Seksiä ennen avioliittoa
Olen seurustellut naisen kanssa noin 5 kuukautta. Hänen mielestä seksi kuuluu avioliittoon. Hän ei suosto yöpymään minun luona enkä saa jäädä yöksi hänen kotiinsa. Emme ole koskaan nukkuneet yhdessä enkä ole nähnyt häntä alasti. Rakastan häntä ja kaikki muu toimii. Mitä mä teen? Minä 29,hän 26.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Papukaijanen kirjoitti:
Mä seurustelin uskovaisen tytön kanssa ja hoidettiin asia siten, että hän tyydytty minua kädellä. Hyvältä tuntui.
Kai teit samoin hänelle?!
Toteutin hänen toiveensa.
Olen kuullut että joku kirkkoherra on kieltänyt seurakunnan naistyöntekijöitä avoliitosta ja seksistä ennen avioliittoa. Jopa irtosanomisesta on uhkattu. Toivottavasti tästä ei ole kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että joku kirkkoherra on kieltänyt seurakunnan naistyöntekijöitä avoliitosta ja seksistä ennen avioliittoa. Jopa irtosanomisesta on uhkattu. Toivottavasti tästä ei ole kysymys?
No niin. Voinet tarkentaa asiaa päivämäärien kera. Asia lienee niin tärkeä, että se on sinulle helppoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kun liittoon vain, huomataksesi että sama nainen kykenee helposti 5kk taukoihin sinun riutuessa puutteessa ja anellessa turhaan päästä panemaan.
Toisaalta jos on uskis niin voi uskoa että avioliitossa pitää suostua jos toinen haluaa seksia. Jos on tosiuskis, niin voi olla jopa sitä mieltä että avioliitossa ei ole raiskausta (vrt keskiajan kristityt ja tämän päivän muslimit).
Tästä on ihan tuoretta kotimaista näyttöä:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007683890.htmlNoh..,ei tuo taida olla ihan tuoreudella pilattu. Kirjan mainos ja toimittelija-harjoittelija saa palsta-mm velotuksella Ilta-Sanomilta eurot pois.
7.1.2021 Rauhantervehdys kertoo vastaavasta eikä ole kaupallinen julkaisu.
https://rauhantervehdys.fi/2021/01/koti-taynna-tuskaa-hengellinen-vakiv…
10.1.2021 Kaleva sivuaa aihetta vanhoillislestadiolaisten hoitokokouksista niin printtilehdessä kuin maksumurin takana olevassa nettiversiossa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun tuli muutama asiallinen vastaus. Raiskaus y.m. vastaukset epä-asiallisia.
Nainen tulee uskonnolisesta kodista mutta hänellä on ollut aikaisempia seurustelusuhteita ja jopa viettänyt lomaa yhdessä selvästi vanhemman miehen kanssa.
Mietin, onko minussa vikaa. Mutta en tietänkään tiedä.
Olen yrittänyt kysellä mistä tämmöinen ei seksiä ennen avioliittoa on tullut. Vastaukset toki ympätipyöreitä.
-ap
Olisiko sitten edennyt seksiin aiemmissa suhteissa ja tullut jätetyksi kun jo suostunut seksiin? Onkos tämä nainen neitsyt vai ei? Minusta ympäripyöreät vastaukset ei oikein riitä. Uskonnollinen koti, onko nainenkin sitä ja miten vakauksellinen? Onko ehkäisy sallittu? Entä oma uskonnollisuutesi, kohtaako arvopohjanne oikeasti, jaatteko samaa uskoa? Oletteko harrastaneet käsi-/suuseksiä tai edes hyväilyjä vaatteet päällä intiimeille alueille? Miten käyttäytyy silloin, kiihottuuko, tykkääkö, tekeekö itse asioita kiihkeänä vai antautuuko lähinnä sinun hyväiltäväksi. Haaveileeko seksistä puheiden tasolla, miten ja millaisista asioista juttelee seksistä ylipäätään. Näillä harn sitä, että kiehtooko seksi oikein kunnolla häntä vai ei. Seksihalujen määrä voi olla aika eri jo heti alkuunkin seksin alkaneilla pareilla, aiheuttaen eroja ja isoja ongelmia. Nyt olet ostamassa sian säkissä ja seksuaalisuutensa taso voi olla mitä vaan pihtarista nymfoon, silloin on hyvä selvittää suoraan oikeilla nimillä keskustellen näitä asioita. Voit tietysti ostaa arvan ja todeta aamenen jälkeen auki raaputettuasi "ei voittoa". Itse en uskaltaisi, mutta jospa se usko on sitten vahva. Vaikkei seksiin ole koskaan pakko suostua, on siitä puhuminen avoimesti ihan kohtiullista, jotta tiedät mihin olet sitoutumassa.
Olin itse kauan sitten samassa tilanteessa. Kaikenlaista muuta harrastettiin, mutta jostain syytä perinteinen yhdyntä oli kielletty uskonnollisista syistä. Yksi suosikkimme oli jäykän siittimen hieronta pituussuunnassa häpyhuulia vasten. Hänellä olivat ihanan turpeat häpyhuulet, joita vasten keltasi kyllä liukua hitaasti. :)
Miten siinä kävi? Voitte kuvitella sitä liukkauden määrää. Hän piti valtavasti tunteesta ja kerta toisensa jälkeen terska alkoi hivutella lähempää häpykieltä ja suuaukkoa. Sitä ei hänen mielestään laskettu yhdynnäksi.
Arvaatte varmaan miten kävi. Hän oli mielettömän märkä ja kumpikin halusi elimien hieronta "vielä vähän syvemmältä". Silloin päätin miehenä tehdä ratkaisevan peliliikkeen. Suutelin hän hämäysmielessä hellästi ja työnnyn täydeltä mitalta hänen sisälleen. Pian hän luuli lämpimän pissan tulleen housuun, kunnes hän tajusi että minä olin laskenut täyden lastin sisälle hänen naiseuteensa. Seksielämä oli aloitettu -- ja kumpikin oltiin tyytyväisiä!
M
7.1.2021 Rauhantervehdys kertoo vastaavasta eikä ole kaupallinen julkaisu.
https://rauhantervehdys.fi/2021/01/koti-taynna-tuskaa-hengellinen-vakiv…