Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapset pitäis varmaan huostaanottaa; saan raivareita lähes päivittäin. En kyllä pahoinpitele niitä, mutta HUUDAN. :(

Vierailija
15.08.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaikka lapset päiväkotiin ja mene itse töihin jos ei muu auta. Tai käykää joka päivä avoimessa päiväkodissa tai kylässä niin et voi huutaa.

Vierailija
2/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. näyttää tunteensa. Myös kielteiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset vähän omaa aikaa... ihan missä muodossa vain. Noissa tilanteissa juuri kumppanin apu on tarpeen. Kerro puolisolle, että olet väsynyt... levähdä, kun tilaisuus. Puhu tunteista jollekin läheiselle. Itsellä auttoi... olen puhunut paljon miehen kanssa, käyn pari kertaa viikossa yksin urheilemassa. Lisäksi, syötkö pillereitä? Voisko olla hormoonitoiminta niin sekaisin, että saat pultteja? Itse lopetin pillerit (cerazette) ja olen paljon rauhallisempi.

Vierailija
4/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä pikkuiset lenkin yms, mutta jos olen pois pitempiä aikoja esim. yön tai pari. koetellaan äidin hermoja entistä enemmän... Eli arki iskee päälle paljon pahempana mitä se oli ennen lomailua...

Vierailija
5/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on uskottava jokaisen, joka tekeytyy perheenäidiksi. Olen ihan järkyttynyt, kun kuulen naapurin muijan rääkymistä päivittäin. Ihan elukan raivolla rääkyy lapsilleen.

Taidan seuraavalla kerralla sanoa suorat sanat mokomalle =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi