UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona. Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi. Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
Kuuluuko tuon Tuiskun hame olla ilman höysyjä.
Vierailija kirjoitti:
Joo taitaa käydä nyt niin että tää huutava poika joukkio sinne lähtee koska nuo muut on kaikki ihan pliisuja ja äänet hajaantuu. Tämä kiljuva poika joukkio on ainoa erottuva.
Erottuu ainakin noloilla sanoituksillaan ja homohabituksellaan
Teflon Brothers tai Blind Channel lähtee Rotterdamiin.
Vierailija kirjoitti:
Blind Channelin biisissä on todellakin mukaansa tempaava alku❤
Siihenpä se sitten jäikin.
ÄÄNESTÄKÄÄ BLIND CHANNELIA!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta on tosi hyvä. Toinen - Akselin lisäksi - joka saattaa yllättää, jos katsomassa on sopivasti varttuneenpaa väkeä. Saattaa voittaa asiantuntijaraadin äänet.
Minä olen 66 v. ja kyllä Blind Channel paras on. Toivon todella, että voittaa.
Minä 64vja armoton BC-fani❤
Toi Tuisku on hyvä ja selkeä juontaja. En vaan tajuu tota sen tyyliä. Liian sekavaa, ei vaan toimi. Antilla on hyvä kroppa, näyttäisi todella komeelta hyvin valituissa vähän selkeemmissänkuteissa. Mut ehkä mä en vaan tajuu.
Äänestin Blind Channelia kolme kertaa. 666
Iltalla kaunis ääni ja kaunis laulu. Ei vain taho jaksaa näitä itkuvirsiä.
Anakonda räjäyttää potin !!!!!!
Iltalle sitten hommattu kaunis, laadukas asu, muut saaneet tyytyä sitten "hieman" vaatimattovampiin asuihin. Rahat loppuneet kesken?
BC pojilla taisi olla omat vaatteet?
Antti
Oot illan paras
En kestä kuin ihana sun ääni
Olis kiva jos tulis samantien vahvistus että ääni edes menny perille...
muista äänestää blind channelia e!
Oikeesti karmeita oikeusmurhia ja hyviä biisejä:
Lovex - Anyone Anymore
Jimi Constantine - Party to Party
Vierailija kirjoitti:
Ilta, Oskr, Laura, Aksel lauloivat parhaiten.
BC:lla, Iltalla ja Oskrilla parhaat esitykset.
Samaa mieltä hyvistä laulajista, en kyllä pistäisi BC:n esitystä kärkeen, hävisi ainakin Illalle ja Osarille selvästi.
Teflon & Pandora on aikalailla makukysymys. Siinä oli otettu riskiä, tuosta joko piti tai sitten ei.
Vappupilaa koko juttu !!!!!!!!!