Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMENTERHOJEN keskiviikko

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä tuli käytyä ja sain antibiootteja poskiontelontulehdusta vastaan.

G: eli lapset ovat: t12, t9,p3 ja t1 ikäeroa nuorimmalle ja vauvalle tulee vuosi ja 7 kk.

Ultrassa olin siis ja sikiö vastasi täydellisesti laskettua aikaa, joka on 1.1.2007. Tuolla listassa se taitaa olla 30.12, mutta en ole viitsinyt sitä muuttaa kun ei sillä nyt ole niin paljon väliä. Silloin aikanani katsoin jostain nettilaskurista sen lasketun ajan, mutta neuvolassa laitettiin tuo 1.1.

BPD eli lakimitta oli 41 ja reisiluu oli 27 (onko se millejä??).

Ei löytynyt mitään huomautettavaa. Vauva nukkui, eikä sen takia liikkunut paljoakaan, kuitenkaan en saanut tällä kertaa kunnon kuvaa, kun oli kuulemma liian suuri mahtuakseen kuvaan kokonaan...Mukana ultrassa oli mies ja kaksi vanhinta tytärtä, olivat aivan innoissaan =)

Löysin ihan sattumalta Kapp Ahlista mammafarkut (tai mies ne ensin näki) alennuksessa 19.90, jäljellä oli vain kokoa 44/46, ne olivat hieman liian suuret nyt, mutta toivon mukaan sopivat sitten talvella. H&M:stä löysin jo viime viikolla vähän vaatteita.

Seuraava neuvola on ensi viikon lopussa.

Vierailija
22/22 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ehtiny palstailemaan ja nytkin lukasin vaan parit ekat viestit tästä keskiviikon pinosta. huomasin et siitä kiisselistä oli ollut puhetta. Kaivan sen ohjeen kun pääsen jyväskylään takasin. Meku oli aivan oikeessa, se oli just siitä viime vuoden kotivinkistä, mutta luulen että kirjotin sen omaan reseptikirjaani. Reseptien vaihtaminen on muuten tosi hyvä idis!!!

Pikaisesti ON: Oon nyt ollu siellä soitto ja tanssikurssilla 4 h illassa ja aika rankkaa on..hauskaa kun tuntemattomat huolehtii voinnista ja neuvoo olemaan hyppimättä ym. tanssitunnilla. Vähemmän hauskaa on ehkä se, että nyt maha näkyy varsinki afrovaatteissa niin hyvin että sitä tullaan taputtelemaan ja utelemaan ties mitä. No, huvittavaa on se, että kukaan ei kysy että mitä mulle kuuluu, vaan kysytään että " milläs mielellä se vauva oli eilen tanssitunnin jälkeen" ym:) No vähän vaikee sanoa kun ei liikkeitäkään vielä ihan säännöllisen tunnu, pari potkua on potkassu.

Oon kyllä miettiny hirveesti tota djembe melua..meitä soittaa 12 ihmistä siinä porukassa (onneks on suht hyviä soittajia, joten ei se oo mitään käsittämätöntä läpsytystä vaan ihan oikeeta musiikkia) ja melutaso on kyllä aika korkea..no kyllä ne afrikassakin äidit altistuu eikä sillä pitäs olla mitään haittapuolia..Pääasia kai, etä itse rakastan sitä musiikkia niin vauvastakin tuntuu varmaan hyvältä (toivottavasti asia on näin)

Nyt on kyl pakko mennä nukkumaan..koluun tän viikon pinot huomenna ja palailen sit asiaan:)

Beijaflor rv 17+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla