Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~elokuiset keskiviikkona~

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kerran niin toimii, niin mäkin teen niin. Ei kai mulla mitään kuppia tähän hätään olis löytynytkään =)

Kiitos vinkistä!!

ikarus.. jokohan nyt malttais loppuillan olla vaiti =)

Vierailija
42/47 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPERMAN vaikutuksesta synnytyksen käynnistymiseen, mulle neuvolan tätsy sano, että siinä pitää olla viel semmonen tilanne päällä, että naisen estrogeenitaso on madaltunu... ilman sitä ei toimi. (täti on kuulma hyvin tieteellinen immeinen ja haaveili että joku keksis mittarin millä mitata äidin estrogeenitasoa jotta voisi sitten kehottaa läheiseen kontaktiin miehen kaa... :P).. ÄSSIÄ JA MUITA KEINOJA meillä käytetään ihan vaan omaksi iloksi, eihän sitä koskaan tiedä :P..

KESTOJEN kanssa meillä käytetään villiksiä ja sit on yhdet bumpyn kuoret... Alussa pelataan sekä kertseillä että kestoilla ja sitten kun löytyy yöksikin sopiva paketti ni kertsit saa jäädä.

Muuta kommentoitavaa tää ei taaskaan muista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanapainen ilmoitus, pieni ja suloinen poikavauva näki päivänvalon 28.7.2006. Vkoja tällöin kasassa 38+5. Painoa pojalle kertyi 3335cm ja pituutta 49,5.

Tsemppiä kaikille lopputaivalen taapertajille ja Onnea jakautuneille. On tämä ihanaa :) Seurailen teitä, vaikka olenkin laiska kommentoija..

Piihe ja vaavi

Vierailija
44/47 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausviikot 38+4

Vierailija
45/47 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jamssa: mä olin Jorvissa ensin 4 tuntia os N7:lla ja sitten siirryttiin os. n6:lle kun saatiin oerhehuone. Todella mukavia hoitajia ainakin tuolla N6:lla, etenkin vanhempi lastenhoitaja Aila sekä yöhoitsu Johanna (?).

Vaipoista: Jorvissa oli ainakin harsojen kanssa käytössä sellaiset perinteiset muoviliinat.

Vierailija
46/47 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kovaa iltajumppausta taas meneillään :) Tekee mun mielen tosi iloiseksi, että vauva liikkuu niin kivasti!

karmiini: Mekin ollaan nyt toivomassa, että päästäisiin sinne perhehuoneeseen...Mutta katsotaan miten olisi vapaana sitten kun aika koittaa.

petraelena ja jamssa kiitti vaippavinkeistä! Olen pikkasen pihalla näistä kestisjutuista vielä. Osittaissysteemiä olisi tarkoitus aloittaa pikkuhiljaa. Olen kuitenkin keskittynyt enemmän pienten suloisten vaatteiden yms haalimiseen ja jääneet nämä vaippa-asiat vielä pohtimatta. Mutta ehtiihän sitä vielä...

Hyviä öitä elokuisille!

Ja piiheelle paljon onnea!

Vierailija
47/47 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piihelle Hirmuisen Paljon Onnea vauvasta!

Tänään olin anopilla jalkahoidossa. Paineli sopivasti sellasia paikkoja jaloissa, jotka vois edistää synnytyksen käynnistymistä. Ainakin vatsa on ollut pinkeenä koko illan ja olo tuolla alapäässä aika inhottava. Sellasia kunnon suppareita vaan ei vieläkään ole tullut...

Kuinkas monta meitä onkaan nyt jo mennyt " yliajalle" ? Tuntuu tosi oudolle olla vielä yli 40 vkon raskaana! Enpä olisi koskaan ajatellut tätä kokevani. Olin sataprosenttisen varma, että tämä kolmonen tulee etuajassa. Mutta toisin päätti!

Pakko varmaan painella nukkumaan, kun olo on jotenkin tosi tukala.

Kirppu