Rakennustyömiehet ei käytä maskeja
Ainakin täällä Hakaniemessä näkee että rakennustyömailta tullaan laumoina parveilemaan esimerkiksi kauppoihin, kioskeille, mäkkäriin jne eikä kenelläkään maskeja eikä tietenkään turvaväleistäkään piitata. Ja nyt oli uutisen mukaan rakennusmiehillä keskimääräistä väestöä enemmän tartuntoja. Pitäisikö työnantajan tarjota maskit kun poistutaan työmailta vai miten tuo touhu saadaan kuriin? Monet asuu ahtaissa majoituksissa missä ei todellakaan voida mitään turvavälejä pitää ja ihan ymmärrettävää ettei fyysisessä työssä voi maskia käyttää. Mutta edes kun poistutaan sieltä työmaalta...
Kommentit (117)
Massatestaukset työmailla jne olisi kyllä ehdottomasti hyvästä!
Onko mahdoton että työmaaportilla olisi joku pieni katos missä olisi esim maskit, käsidesi jne ja roskis maskeille sitten kun tullaan takaisin?
nämä hysteerikkojen aloitukset alkaa ihan oikeasti jo ärsyttämään.
Virolaiset ei käytä maskeja vaikka on maskipakko
Vierailija kirjoitti:
Joo, onpa kätevää kun on globaali pandemia niin pää vaan pensaaseen, mitään pahaa ei voi tapahtua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onpa kätevää kun on globaali pandemia niin pää vaan pensaaseen, mitään pahaa ei voi tapahtua...
luuletteko te, että tämä päivittäinen maskijankkaaminen palstalla saa ihmiset käyttämään maskeja?
Kun pakko saada halvalla, niin totta kai sitä halpatyövoimaa raahataan baltiasta jne. Sama kasvihuoneilla ja sitten ihmetellään kun korona vaan levii ja levii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luuletteko te, että tämä päivittäinen maskijankkaaminen palstalla saa ihmiset käyttämään maskeja?
Luuletko että korona loppuu ikinä jos et vaivaudu edes yksinkertaisia ohjeistuksia noudattamaan? Mitä pahemmin leviää, sitä kalliimmaksi tulee. Rokotteet tulee tänne kyllä vielä tämän vuoden aikana ja saadaan vihdoin yhteiskuntaa auki ja kaikkien elämää normaalimmaksi. Nyt ei ole aika olla itsekäs.
Mulla on nenä sitä varten että virukset jää kiinni limaan ja valkosolut vie ne pois. Jos ei puolustus toimi niin sitten ei. Luonto hoitaa mun asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että korona loppuu ikinä jos et vaivaudu edes yksinkertaisia ohjeistuksia noudattamaan? Mitä pahemmin leviää, sitä kalliimmaksi tulee. Rokotteet tulee tänne kyllä vielä tämän vuoden aikana ja saadaan vihdoin yhteiskuntaa auki ja kaikkien elämää normaalimmaksi. Nyt ei ole aika olla itsekäs.
No mut ku pakko päästä baariin ja leville ja shoppailemaan ja bilettämään, ei nää ohjeet kato mua koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa en usko, että korona loppuu ennen kuin se on kiertänyt kaikki ihmiset. Ja jotkut toki kärsivät sen muutamaankin kertaa, koska se on mutatoitunut.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nenä sitä varten että virukset jää kiinni limaan ja valkosolut vie ne pois. Jos ei puolustus toimi niin sitten ei. Luonto hoitaa mun asiat.
Kai kirjoitat sitten kirjallisen sopimuksen siitä että et ota sairaalahoitoa vastaan jos korona iskee? Et varmaan myöskään ota muitakaan lääketieteellisiä hoitoja vastaan, esim syövän iskiessä? Koska luonto hoitaa asiat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa en usko, että korona loppuu ennen kuin se on kiertänyt kaikki ihmiset. Ja jotkut toki kärsivät sen muutamaankin kertaa, koska se on mutatoitunut.
-eri
Rokotteilla moni muukin pandemia saatu kuriin, esim isorokko, tuhkarokko jne.
Vai meinaatko oikeasti vapaaehtoisesti elää seuraavat 5 vuotta pandemian keskellä? Koskaan ei tiedä kuka tuttu seuraavaksi kupsahtanut tai joutunut sairaalaan tai sairastunut pitkittyneen koronan vuoksi autoimmuunisairauteen. Kuulostaapa kivalta.
Ihania nuo rokotevastaiset hihhulit, niiden avulla on aiemminkin suomeen saatu mm tuhkarokkoepidemioita, tuhkarokko kun vaatii sen vähintään 95% rokotekattavuuden. Mutta kuten vanha viisaus sanoo, rokota vain ne lapset jotka aiot pitää...
Tiedän useamman poliosta vammautuneen, ja olen kuitenkin alle 40 itse. Miten ihmiset voi olla niin tampioita että haluavat levittää tuota virusta, kun kohta on rokotteet jo kaikille? Kyllä sillä saadaan epidempia tukahtumaan. Nyt pitää vaan malttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyttääjä kyttääjä....
t: elämäm koulu
Vierailija kirjoitti:
Stora Enson työmaa Oulu 10.12.2020
https://yle.fi/uutiset/3-11690256
Jep jep... Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?
https://www.hs.fi/talous/art-2000007720081.html