Onko OIKEASTI olemassa ihmisiä, jotka eivät tajua, että vuokranantaja maksaa yhtiövastikeen vuokratuloillaan?!
Kommentit (89)
Että olette T Y H M I Ä!!! Jos ette ymmärrä yhtään mitään niin onko ihan pakko kommentoida?? Jatkuvaa jankkausta asioista, joita en ole ikinä sanonut 😂😂😂😂😂😂 aiheena on KOKO AJAN ollut virolaiset ja se, että he eivät maksa vuokriaan. Sitten ídìootit alkavat ruikuttamaan minulle jostain asuntosijoittamisesta ja siitä, että virolaiset eivät liity aiheeseen, vaikka ketju koskee vain ja ainoastaan heitä😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINULLA EI OLE MITÄÄN V..N SIJOITUSASUNTOA TAJUTKAA JO. KYSE ON VIROLAISISTA, JOTKA EIVÄT MAKSANEET VUOKRAA TÄSSÄ TALOYHTIÖSSÄ JA SAIVAT HÄÄDÖN. Ei v... että voi olla vaikeaa ymmärtää suomen kieltä🤣🤣
Taloyhtiönne ongelma ei ole vuokrat maksamatta jättäneet virolaiset vaan osakas, joka ei hoida vastikkeita. Mikä tässä on sinulle ylivoimaisen vaikeaa tajuta?
Paitsi jos taloyhtiö omistaa virolaisten vuokraaman asunnon. Silloin se on taloyhtiön ongelma, mutta ainahan voitte korottaa vastikkeita tai myydä asunnon.
Voi huoh, en jaksa edes aloittaa😂
Vierailija kirjoitti:
Niin tämä liittyy siihen, kun sanoin että ei kannata vuokrata virolaisille. Eivät maksa vuokria, onneksi ei ole henkilökohtaista kokemusta (eikä tule), mutta taloyhtiö on pulassa, kun rahoja ei tule. Ja meiltä muiltahan ne rahat revitään.
Niin ja jos vuokralainen ei maksa vuokraa, ei todennäköisesti myöskään osakkeenomistaja maksa vastiketta, koska VUOKRALLA SE VASTIKE MAKSETAAN🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ideaalihan se on, että vuokralla katetaan vastike tällaisessa tilanteessa. Mutta kyllä osakkeenomistaja on itse vastuussa maksaa vastike, maksoi vuokralainen vuokraa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun yhdeltä tai useammalta osakkeenomistajalta ei tule rahaa, on taloyhtiön kassa pulassa🤦🏼♀️ ja keneltä muulta ne rahat revitään kuin muilta osakkailta🤦🏼♀️🤦🏼♀️ jessus...
Kyllähän osakkeenomistajan pitää maksaa vastike joka tapauksessa, tulee vuokra ajallaan tai ei.
Taloyhtiö voi laittaa perintään vastikkeen, ei niille kuulu miten omistajalle tulee vuokrat.
Tässä näkee miten víțuń pihalla jotkut ovat taloyhtiön toiminnasta. Huhhuh. Minä olen täysin tietoinen kaikista käänteistä täällä ja tiedän mitkä asunnot ovat myynnissä, mistä on häädetty vuokralaisia jne. TIEDÄN KAIKEN MITÄ TÄÄLLÄ ON MENEILLÄÄN, KOSKA olen osakkeenomistaja ja asunut päivästä 1 lähtien tässä. Uudiskohde aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINULLA EI OLE MITÄÄN V..N SIJOITUSASUNTOA TAJUTKAA JO. KYSE ON VIROLAISISTA, JOTKA EIVÄT MAKSANEET VUOKRAA TÄSSÄ TALOYHTIÖSSÄ JA SAIVAT HÄÄDÖN. Ei v... että voi olla vaikeaa ymmärtää suomen kieltä🤣🤣
Taloyhtiönne ongelma ei ole vuokrat maksamatta jättäneet virolaiset vaan osakas, joka ei hoida vastikkeita. Mikä tässä on sinulle ylivoimaisen vaikeaa tajuta?
Paitsi jos taloyhtiö omistaa virolaisten vuokraaman asunnon. Silloin se on taloyhtiön ongelma, mutta ainahan voitte korottaa vastikkeita tai myydä asunnon.
Jos nyt kuitenkin jatkat ja kerrot,kuka sen virolaisten vuokraaman asunnon omistaa? Ja vielä senkin, että miksi hän ei maksa vastikkeita?
İdíootit kuvittelevat, että rahaa sataa tyhjästä taloyhtiön kassaan😂😂 Kyllä se raha pitää jostain hommata ja se hommataan ihan vaan vastikkeita korottamalla :) KUN joku ei hoida osuuttaan. Se vaje on nähkääs paikattava jollain😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Että olette T Y H M I Ä!!! Jos ette ymmärrä yhtään mitään niin onko ihan pakko kommentoida?? Jatkuvaa jankkausta asioista, joita en ole ikinä sanonut 😂😂😂😂😂😂 aiheena on KOKO AJAN ollut virolaiset ja se, että he eivät maksa vuokriaan. Sitten ídìootit alkavat ruikuttamaan minulle jostain asuntosijoittamisesta ja siitä, että virolaiset eivät liity aiheeseen, vaikka ketju koskee vain ja ainoastaan heitä😂😂😂😂
Otat nämä virolaiset esiin ensimmäisen kerran kymmenennessä kommentissa, jossa kirjoitat:
” Niin tämä liittyy siihen, kun sanoin että ei kannata vuokrata virolaisille. Eivät maksa vuokria, onneksi ei ole henkilökohtaista kokemusta (eikä tule), mutta taloyhtiö on pulassa, kun rahoja ei tule. Ja meiltä muiltahan ne rahat revitään.”
Kukaan meistä ei todennäköisesti tiedä mihin viittaat. Jossakin olet jotain sanonut virolaisista, mutta et ainakaan tässä aloituksessa.
Turha nyt hikeentyä siitä, että aloituksen perusteella ei ihan ehkä osata vastata haluamallasi tavalla 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kuitenkin jatkat ja kerrot,kuka sen virolaisten vuokraaman asunnon omistaa? Ja vielä senkin, että miksi hän ei maksa vastikkeita?
KOSKA VIROLAISET EIVÄT MAKSANEET VUOKRAA. İdíootti. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli teidän asunto-osakeyhtiössä joku osakas ei maksa vastikkeitaan koska sen vuokralaiset eivät maksa vuokria? Niinkö? Montako huoneistoa teidän yhtiössä on? Onko se tyyliin yhtiömuotoinen paritalo (2 huoneistoa) vai iso kerrostaloyhtiö (100 huoneistoa) ?
Muuten olen kyllä sitä mieltä, että vuokranantaja maksaa vastikkeet niistä rahoista, joita vuokranantajalla on. Jos vuokralaiset eivät maksa vuokriaan niin kyllä vuokranantajan eli asunnon omistajan pitää silti maksaa taloyhtiölle ne vastikkeet. Itse yhtä asuntoa vuokraavana sanoisin, että takuuvuokran pitäisi kattaa muutaman kuukauden vastikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän jälkeen voidaan taas jatkaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli teidän asunto-osakeyhtiössä joku osakas ei maksa vastikkeitaan koska sen vuokralaiset eivät maksa vuokria? Niinkö? Montako huoneistoa teidän yhtiössä on? Onko se tyyliin yhtiömuotoinen paritalo (2 huoneistoa) vai iso kerrostaloyhtiö (100 huoneistoa) ?
Muuten olen kyllä sitä mieltä, että vuokranantaja maksaa vastikkeet niistä rahoista, joita vuokranantajalla on. Jos vuokralaiset eivät maksa vuokriaan niin kyllä vuokranantajan eli asunnon omistajan pitää silti maksaa taloyhtiölle ne vastikkeet. Itse yhtä asuntoa vuokraavana sanoisin, että takuuvuokran pitäisi kattaa muutaman kuukauden vastikkeet.
Voi voi kuule kun vuokra on yli tonnin. Häätöprosessi kestää kuukausia. Sinä aikana erääntyy miljoona vastiketta :)
Jätti virolaiset ja suomalaiset maksamatta vuokransa, asunnon omistajan velvollisuus on maksaa vastine. Toki jos kunnan tai kaupungin tms asunto niin silloinhan se on niiden ongelma ja lähtee sieltä budjetista.
Eihän niille virolaisille kenenkään ole pakko vuokrata, eikä edes suomalaisille jos ei vuokrat tule ajallaan.
Selitä nyt itse mikä sulla on ongelma? Monet sanonut että omistaja maksaa vastikkeen ja sinä jauhat vaan virolaisista 😂
Olette niiiiin pihalla taloyhtiön toiminnasta. En jaksa jatkaa seinille kirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
İdíootit kuvittelevat, että rahaa sataa tyhjästä taloyhtiön kassaan😂😂 Kyllä se raha pitää jostain hommata ja se hommataan ihan vaan vastikkeita korottamalla :) KUN joku ei hoida osuuttaan. Se vaje on nähkääs paikattava jollain😂😂😂
Vihdoinkin asiaa sinulta.
Seuraavassa yhtiökokouksessa vaadit taloyhtiön hallitusta käynnistämään velkomistoimet lusmuilevia osakkeenomistajia kohtaan. Jos et toimi näin, niin sehän on oma ongelmasi, että rahoitat vuokrasijoittajien bisneksiä. Täällä on turha riehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kuule kun vuokra on yli tonnin. Häätöprosessi kestää kuukausia. Sinä aikana erääntyy miljoona vastiketta :)
Idioottihsn asunnon omistaja on jos ei maksa vastiketta, kun Virolaiset jättäneet maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KOSKA VIROLAISET EIVÄT MAKSANEET VUOKRAA. İdíootti. Siksi.
Sinulle on jo monta kertaa sanottu että on vain ja ainoastaan kyseisen osakkaan tyhmyyttä että hän on joutunut tilanteeseen jossa hän ei pysty maksamaan vastikettaan. Sen maksun ei ikinä pitäisi riippua siitä saako vuokratuloja vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olette niiiiin pihalla taloyhtiön toiminnasta. En jaksa jatkaa seinille kirjoittelua.
Minä omistan useamman asunnon jossa ollut myös kotimaisia vuokralaisia jotka jättäneet vuokrat maksamatta. Tällöin minä olen joutunut vastikkeet maksamaan ihan omasta pussistani, hakenut jopa aikoinani pienenlaunan siihen että ne saan maksettua. Se on vuokranantajan suurin ongelma mutta myös vuokranantajan riski.
Ja jos Taloyhtiö ei laita maksamattomia vastikkeita perintään, on Taloyhtiö retuperällä taoudenhoidossa.
Joudun maksamaan myös asuntolainan sijoitusasynnosta vaikkei vuokrat ole tullut ajallaan.
Ja häätö kestää pahimmassa tapauksessa hetken, mutta ainakaan minun kohdalla tätäeivoi yleistää virolaisiin. Mutta kannattaa miettiä ennen kenelle vuokraa.