UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona. Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi. Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
Vierailija kirjoitti:
Tuiskukin jo vanha ukko.
Mitä mitä mitä?
Mitä ikä sulle merkkaa
Hei apua mikä tuon blind channelin mustatukka-siloposken nimi olikaan joka tullut kuudentena bändiin? Näyttää samalta kuin yksi jannu kymnenen vuoden takaa joka helsinkiläis klubin narikan edessä vaati numeroani ja käytiin sittemmin yksillä treffeillä jotka lopahti kun jätkä oli nuuskaa vetävä tuppisuu :D Sekin oli muusikko ja bändisoitinta asunnossa
Antti Tuisku sullonut etumukseensa paperitolloja että muna näyttäis muhkealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltan ääni on ihan mahtava . Kuulostaa samalta livenä kuin radiossa. Tästä tulee aina kylmät väreet.
Häh? Todella kireä, väkisin ponnisteltu ääni.
No ei todellakaan ollut kireä ja väkisin ponnisteltu.
Ilta oli paras! Mut ymmärrettävästi suomalaiset haluaa taas lähettää kisaan huumorihumppaa tai ah-niin-uniikkia-rokkia. Tylsää!
Mulla ei mennyt tekstiviesti äänet perille mutta soitto meni?
Akselin äänten rekisteröityminen kestää hirmu kauan. Mitähän ennakoi? Ruuhkaa linjoilla?
1. BC
2. Oskr
Muut voi jättää Suomeen.
Antti Tuisku on ollu huikea!
BC on tusinatavaraa. LP demi-wannabe. Tietysti iskee angst-nuoriin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo taitaa käydä nyt niin että tää huutava poika joukkio sinne lähtee koska nuo muut on kaikki ihan pliisuja ja äänet hajaantuu. Tämä kiljuva poika joukkio on ainoa erottuva.
Erottuu ainakin noloilla sanoituksillaan ja homohabituksellaan
Tuisku vetää nolommin ja homommin. Mun on pakko twerkkaa että saisin fyrkkaa. Laulaa mies. Ok.
Eipä hiosta taipeita Antin asu.
Onhan tää naurettava ohjelma kun juontaja 'putsaa pöydän'
ÄÄNESTÄKÄÄ SOITTAEN, mulla ei mennyt tekstarit läpi!!!!!!!
Ilta on loistava minun mielestä!
Ja joku sanoi, että suomenkieliset on jo nähty, niin oon erimieltä. Englanniksihan tonne suurimmaksi osaksi on lähetetty sen jälkeen, kun ei tarvinnut olla enää omalla äidinkielellä.
Suomenkielinen kappale juuri erottuu joukosta.
Bc on ihan ookoo, vähän ehkä kliseinen teiniangsti biisi omaan makuun. Mutta ihan hyvä kakkosvaihtoehto Iltan jälkeen.
Anttikin epätoivoisesti yrittää kohahduttaa, kun musiikillisesti ei artistina pärjää. Lööppejä pitää saada muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku Euroviisuihin!
sehän sanoi ettei sillä ole sinne *munaa*
Munat näkyy