Voiko häitä lähtee suunnittelemaan ennen kuin mies on kosinut?
Ollaan vähän puhuttu tulevaisuudesta ja on viitteitä siitä että voisi kosia tässä vuoden sisään ja että häät olisivat myös vuoden sisään. Olisi hassua lähteä suunnittelemaan häitä ennen kuin toinen on kosinut, mutta toisaalta olisi kivaa mennä naimisiin jo tänä vuonna ja jotta se olisi käytännössä mahdollista niin pitäisi sitä myös suunnittellä häitä valmiiksi. Ei niitä kuukaudessa tai kahdessa järjestetä.
Kommentit (100)
Toivottavasti mies tajuaa häipyä suhteesta, iso punainen lippu on jo nostettu varoitukseksi
Joo, mies on varmaan aivan innoissaan, kun kuulee, että häät on jo valmiiksi suunniteltu - jos siis vihdoin päättää kosia.
Ymmärrän tuskasi Ap. :D Mutta jos nyt kuitenkin odottaisit kosintaa... ei tämä koronakaan ihan heti tästä ole taittumassa joten voisi olla muutenkin hyvä pitää häät vasta myöhemmin...
Häät on suunniteltu. Ei puutu kuin kosinta.
Ap, sinuna odottaisin. Pakkaa olemaan niin, että se mitä pitää itsestään selvänä ei sitten niin vain tapahdukaan. Ja, tärkeää: häiden pitää olla seurausta kosinnasta, ei kosinnan häistä.
Aikooko ap tulevaisuudessakin kävellä kaikessa miehensä yli, jos tämä nyt sitten kosii? Ap päättää ja suunnittelee kaikki miehen puolesta, kuten nyt ensin häät ja sitten loppuelämän.
Ja miksi ap odottaa, että mies kosii? Kyllä nykyään nainenkin voi kosia. Siitä vaan!
Voi. Minä olen mielessäni jo suunnitellut jotain vaikkei minulla ole miestä vielä enkä tiedä tulenko koskaan edes menemään naimisiin :D
Minä suunnittelin jo pikkutyttönä, minkälaiset häät haluan. Kun sitten löysin puolison, häiden toteutukseen ei mennyt kuin pari kuukautta kosinnasta, koska hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Muutoinkin kannattaa suunnitella kaikki aivan valmiiksi häät, lapset, talo yms. niin sitten vaan valitaan sopiva uhri toteuttamaan suunnitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Muutoinkin kannattaa suunnitella kaikki aivan valmiiksi häät, lapset, talo yms. niin sitten vaan valitaan sopiva uhri toteuttamaan suunnitelmat.
Eiväthän suunnitelmat aina mitään kiveen kirjoitettuja ole. Tietysti sen toisen osapuolen ajatukset painavat yhtä paljon. Eri asia sitten jos on niin tossukka ettei niitä saa sanotuksi.
Miksi pitää kiirettä? Ehtii sitä naimisissa olla sittenkin vaikka kävisi pikaisesti vihillä eikä järjestäisi pönötysjuhlia.
Tietenkin voi suunnitella, mutta älä nyt vielä juhlapaikkaa mene varaamaan.
Herranen aika, ei todellakaan! Eiköhän häät ole jotain, mitkä suunnitellaan yhdessä. Suunnittelukin voi viedä pitkään, jos toinen haluaa mahtipontiset prinssihäät isossa kirkossa ja kaksisataa vierasta. Morsian haluaa pienimuotoiset, vain kymmenisen vierasta, vaikka isolla laavulla. Nyt järki käyttöön :)
😂