Oletteko jo maistaneet Kismet Jääkarhua?
Ai vitjatti kuinka olikin hyvää enkä tajunnut ostaa kuin yhden :(
Kommentit (41)
Ei se Kismetiltä maistu, mutta ihan hyvä patu.
Mun mielestä oli ihan hirveen pahaa.
Pahhaa ja epäterveellistä. Sokeri aiheuttaa syöpää.
Pahaa minusta. Päärynäaromi maistuu aina pahalta, myös tässä.
Maistoin yhden. Pidän enemmän muista Kismet levyistä.
On hyvää. Pyydän mun tyttöä tuomaan sitä mulle aina kaupasta. Nyt alkoi tehdä mieli sitä.
Ostin, en tykännyt. Esim. Omar-versio oli paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Pahhaa ja epäterveellistä. Sokeri aiheuttaa syöpää.
Miksi sitten syöt pahoja syöpäpatukoita? Mikset tee itse jostain männynkaarnasta ja sataprosenttisesta kaakaosta terveys"herkkuja"?
Jääkarhu ja Remix on mun lemppareita Kismeteistä.
Liian imelää makuuni. Normi Kismetti on kyllä hyvää.
Sokeri on syövän ruokaa. Erikoista kuinka vähän sitä verotetaan kun huomioidaan siitä aiheutuvat terveyshaitat.
Mauton eli ei oikeastaan maistunut miltään.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri on syövän ruokaa. Erikoista kuinka vähän sitä verotetaan kun huomioidaan siitä aiheutuvat terveyshaitat.
Syöt varmasti pelkkää lihaa. Kaikessa muissa elintarvikkeissa on sokeria luonnostaan. Kaikissa kasviksissa on sokeria, hedelmäsokeria yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt varmasti pelkkää lihaa. Kaikessa muissa elintarvikkeissa on sokeria luonnostaan. Kaikissa kasviksissa on sokeria, hedelmäsokeria yms.
En varmasti syö.
Kismet on hyvää ja Islanti on lempparini Fazerin parhaista, mutta yhdessä eivät toimi. Maistoin ja en tykännyt. Omar, Geisha, Remix ja muut viritykset ovat sen sijaan oikein mainioita. No, makuasioista ei sovi kiistellä 😊
Enpä ole.
Piti ihan nostaa ketju, kun rupesi tekemään mieli Kismetiä tässä selatessa.