Miksi ei määrätä pakkorokotuksia?
Miksi kieltäytyjiä ei haeta poliisin tai armeijan voimin piikille?
Kommentit (40)
No kyllä se melkein on nytkin ”pakko” kun työn puolesta joutuu sen ottamaan. Jos ei ota niin sama uhkaus kun influenssarokotteestakin,otat tai jätät työsi=irtisanominen.
Olisi ihan kiva, että tultaisiin kotiin rokottamaan. Olen nimittäin liikuntakyvytön enkä pääse liikkumaan vessaa kauemmaksi. Rokote jää siis saamatta.
Ei voi sanoa kuin, tyhmä mikä tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan kiva, että tultaisiin kotiin rokottamaan. Olen nimittäin liikuntakyvytön enkä pääse liikkumaan vessaa kauemmaksi. Rokote jää siis saamatta.
Kotihoito?
Rokotusten tulisi olla pakollisia työttömille
Vierailija kirjoitti:
Älä pelottele, kun tässähän alkaa tulla kiire työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kerrotko miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotihoito?
En ole ajatellut, että minulle järjestyisi mitään tuollaista, kun kyse ei ole varsinaisesti sairaudesta. Mutta ehkä se selviää siihen mennessä, kun meitä viimeisenä rokotusjärjestyksessä olevia aletaan haalia kokoon.
Yksilönvapauteen valita mitä toimenpiteitä omalle keholle tehdään pitäisi kajota vain äärimmäisessä hädässä. Ja tartuntatautilaki itse asiassa mahdollistaa pakkorokotukset, jos kyseessä on todella yleisvaarallinen tartuntatauti. Eli jos joku uusi isorokko tulee, kyllä voidaan pakkorokottaa. Koronavirus vaan ei ole läheskään riittävän vaarallinen, jotta sen takia voisi pakottaa rokotuksiin.
Ja mitä hyötyä siitä olisi, kun ei saada edes niitö vapaaehtoisia rokotettua tällä tahdilla.
Ja pakkotyö samalla, mitä järkeä maksaa palkkaa kun armeija voi pakottaa
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin varma, että tuollaisessa tapauksessa rokotteen saa kotona. Tai sitten sinulle tulee avustaja, joka vie sinut rokotettavaksi. Kysäisepä vaikka kuntasi vammaispalvelusta, miten asia hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kerrotko miksi?
ne on hyviä koekaniineja, kun ovat muuten niin turhia
Haluaisitko oikeasti sellaista? Pakkoa vähän kaikkeen?