Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vastasi raskausuutiseeni näin:

Vierailija
04.01.2021 |

Minulla oli yli vuoden on/off suhde ihanaan mieheen, joka kuitenkin valitsi toisen. Pyysimme väleissä.
Mies on edelleen avoliitossa tuon naisen kanssa.

Toivuin tästä, löysin miehen ja nyt olen raskaana.
Kerroin tälle on/off tyypille että olen ihan alussa raskautta, mutta haluan itse kertoa hänelle ennen kuin kuulee tuttavapiiristä aikoinaan.

Reaktio: katsoi silmiin, hymyili, sanoi ”Ollaanko me nyt onnellisia?”
Olin ihmeissäni enkä sanonut muuta kuin että ”No tottakai, tietysti!”
Johon mies: ”Okei, jos tää on se mitä sä haluat, ni sit me ollaan onnellisia!”

Öööö - mitä just tapahtui?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin saattaisin kysyä juuri noin, jos joku istuttais mut alas ja

".....kuule..... mä... mun täytyy kertoa sulle jotain, haluan että kuulet tän multa... mä.. mä olen raskaana".

Ahaa.. onne-- tai siis olen paho-- tai siis. Ollaanks me nyt siis onnellisia? Ollaan? Okei no ONNNEAA JEEEEE!!

Ehkä sekin vähän ihmetteli miksi kerroit sen hänelle. Ehkä se mietti että miten tässä nyt kuuluu reagoida, mitä tässä pitää sanoa, onko tässä joku taka-ajatus.

Ja "ollaanko me nyt onnellisia" kuulostaa tavallaan kömpelöltä, mutta on aika yleinen tapa puhua. Jotkut vaan käyttää tota me-muotoa tarkoittamatta konkreettisesti että "sinä ja minä, yhteinen yksikkö, meidän omassa maailmassamme!". Varsinkin englanniksi sanotaan noin usein "..and are we happy?". Ehkä tää ukko katsoo paljon englanninkielisiä sarjoja tms ja on poiminu ton sieltä.

Vierailija
42/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt hyvä mies, jolle odotat lasta. Silloin voit jättää ex-säädöt. Keskity parisuhteeseesi ja lapseesi. On oikeesti tosi outoa, että menet selittämään varatulle ex:lle raskauttasi. Sillä on oma puolisonsa, ei sitä kiinnosta sun lisääntyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, onnea ap raskaudestasi!!

Vierailija
44/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin turhaa ihmissuhde analysointia ettei mitään järkee. Kysy siltä suoraan tai mene eteenpäin. Voit pyöritellä ja analysoida tätä asiaa vaikka seuraavat viisi vuotta, mutta yhtään viisaammaksi et asian suhteen tule ilman suoraa kysymystä mieheltä.

Vierailija
45/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se oleellinen, eli mitä tulevan lapsen isä sanoi? Kai hänelle kerroit jo? 🙄🥱

Vierailija
46/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista!

Eli tuskin on mitään takana tässä, enemmistö näyttää olevan sitä mieltä joten uskaltanen luottaa tähän ja iloita ihan rauhassa vauvasta jne ajattelematta mitä tämä on/off ajattelee.

Tässä hormonit käy varmaan ylikierroksilla! Pahoittelut! :)

Ap

Vierailija
47/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit draamaa on off tyypin.kanssa ja siksi menit kertomaan..ihme touhua.anna sen on ohvin jo olla hänkään ei sinua haikaile

Vierailija
48/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä sitä löysinkin hiisien piilopaikan takamestästä. Ne haisivat pahalle ja paskansivat polulle.

Kiitos vaan. Joudun täällä hengittelemään hitaasti ja puremaan huulta. En halua revetä täysin ja selittää mille - että luen vauvapalstaa, apua! Lisäksi pissattaa ja joudun kiemurtelemaan kaiken varalta vessaan ettei lisäksi jää märkä muisto hiisistä meidän sohvalle.