UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona. Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi. Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
kaikki luulee kisaavansa Syksyn sävelestä.
No pakko kai se on BC:lle antaa ääni. Vähän vielä lisää särmää ja rosoa esitykseen, niin hyvä tulee.
Kai tuo Ilta lauloi parhaiten. Oskarista tuli Tomi Joutsen mieleen silloin kun laulaa puhtaalla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oskr tai aksl voittaa niin teitä vituttaa! >D
Mun fb:n homoystävät liputti Oskarin puolesta.
Jos äänestäisin, äänestäisin Dannyä.
Haluaisin nähdä antilla röyhelöisen prinsessamekon!
Vierailija kirjoitti:
YLE SOVELLUKSESSA NÄKYY 2020 OSALLISTUJAT MITÄ HELVATTIA !
En voi äänestää BC:tä kun näkyy UMK21 osiossa vain 2020 osallistujat, äänestäkää joku mun puolesta :D
No voisko äänestysnumerot pyörii ruudussa koko ajan...
Tolla Ylellä ei ole mitään hajua siitä miten miksereiden asetukset laitetaan kun lavalla on metallia. Äänestin silti, keskari pystyssä.
Kyllä Ilta meni nyt mulla blind channelin ohi. Esityksen koreografia ei ollut kauhean hyvä, mutta ääni oli upea ja ensimmäinen esitys, johon uppuduin.
Aksel, Oskar ja Ilta parhaat mutteivat pärjäisi viisuissa.
Miksei mun ääni menny perille??
Iltan kappale on kaunis, laitan spotifylistalleni mutta ääni lähti Bclle!
Teflon Brothers oli ihan huono vaikka oon aiemmin tykännyt biiseistään, Dannysta en edes aloita :D
Oskar ja Axel on kaksi vuotta jäljessä niitten biisien kanssa.
Blind Channelin biisissä on todellakin mukaansa tempaava alku❤
Ilta oli parempi kuin odotin. Ilmeisesti hyvä live-esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Iltan ääni on ihan mahtava . Kuulostaa samalta livenä kuin radiossa. Tästä tulee aina kylmät väreet.
Häh? Todella kireä, väkisin ponnisteltu ääni.
Ei oikeasti Iltaa sinne hukkumaan balladien sekaan, vaikka suomiradioon sopiva biisi onkin.
Ilta oli tosi huono.