K-Supermarketissa huomattavasti kalliimpaa kuin Prismassa
Snellmanin meetwursti 3,09 ( Prismassa 2,59) euroa.
Snellmmanin lihapakkaus 3,69 ( Prismassa 2,98 euroa).
Voileipämeewursti 3,99 ( 2,79).
Taas vahvistui se etten käy. Ainoastaan tarjoukset voi hakea.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Ai muutama sentti? Katselin taas ja mikä ero: Atrian jauheliha Prismassa 3,35.
K- Supermarketissa 4, 89.
Ero on huomattava.
Monet muut tuotteet mitä katselin, olivat 40- 50 senttiä kalliimpia.
Ainoastaan yksi tuote oli täsmälleen saman hintainen.
Olen pöyristynyt.
Prismaa pitää verrata cittariin, s-markettia k-superiin. Siltikin omasta mielestäni s voittaa. Mitä pienempi kauppa, sitä korkeammat hinnat kaikilla ketjuilla. Siis sale-s-market-prisma, k-market- k-supermarket- citymarket.
Salessa on useat tuotteet n. 50 snt kalliimpia kuin prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei K-ryhmän kaupoissa käydä hintojen, vaan laadun ja valikoiman perässä.
Mekin oltiin tosi pitkään Prisma-perhe, mutta kun miehen tulot nousivat reippaasti, ruokarahat ovat alkaneet mennä yhä enenevässä määrin Citymarkettiin. Prismassa toki pääsee halvemmalla, kun sieltä ei löydy mitään hyvää. Mutta kun on tottunut Citymarketin valikoimaan ja on siihen varaa, niin vaikea siitä on enää lähteä Prismaan pakittamaan.
Salli mun nauraa. Suomessa ei ole ainuttakaan laadukasta ruokakauppaa. Mene italiaan, siellä pikkukylänkin supermarketista saat lihat, juustot ja leikkeleet jne. palvelutiskiltä.
Ja kolesteroli kiittää. Minulle laatu tarkoittaa ainakin LAAJAA tuotevalikoimaa, lähi- ja ekoruokaa ja runsasta määrää kasvisvaihtoehtoja. Mitä noista luulet löytyvän sieltä Italian pikkukylän kaupasta? No, ehkä kotikylän tomaatteja.
Oletko ressukka koskaan käynyt italiassa?
Olen asunutkin siellä. Kuvitteletteko hemmetin hölmöt, että italialaiset syö joka päivä niitä välimerellisiä perinteisiä herkkuja? Kuvittelitte väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin oltiin tosi pitkään Prisma-perhe, mutta kun miehen tulot nousivat reippaasti, ruokarahat ovat alkaneet mennä yhä enenevässä määrin Citymarkettiin. Prismassa toki pääsee halvemmalla, kun sieltä ei löydy mitään hyvää. Mutta kun on tottunut Citymarketin valikoimaan ja on siihen varaa, niin vaikea siitä on enää lähteä Prismaan pakittamaan.
Salli mun nauraa. Suomessa ei ole ainuttakaan laadukasta ruokakauppaa. Mene italiaan, siellä pikkukylänkin supermarketista saat lihat, juustot ja leikkeleet jne. palvelutiskiltä.
Ja kolesteroli kiittää. Minulle laatu tarkoittaa ainakin LAAJAA tuotevalikoimaa, lähi- ja ekoruokaa ja runsasta määrää kasvisvaihtoehtoja. Mitä noista luulet löytyvän sieltä Italian pikkukylän kaupasta? No, ehkä kotikylän tomaatteja.
Hyppää pelle vaikka volttia. Välimeren ruokavalio on maailman terveellisin. Sieltä löytyy kaikkea, laitoin vaan esimerkkiä. Tuoreet vihannekset, lihat, kalat, juustot jne.
Ei tosiaankaan vastaa italialaisen pikkukaupan valikoima suomalaista K-Supermarketia vaan jää ihan reippaasti kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunutkin siellä. Kuvitteletteko hemmetin hölmöt, että italialaiset syö joka päivä niitä välimerellisiä perinteisiä herkkuja? Kuvittelitte väärin.
Missä? En valitettavasti usko.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tuntuu hinnat olevan elämää suurempi asia. Itse en koskaan edes ajattele mitä joku ruoka kaupassa maksaa kun ei ole tarvetta miettiä. Käyn Citymarketissa ja K-Supermarketissa ja silloin tällöin S-Marketissa joka on kauempana. Keskon kaupoissa palvelu on ystävällisempää.
Prismassa en ole käynyt vuosiin. Eikös se ole enemmän stressaantuneiden lapsiperheiden kauppa.
Miten voit sanoa Keskon kaupoissa palvelun olevan ystävällisempää, jos et ole käynyt Prismassa vuosiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tuntuu hinnat olevan elämää suurempi asia. Itse en koskaan edes ajattele mitä joku ruoka kaupassa maksaa kun ei ole tarvetta miettiä. Käyn Citymarketissa ja K-Supermarketissa ja silloin tällöin S-Marketissa joka on kauempana. Keskon kaupoissa palvelu on ystävällisempää.
Prismassa en ole käynyt vuosiin. Eikös se ole enemmän stressaantuneiden lapsiperheiden kauppa.Miten voit sanoa Keskon kaupoissa palvelun olevan ystävällisempää, jos et ole käynyt Prismassa vuosiin?
Kuten kirjoitin, käyn silloin tällöin S-Marketissa.
Tilaan ruoat suoraan kotiin verkkokaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa en ole käynyt vuosiin. Eikös se ole enemmän stressaantuneiden lapsiperheiden kauppa.
Itse taas aina ajattelen, mitä ruoka missäkin kaupassa maksaa, vaikka ei olisikaan tarvetta miettiä. Ruokaostoksilla säästyneet eurot menevät sijoituksiin ja löytyyhän minulta myös Keskon osakkeita. Ja juuri sen takia, että jotkut tykkäävät käydä nimenomaan K-ryhmän kaupoissa maksamassa ekstraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ainakin syödään joka päivä antipasto, primo, secondo ja cafe.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole ainuttakaan laadukasta ruokakauppaa.
Höpö löpö, esimerkiksi Järvenpään Citymarket. Taisi voittaa jonkun palkinnonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa en ole käynyt vuosiin. Eikös se ole enemmän stressaantuneiden lapsiperheiden kauppa.Itse taas aina ajattelen, mitä ruoka missäkin kaupassa maksaa, vaikka ei olisikaan tarvetta miettiä. Ruokaostoksilla säästyneet eurot menevät sijoituksiin ja löytyyhän minulta myös Keskon osakkeita. Ja juuri sen takia, että jotkut tykkäävät käydä nimenomaan K-ryhmän kaupoissa maksamassa ekstraa.
Tylsä elämä ja ei harrastuksia kun pitää ruokakauppojen hinnoista repiä viihdykettä? T. toinen Keskon osakkeita omistava ja Keskon asiakas
Pitää paikkansa. Etenkin lihatuotteet on paljon kalliimmat. Onneksi on s market vieressä, josta voi ne hakea.
K-kauppias syö sinunkin ruokapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on vanha urbaanilegenda että K-kaupoissa saisi parempaa palvelua kuin S-kaupoissa tai Lidlissä. Nykyään Prismassakin toivotellaan hymyssä suin uudetvuodet ja muut päivänjatkot, samoin Lidlissä olen saanut vappuun tms liittyen toivotukset (en nyt enää muista mikä juhla silloin oli tulossa). En oikeasti rupea bulkista maksamaan ekstraa vain sen takia että se on jotenkin hienompaa ostaa K-kaupasta.
Monesti kauppiaan vuoksi K palvelu on parempaa. Meidän K-supermarketissa aivan mieletön asiakaspalvelu ja sitten taas lähimmässä CM:ssa on jatkuvasti ongelmia, ei oteta mistään pyydetystä selvää, auteta, ei edes hintoja saada hyllyihin, alennuksia ei ”huomata” laskea kassalla. Että todellakin riippuu myös paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa en ole käynyt vuosiin. Eikös se ole enemmän stressaantuneiden lapsiperheiden kauppa.Itse taas aina ajattelen, mitä ruoka missäkin kaupassa maksaa, vaikka ei olisikaan tarvetta miettiä. Ruokaostoksilla säästyneet eurot menevät sijoituksiin ja löytyyhän minulta myös Keskon osakkeita. Ja juuri sen takia, että jotkut tykkäävät käydä nimenomaan K-ryhmän kaupoissa maksamassa ekstraa.
Tylsä elämä ja ei harrastuksia kun pitää ruokakauppojen hinnoista repiä viihdykettä? T. toinen Keskon osakkeita omistava ja Keskon asiakas
Ei, vaan Lidl, Prisma ja K-Supermarket lähes vierekkäin, joten voi käydä juuri siinä kaupassa, josta tarvittavan tuotteen saa halvimmalla.
Lisäksi ilta-alet. Säästän paljon.
No vähän vaikea on olla käymättä, jos tietyn tuotteen saa vain tietyn kaupan valikoimasta. Pirkan pinaattikeittoa ei päihitä mikään, eikä Xtran raejuustoa, samalla kun ainoa pecorino rose -juustoa myyvä taho on Lidl.
Sinne kauppaan siis mennään, kenen tuote halutaan ostaa. Jos on kaikkialta saatavissa oleva niin sitten mennään lähimpään. Hinta tulee viimeisenä.
Minusta Prismassa on paljon huonompi hevi-osasto, siksi käyn Citymarketissa, myös Lidlin hevi on parempi.
Lisäksi en pidä S-ketjun tavasta kierrättää kaikki "tukkunsa" kautta, se varmaan syy siihen miksi esim. kurkut yleensä laaduttomia (paikkakunnalla X kurkkuviljelmä --> ei tuoda suoraan lähi Prismaan vaan kierrätetään puolen Suomen läpi varaston kautta --> ei mitään järkeä)
Pidän myös siitä että Citymarketeissa on erilaisia kampanjoita/alennuksia, kun niitä hyödyntää säästää rahaa. Jatkossa tosin asioin enemmän Lidlissä kun se tulee lähelle.
Seuraavasti uusi vertailu.
Prisma <> CM.
Minä käytän tarpeen mukaan kaikkia kaupparyhmiä. Lidlissä on perusedullinen perusvalikoima, S-ryhmässä -60% ilta-ale ja K-ryhmässä joskus hyviä tarjouksia Plussa-kortilla.
Sekä kaupunkikotiani että mökkiäni lähellä on vieläpä em. kolmen ryhmän kaupat aivan vierekkäin, joten voin yhdellä pysäköinnillä käydä vaikka kaikissa kaupoissa sen mukaan, mitä tuotteita saan mistäkin halvimmalla.