Onko ihan tavallista: mies hehkuttaa serkkuaan somessa
Lisäilevät yhteiskuvia someen. Osassa makoilevat sängyllä toistensa kainalossa, mies laittaa kuvatekstiin "rakas serkkuni" ja tämä serkkunainen kommentoi kuvan alle hymiöin "😍😘" Mies on 3-kymppinen ja serkkunsa 2-kymppinen.
Voiko tuossa olla jotain seksuaalvista vai onko minulla vain saastainen ajatusmaailma?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
No on seksuaalista. Oletko yksinkertainen?
Heivaa tuollainen "mies".
Ei ole mun mies kyseessä. Jotain rajaa 😁
Ap
Mies on varmaankin ihastunut naiseen ja nuoren naisen itsetuntoa hivelee vähän vanhemman miehen kiinnostus. Ei siinä sen kummempaa - tää leffa me on jo nähty monta kertaa.
Fakta: nainen tai mies eivät laita toisilleen sydämiä, jos pelkäävät että toinen saa siitä jotain vääriä ajatuksia päähänsä. Eli mikäli toiselle laittaa mukavia emojia, vähän liikaakin, ei häntä haittaa, jos toinen ylitulkitsee ne.
Sehän on vaan Mohammedin ja Aishan kihlajaiskuva. Harvinaisen pieni ikäero tosin
Exäni aikanaan vaihtoi minut nuorempaan serkkutyttöönsä. Kuulin myöhemmin että aiemmin teini-iässä oli ollut toisenkin serkkunsa kimpussa. Ja ei todellakaan ollut minulla aiemmin tietoa tämmöisestä taipumuksesta. Hyi olkoon, vaikka tästä episodista on jo yli 10 vuotta. Onneksi eivät ole sentään lisääntyneet.
Mun serkku oli ihastunut minuun.
Ei hän sitä varsinaisesti koskaan tuonut julki (kerran humalassa sanoi rakastavansa minua) mutta käytöksestä huomasin.
Ihan aikuisina siis. Saattoi kyllä olla jo teininäkin.
Eli ihan mahdollista. Ei meillä ikinä mitään ollut. En voisi kuvitellakaan serkun kanssa mitään, saati muun sukulaisen.
Veikkaan että tuossa kuviossa mies on ihastunut ja nainen sen ehkä vaistoaa. Hän pitää kuitenkin serkkua ns isoveljenään ja kun aavistelee ihastumisen niin tätä serkkua voi käyttää kätevästi hyväksi. Eli jos tarvitsee ihan mitä vaan niin mies tekee. Kuitenkin turvallinen vaihtoehto kun nainen ajattelee että kun ovat sukua niin mies ei yritä sen vuoksi mitään.
T: keittiöpsykologi
Vierailija kirjoitti:
Monille serkut on rakkaampia kuin oma puoliso.
Sukuaan ei voi valita eikä vaihtaa.
Tuntuu olevan aika yleistä, ainakin ihastuminen.
Mutta outoa tuossa iässä.
Itse jouduin seuraamaan noloa yksipuolista avointa flirttiä aikuisten serkusten välillä.
Flirttailevalla oli suojakänni päällä = ei älynnyt noloilla.
Älkää nyt pillastuko! Serkun kanssa voi nykyään mennä vaikka naimisiin, jos ette tienneet.
Tiedän tällaisen serkusparisuhteen. Mies on "heikkolahjainen" (diagnosoitu) ja nainen narkki. Huhutaan että käyttävät tätä nykyä yhdessä kaikkea mitä käteensä saavat.
voi ihmiset! kirjoitti:
Älkää nyt pillastuko! Serkun kanssa voi nykyään mennä vaikka naimisiin, jos ette tienneet.
On voinut mennä aiemminkin. Ei ole mikään nykyajan juttu, vaan pikemminkin entisajan.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareiden ja erityisesti Anna Kontulan ajama suuntaus.
Anna Kontula ajaa sisarusten välisiä suhteita.
mitä serkumpi sitä herkumpi