit harrastaa tuota osana aivopesua. Aiheutetaan vaikea unideprivaatio uhrille että on helpompi manipuloida ja vääristää tämän todellisuutta.

Vierailija
14/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä narsisti pahenee ajan kanssa , ansaitset aikuisen ja kivan naisen , löydät kyllä sellaisen

Vierailija
15/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vielä sen kanssa? Jotta todistaisit hänen väitteensä (et välitä) vääräksi?

Vierailija
16/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Mitä nopeammin, sen parempi.

Vierailija
17/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussittuna naisesi nukkuisi paremmin.

Vierailija
18/18 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkuisi enää yhdessä. Olisin siis vain omassa kodissani ja puhelin kiinni koko yön. Jos ei toinen tajua, että haluat nukkua yöllä, jättäisin. Tai kokeile itse samaa, aamulla alat herättämään hänet aina. Kun varmaan nukkuu pidempään, jos kerran yöllä valvoo.