Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi poikaystävä käyttäytyy näin? "Kehuu" mutta kuitenkin piikittelee/vertaa muihin

Vierailija
04.01.2021 |

Kukkahatut sitten samantien pois tästä keskustelusta ettei tämäkin hä viä. Tein pitkän keskustelun ja se ka tosi ilman syytä.

Olen juuri 18v täyttänyt nainen ja poikaystävä on 21v. Annan nyt konkreettiset esimerkit mitä on sanonut.

Ostin uuden hameen. Poikaystävä sanoi "Toi olis tosi kaunis jos ei sulla olis sääressä tuota arpea" (vanha leikkaushaava)

Samoin uuden mekon kanssa joka oli tarkoitus laittaa hänen kaverinsa tupareihin. "Sä oot tossa asussa melkein yhtä kuuma kuin "Heidi" (Heidi on tyypin ex-tyttöystävä)

Minulla on neulakammo enkä halua mitään lävistyksiä. Serkkuni häihin lähtiessä poikaystävä ehdotti, että ehtisimme vielä käydä lävistyttämässä korviini reiät ja ostamassa korut. Jotta olisin kuten ne kaikki muutkin tytöt ja naiset siellä juhlissa.

Samoissa häissä minulla oli ballerina-tyyppiset kengät. Poikaystävä käski aina varvistamaan kun joku otti kuvia. Sanoi kuitenkin juhlien jälkeen, että tykkää kun olen pieni ja siro.

Mistä tuollainen käytös johtuu? Joku jolla samantyyppistä kokemusta?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhdy analysoimaan muuten kuin näin: etsi poikaystävä, jolla ei ole tarvetta lytätä sinua millään tavalla. Jos seurusteluaikana on tuollaista, kuvittele, millaista on, kun olette naimisissa tai muuten tiiviisti sidoksissa toisiinne. Omaa on huomattavasti helpompi kiusata kuin sellaista, joka pystyy pakkaamaan laukkunsa ja lähtemään pois.

Vierailija
2/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävääsi pelottaa että löydät jonkun paremman kuin hän. Ja tuota lukiessa tuli mieleen, että ehkä olisi parempi jos löytäisitkin, ei tuommoinen lyttääminen kuulu parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttaisin asiasta ja jos ei ota opikseen, niin eroa.

Exäni teki tuota samaa. Piialla on kauniit valkoiset hampaat. Tuo nainen on normaalin pituinen. Annaa sai panna vuoronperään peppuun ja pimppiin, eikä tietenkään tullut tulehduksia. Sanna on ihanan rento. Jajaja. Näitä riitti loputtomiin. Ihan kuka tahansa oli aina minua parempi.

Vierailija
4/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmallista manipulointia.

Vierailija
5/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää on, että poikaystäväsi ei ole täysin tyytyväinen ulkonäköösi. Piikittele takaisin tai sano, että etsii toisen naisen! Poikaystäväsi jättää sinut kuin nallikalliolle, heti kun löytää toisen. Sinuna jättäisin hänet.

Vierailija
6/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa :(

Vierailija
7/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinä samoin, kehu vastaan tulevia tai edellä käveleviä kaikin tavoin, ensin hienovaraisesti ja jos ei siitä ota opikseen, niin aina runsaampia kehuja muista. Katso syrjäsilmällä ilmeitään ja kuuntele äänensävyään ja puheitaan sen jälkeen ja tee omat johtopäätökset itse.

Vierailija
9/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ryhdy analysoimaan muuten kuin näin: etsi poikaystävä, jolla ei ole tarvetta lytätä sinua millään tavalla. Jos seurusteluaikana on tuollaista, kuvittele, millaista on, kun olette naimisissa tai muuten tiiviisti sidoksissa toisiinne. Omaa on huomattavasti helpompi kiusata kuin sellaista, joka pystyy pakkaamaan laukkunsa ja lähtemään pois.

Kuka muu kuin oma kumppani pakkaisi laukkunsa ja lähtisi pois?

Vierailija
10/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsymätön jantteri. Hyvään suhteeseen ei todellakaan kuulu tuollainen piikittely ja lyttääminen. Jos et halua laittaa saman tien kiertoon, kysy, onko hän tosissaan vai onko tuo hänen mielestään huumoria tai jotain muuta vastaavaa. Kerro, ettet halua kuulla tuollaista puhetta itsestäsi etkä halua että sinua verrataan muihin. Jos hän ei ymmärrä ja lopeta, sinun ei todellakaan kannata jatkaa suhdetta. Tuollainen puhe yleensä pahenee suhteen edetessä, älä jää odottelemaan että se alkaa toden teolla nakertamaan itsetuntoasi!

Vierailija
11/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointia. Tuskin muuttuu miksikään, suosittelen eroa. Olet vielä nuori ja löydät varmasti paremman.

Harmittaa että itse tuhlasin nuo parhaat vuodet huonojen miesten kanssa. Oli jo valmiiksi surkea itsetunto ja ajattelin etten ansaitse parempaa. Ole sinä fiksumpi!

Vierailija
12/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ilkeä, syystä tai toisesta. Tuollainen käytös ei kuulu normaaliin parisuhteeseen.

Vierailija
13/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perusnarsistilta.

Vierailija
14/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli tapana tehdä samantyyppistä piilonaljailua ja välillä ihan suoraakin. Juurikin vertailua tyyliin, olisit ihan täydellinen, jos sulla olis sen ja sen rinnat. Sun pitää laihuttaa, olet liian laiha. Ilman meikkiä et näytä miltään, miksi sun pitää aina meikata? Paljastui sitten pahimman luokan narsistiksi. Onneksi pääsin eroon.

Vierailija
15/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä ruohon suhteeseen ollenkaan alistumaan ja väkisin miellyttämään kypsymätöntä idioottia.

Vierailija
16/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi kohtelee sinua huonosti. Mitä väliä sillä on, mistä hänen käytöksensä johtuu? Se on asia, mikä poikaystäväsi tulee itse selvittää, jos tuntee siihen tarvetta. Sinä taas voisit keskittyä miettimään, miksi kelpuutat rinnalesi ihmisen, joka kohtelee sinua huonosti.

Vierailija
17/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse miettiä että miksi. Ei poikaystäväsi tee sinua koskaan onnelliseksi, joten etsi uusi. Kyllä tuo ainakin vaihtamalla paranee, ei tarvitse olla edes kummoinen sen seuraavan.

Älä tuhlaa aikaasi tuollaisen kuunteluun.

Vierailija
18/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vanhojen suhteiden exiä ei pitäis tuoda uuteen suhteeseen mukaan.

Ei pitäisi myöskään ajoittaista vihjailua ulkonäön parantamisesta puhua.

Kolme sanaa: Lopeta se seurustelu. Et tarvitse tuolaista poikaystäväksi, ja voit sanoa, että sinulla on parempiakin vaihtoehtoja mistä valita.

Silmä silmästä, ja hammas hampaasta kuten sanottu.

Usko pois, vaihtamalla paranee.

Vierailija
19/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomauttaisin asiasta ja jos ei ota opikseen, niin eroa.

Exäni teki tuota samaa. Piialla on kauniit valkoiset hampaat. Tuo nainen on normaalin pituinen. Annaa sai panna vuoronperään peppuun ja pimppiin, eikä tietenkään tullut tulehduksia. Sanna on ihanan rento. Jajaja. Näitä riitti loputtomiin. Ihan kuka tahansa oli aina minua parempi.

Minkä takia edes annatte puhua toisista naisista? Sanon suoraan ja heti alkuun, että minusta ei tunnu hyvältä kuulla mitään ylimääräistä entisistä tai toisista naisista. Seksin vertaaminen menee jo niin pitkälle että lemppaaminen on hyvin lähellä, jos ei äijä heti ymmärrä, että tuli tehtyä virhe. Ja tuollainen puhe kyllä kertoo joko hyvin vähäisestä älykkyydestä, kiusaamisesta tai molemmista. Eri asia tietty, jos rauhallisessa tilanteessa keskustellaan ihan tarkoituksella, minkälaista taakkaa on jäänyt edellisistä suhteista ym. Mutta tällasessakin kannattaa pysyä hyvin neutraalina eikä sen puoleen hehkuttaa tai haukkua sitä eksää yhtään enempää, kuin totuuden nimissä on pakollista.

Vierailija
20/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri seurusteli nuorena tuollaisen miehen kanssa ja se on jäänyt mulle ikuisesti mieleen. Mies oli esimerkiksi sanonut mikroshortseista, että noi ei sovi, kun sun takapuoli ei ole ihan täydellinen. Siitä kaverini haukkoi henkeä meille muille tyttökavereille. Omituisinta tietenkin oli, että kaverini oli lähes täydellinen, siis olisi helposti voinut olla malli. Ehkä tuollaisilla miehillä on tarve saada hyvännäköinen nainen. Niin kun kai aika monilla miehillä on edes toiveena ja haaveena. Tuollaiset vaan on jäykempiä psyykkisesti ja tavoittelevat täydellisyyttä unohtaen kokonaan, että se toinen on ihan oikea ihminen ja erillinen heistä itsestään. En katsois tuollaista miestä sekuntiakaan. Itse on sysiruma sisältä.