Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monilapsiset kylässä yksilapsisten luona??

Vierailija
02.08.2006 |

Kuinka sujuu teidän mielestä?

Onko monilapsiset kauhistuksia näille yksin eläville lapsille jotka ovat tottuneet ylhäiseen yksinäisyyteen ja rauhaan?

Haluaisin kuulla tarinoita yhden lapsen vanhemmilta ja vastaavasti myös monilapsisten perheiltä...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masussa on onneks tulossa sille sisko tai veli :)

Vierailija
22/25 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina tosi mukavaa muksulle kun saa leikkikavereita. Mua ei haittaa desipelit ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko esim juokseminen ja kovaäänisyys huonoa käytöstä? siis ei tappelua, tönimistä vaan vilkasta ja lentävää menoa.

Vierailija
24/25 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää, jos meillä aletaan vetää rundia ympäri juosten ja huutaen. Meillä pääsee ympäri siis olohuoneen, keittiön ja eteisen kautta.

Siinä ei kuule aikuiset yhtään mitään, joten ihan turhanpäivästä sekin kyläily. Se on tietenkin eriasia, jos pienet. just kävelemään oppineen innoissaan juokset ees taas eteisessä.

Isommat lapset on eriasia.

Ihan ystävällisesti käsken omia sekä vieraiden lasten keksimään jotakin muuta kuin juoksemista. Jos on hyvä ilma niin meillä lapset haluuaa monesti itse lähteä ulos. Saa aikuiset jutella rauhassa. tosin tää ei kyllä aina onnistu kaikissa asunnoissa. asutaan itse okt:ssa.

momentti:

onko esim juokseminen ja kovaäänisyys huonoa käytöstä? siis ei tappelua, tönimistä vaan vilkasta ja lentävää menoa.

Vierailija
25/25 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienissä tiloissahan on tietysti aika mahdotontakin juosta. mutta monesti tuntuu että osaako lapset edes liikkua hitailla kävelyaskelilla.

kylässä jos ollaan niin yleensä siellä on erilaisia leluja jne muuta tutkittavaa ettei hirvee juoksuhimo lapsille iske, mutta kyllä toppuutella välillä saa.

mietin ihan yleisesti että minkähän verran muissa perheissä mukulat sitten juoksee. kun meillä poikien miltei jokailtarutiiniin kuuluu kestävyysjuoksu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi