Onko OIKEASTI olemassa ihmisiä, jotka eivät tajua, että vuokranantaja maksaa yhtiövastikeen vuokratuloillaan?!
Kommentit (89)
Rasittavia nuo aloittajan kaltaiset ihmistyypit. Vouhkataan vaan omaa asiaa, eikä haluta ymmärtää, kun muut yrittävät vääntää faktaa rautalangasta.
Vaikka tämä olisikin provo, tuollaisia on oikeasti olemassa. Olen muutamankin kanssa väitellyt päivänselvistä asioista. Huoh!
Voi ap. Mahtaa kyrsiä kun muut ei tajua omaa tyhmyyttään vaikka kuinka huudat ja haukut niitä.
Pitäskö nyt viimeistään miettiä, olisitko kenties itse väärässä väittäessäsi, että jos yksi osakas ei maksa vastikkeitaan, niin sen annetaan olla maksamatta ja muut maksaa enemmän sen sijasta? Kukaan ei ole väittänyt, että toisen omaisuutta voisi myydä, mutta haltuun voidaan ottaa.
Minun taannoinen vuokranantajani maksoi vuokralla lainanlyhennystä, eikä vastiketta. Kertoi sen kun sovittiin maksupäivästä, kun lainanlyhennys lähti tililtä tiettynä päivänä ja siihen mennessä piti vuokran olla maksettuna.
Vierailija kirjoitti:
Minun taannoinen vuokranantajani maksoi vuokralla lainanlyhennystä, eikä vastiketta. Kertoi sen kun sovittiin maksupäivästä, kun lainanlyhennys lähti tililtä tiettynä päivänä ja siihen mennessä piti vuokran olla maksettuna.
Varmaankin maksoi molempia.
ap kannattaa mennä ay-liikkeen tai nuoriso säätiön taloihin häätö tulee 3kk jälkeen. yksityiset katsovat liian pitkään lusmuilua
Tämä on se rahoitusvastikehullu. "Ei voi olla yli tonnin vuokra, se on kohtuuton!" Paljastuu, että kyseessä uuden talon rahoitusvastike, jonka maksuaikataulusta ja summista ap on ollut asuntoa ostaessa täysin tietoinen. Ja siitä kymmenen sivua jankkausta eteenpäin.
Minäkin haluan sijoitusasunnon ap:n taloyhtiöstä! Siellä näyttää olevan ok jättää vastikkeet maksamatta, jos ei sillä hetkellä "satu" rahaa olemaan, ne vain maksatetaan muilla asuntojen omistajilla kaikessa hiljaisuudessa. Taitaa olla vähän muutkin asiat retuperällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
İdíootit kuvittelevat, että rahaa sataa tyhjästä taloyhtiön kassaan😂😂 Kyllä se raha pitää jostain hommata ja se hommataan ihan vaan vastikkeita korottamalla :) KUN joku ei hoida osuuttaan. Se vaje on nähkääs paikattava jollain😂😂😂
Sitä vajetta ei paikata muiden osakkaiden rahoilla. Se haetaan vaikka käräjäoikeuden kautta asunnon omistajalta.
Joko olet tietämätön asunto-osakkeita koskevasta lainsäädännöstä tai asut yhtiössä joka ei hoida asioita lain mukaan vaan maksattaa osakkeenomistajille muiden velkoja.
Nimenomaan. Miksi aloittaja kuvittelee että hän ja muut joutuvat maksamaan nuo vastikkeet? Kyllähän ne peritään tuolta lusmulta osakkaalta. Viime kädessä vaikka sitten viemällä asunto pakkohuutokauppaan.
Minä ymmärrän ihan täysin mitä sinä kirjoitat, mutta minulla ei ole harmainta aavistustakaan siitä, miksi sinä kirjoitat mitä kirjoitat.