Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä ennen avioliittoa

Vierailija
05.01.2021 |

Olen seurustellut naisen kanssa noin 5 kuukautta. Hänen mielestä seksi kuuluu avioliittoon. Hän ei suosto yöpymään minun luona enkä saa jäädä yöksi hänen kotiinsa. Emme ole koskaan nukkuneet yhdessä enkä ole nähnyt häntä alasti. Rakastan häntä ja kaikki muu toimii. Mitä mä teen? Minä 29,hän 26.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai hänet ja sen jälkeen nai häntä.

Vierailija
2/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kun liittoon vain, huomataksesi että sama nainen kykenee helposti 5kk taukoihin sinun riutuessa puutteessa ja anellessa turhaan päästä panemaan. Hei oikeesti, nyt eletään 2021 lukua, jossa ei ole synti harrastaa seksiä ennen avioliittoa ja suhteellisen monet elää avoliitossa saman kumppanin kanssa pidempään kuin ne liiton solmineet. Mahtaakohan olla uskonnollisuus (ei taikausko) tällä naisella perusteena vai mistä tuollainen päähänpinttymä oikein tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kun liittoon vain, huomataksesi että sama nainen kykenee helposti 5kk taukoihin sinun riutuessa puutteessa ja anellessa turhaan päästä panemaan.

Toisaalta jos on uskis niin voi uskoa että avioliitossa pitää suostua jos toinen haluaa seksia. Jos on tosiuskis, niin voi olla jopa sitä mieltä että avioliitossa ei ole raiskausta (vrt keskiajan kristityt ja tämän päivän muslimit).

Vierailija
4/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Olen kirjoittanut tämän kommentin ennenkin tälle palstalle.)

Ei pidättyminen ole minulle ongelma, mutta arvopohja jossa tuo on ongelma todennäköisesti olisi. 

Vierailija
5/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nainen osoittautua vaikka seksiä inhoavaksi sitten...en ottas riskiä!

(olen nainen)

Vierailija
6/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Hyvin nuorena ajattelin naisesi tavoin, mutta sittemmin asiat ovat realisoituneet, arvot muuttuneet, ja kannatan seksuaalisen yhteensopivuuden kokeilua mahdollisimman pian uudessa suhteessa. Tämä ajattelutavan muutos minussa tapahtui vähitellen, eletyn elämän ja pitkän terapian myötä. Tuo toiminee, jos molemmilla on samat arvot, mutta teillä ei taida olla? Uskonto ja periaate ovat selkeältä kuulostavia motiiveja, mutta niidenkin takaa voi löytyä monenlaisia syitä henkilöhistoriasta. Tai tuo voi myös olla kotoa omaksuttu arvo, jota nainen ei ole halunnut asettaa kyseenalaiseksi. Emme voi antaa suoria neuvoja, kun emme teitä tunne. Yksi tapa edetä lienee luottamuksellinen, vähitellen avautuva keskusteluyhteys naisesi kanssa.

Vierailija
7/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos on uskis niin voi uskoa että avioliitossa pitää suostua jos toinen haluaa seksia. Jos on tosiuskis, niin voi olla jopa sitä mieltä että avioliitossa ei ole raiskausta (vrt keskiajan kristityt ja tämän päivän muslimit).[/quote]

Kai tuo on sitten hyvä asia miehen kannalta, ainakin jos ei hyvä seksi seksistä nauttivan naisen kanssa kiinnosta.

Vierailija
8/27 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kun liittoon vain, huomataksesi että sama nainen kykenee helposti 5kk taukoihin sinun riutuessa puutteessa ja anellessa turhaan päästä panemaan.

Toisaalta jos on uskis niin voi uskoa että avioliitossa pitää suostua jos toinen haluaa seksia. Jos on tosiuskis, niin voi olla jopa sitä mieltä että avioliitossa ei ole raiskausta (vrt keskiajan kristityt ja tämän päivän muslimit).

Tästä on ihan tuoretta kotimaista näyttöä:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007683890.html

Vierailija
9/27 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on ihan tuoretta kotimaista näyttöä:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007683890.html

Noh..,ei tuo taida olla ihan tuoreudella pilattu. Kirjan mainos ja toimittelija-harjoittelija saa palsta-mm velotuksella Ilta-Sanomilta eurot pois.

Vierailija
10/27 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin mitä teet? Joko haluat samaa tai et? Kysy asioista jos olet epävarma. Itse ajattelen samoin kuin naisesi.

Vierailija
11/27 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun mielestä avioliitossa ole raiskausta... ellei nyt ala pahoinpidellä toista tmv.

Vierailija
12/27 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin uskiksille suihinotto tai handupeli ei ole seksiä. Kysy tyttikseltäsi kantaa näihin vaihtoehtoihin.

Vierailija
13/27 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi sikaa säkissä. Pitää tietää mistä toinen tykkää ja syttyykö seksistä ylipäätään. Pitää nähdä himoitseeko toinen itseä vaiko ei. Tämä pitäisi selvitä jo ennen kihloja.

Menin nuorena naimisiin syystä, ettemme voineet pitää näppejämme erossa toisistamme, seksi oli taivaallista ja palikat sopi keskenään samoin halut ja tulemiset. Kun vielä rakastimnekin toisiamme emme viitsineet pitkittää naimisiin menoa. Päivääkään en ole katunut nuorena otettua riskiä. Seksi ja rakkaus on parisuhteen liima ja kivijalka, mihin kaikki lepää.

M62

Vierailija
14/27 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> > Toisaalta jos on uskis niin voi uskoa että avioliitossa pitää suostua jos toinen haluaa seksia.

> > Jos on tosiuskis, niin voi olla jopa sitä mieltä että avioliitossa ei ole raiskausta

> > (vrt keskiajan kristityt ja tämän päivän muslimit).

> Tästä on ihan tuoretta kotimaista näyttöä:

> https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007683890.html

Noh..,ei tuo taida olla ihan tuoreudella pilattu. Kirjan mainos ja toimittelija-harjoittelija saa palsta-mm velotuksella Ilta-Sanomilta eurot pois.

Merkittävästi paljon keskiaikaa lähempaa ja liian monelle tuttua.

t. nimimerkillä nainen vaietkoon seurakunnassa ja anteeksipyydetyn ja saadun synnin voi tehdä uudestaan

Vierailija
15/27 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun mielestä avioliitossa ole raiskausta... ellei nyt ala pahoinpidellä toista tmv.

Niin miestähän ei voi raiskata niin eihän toki sitä sitten ole.

Sinä olet naiivi ja tyhmä.

Vierailija
16/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miestähän ei voi raiskata niin eihän toki sitä sitten ole.

Sinä olet naiivi ja tyhmä.

Siinäpä klassinen haukkumiskommentti. Et parempaa osannut keksiä? Taisi mennä tunteisiin.

Äläkä pistä sanoja toisten suuhun.

Vierailija
17/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin uskovaisen tytön kanssa ja hoidettiin asia siten, että hän tyydytty minua kädellä. Hyvältä tuntui.

Vierailija
18/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papukaijanen kirjoitti:

Mä seurustelin uskovaisen tytön kanssa ja hoidettiin asia siten, että hän tyydytty minua kädellä. Hyvältä tuntui.

Kai teit samoin hänelle?!

Vierailija
19/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi tuollaisen kanssa.

1. Odottaisin jos olisi todistettavasti uskovainen eikä sen takia harrasta seksiä ennen avioliittoa mutta en seurustelisi enkä menisi naimisiin uskovaisen kanssa. (Huonoja kokemuksia)

2. Jos ei-uskovainen akka sanoo tuollaista, se haluaa vain rahasi. Naimisiin menon jälkeen ehkä yksi pano, sitten se ottaa eron ja vie rahasi.

Vierailija
20/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun tuli muutama asiallinen vastaus. Raiskaus y.m. vastaukset epä-asiallisia.

Nainen tulee uskonnolisesta kodista mutta hänellä on ollut aikaisempia seurustelusuhteita ja jopa viettänyt lomaa yhdessä selvästi vanhemman miehen kanssa.

Mietin, onko minussa vikaa. Mutta en tietänkään tiedä.

Olen yrittänyt kysellä mistä tämmöinen ei seksiä ennen avioliittoa on tullut. Vastaukset toki ympätipyöreitä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän