Miksi ei määrätä pakkorokotuksia?
Miksi kieltäytyjiä ei haeta poliisin tai armeijan voimin piikille?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se melkein on nytkin ”pakko” kun työn puolesta joutuu sen ottamaan. Jos ei ota niin sama uhkaus kun influenssarokotteestakin,otat tai jätät työsi=irtisanominen.
Mä olen töissä terveydenhuollossa, vastannut rokotekyselyyn "ei", reaktio "ok". Missä tämä pakko on?
Eihän muutkaan rokotukset ole pakollisia. Vanhemmat voi valita lastensa puolesta mitä rokotuksia näille annetaan. Nämä sitten levittelevät tuhkarokkoa yms kouluissa.
Eihän niitä riitä edes kaikille halukkaille, joten miksi pitäisi ketään väkisin rokottaa?
Miksi ei määrätä palkankorotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo oikeasti relevantti ja järkevä kysymys.
Kyllä kiitos. Samalla myös kotona makaajat pakolla töihin, alkoholistit, pöpit ja muut sekaisin olijat pakolla hoitoon, lapset pakolla käytöskouluun, moukkamaiset aikuiset pakolla siihen samaan käytöskouluun, ääliöt äänestäjät historiakerhoon, huonon hygieniansa kautta koronaa levittävät pakkohygieniakoulutukseen, lihavat väkisin laiharille ja laihat väkisin elämänhallintakurssille. Kielitaidottomat kielikurssille ja rahattomat taloudenhallintakurssille. Kovaääniset huomaavaisuuskurssille ja typerät tuppisuut puhekurssille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiitos. Samalla myös kotona makaajat pakolla töihin, alkoholistit, pöpit ja muut sekaisin olijat pakolla hoitoon, lapset pakolla käytöskouluun, moukkamaiset aikuiset pakolla siihen samaan käytöskouluun, ääliöt äänestäjät historiakerhoon, huonon hygieniansa kautta koronaa levittävät pakkohygieniakoulutukseen, lihavat väkisin laiharille ja laihat väkisin elämänhallintakurssille. Kielitaidottomat kielikurssille ja rahattomat taloudenhallintakurssille. Kovaääniset huomaavaisuuskurssille ja typerät tuppisuut puhekurssille.
Ja palstatrollit pakkolomalle av:lta. Näin lista on täydellinen. t. eri
Vierailija kirjoitti:
Rokotusten tulisi olla pakollisia työttömille
Työttömäthän nimenomaan ovat kotona, ei tartuttamassa muita :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne maksaa?
Työnantaja on yleensä se taho, joka maksaa palkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne maksaa?
Työnantajat.
Entä jos en avaa ovea? Lukittaudun vessaan pahalta piikiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se melkein on nytkin ”pakko” kun työn puolesta joutuu sen ottamaan. Jos ei ota niin sama uhkaus kun influenssarokotteestakin,otat tai jätät työsi=irtisanominen.
Mä olen töissä terveydenhuollossa, vastannut rokotekyselyyn "ei", reaktio "ok". Missä tämä pakko on?
Vaikka teille olisikin ok niin ei joka paikassa mene noin vaikka pitäisi. Kyllä ne pomot ja pomojen pomot osaa vetää oikeista naruista ja uhata irtisanomisilla ym jotta saavat työntekijät ottamaan rokotteen,ihan sama mikä rokotus kyseessä.
Älä keuhkoa! Kuka niihin rokotuksiin edes pääsee vapaaehtoisestikaan.
Juu ja pitäs olla myös äänestyspakko. Työpaikkoja, jos ei olisi muita töitä, niin valtio määräisi esim. marjanpomintaan, lumitöihin vanhuksille, lapiohommiin tienkunnostukseen, vanhainkoteihin aputöihin, juttelemaan vanhusten kanssa. Kaikkien olisi myös pakko hankkia ammatti. Kaikkien olisi pakko olla jossain töissä 70-vuotiaaksi. Kaikkien olisi pakko hankkia ainakin yksi lapsi. Alkoholistit pakkohoitoon. Kyllä olisi vaikka kuinka paljon pakkolakeja säädettäväksi ap:lle ja kaltaisilleen. Ohjeita vois kysellä Toveri Kimiltä. Ja kaivella Neukkulan arkistoja.
Vierailija kirjoitti:
Laiton irtisanominen. Työnantaja voi siirtää sinut toisiin tehtäviin, tai vaatia että käytät maskia. Rokotetta ei voi vaatia ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja eikä meillä ainakaan tällaista ole. Ne ottaa rokotteen jotka ottavat ja ne jotka eivät ota niin eivät ota. Osa on ilmoittanut pomolle ettei ota ja asia on sillä selvä. Missä ihmeessä oikein olet töissä?
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja eikä meillä ainakaan tällaista ole. Ne ottaa rokotteen jotka ottavat ja ne jotka eivät ota niin eivät ota. Osa on ilmoittanut pomolle ettei ota ja asia on sillä selvä. Missä ihmeessä oikein olet töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka teille olisikin ok niin ei joka paikassa mene noin vaikka pitäisi. Kyllä ne pomot ja pomojen pomot osaa vetää oikeista naruista ja uhata irtisanomisilla ym jotta saavat työntekijät ottamaan rokotteen,ihan sama mikä rokotus kyseessä.
Sitten on peiliin katsomisen paikka. Ota selvää omista oikeuksistasi. Rokotus on Suomessa kaikille vapaaehtoista, ihan kaikille.
Ammu ittes!