Ibelinin ihmeellinen elämä. Joko katsottu ja itketty?
Kommentit (20)
Netflixiin tulee tänään niin hyvä elokuva, että ihan itkettää Jää mieleen todella pitkäksi aikaa
Katsoin mutta ei itkettänyt. Olihan tuo elämä sillai ihmeellinen ettei monesta tehdä Netflix-dokkaria. 100 vuoden päästä ei kukaam muista meitä enää.
Onhan se rankkaa vanhemmille katsoa, kuinka oma lapsi kuihtuu pois
Kiinnostaisi katsoa, mutta luulen että tulisin niin surulliseksi etten kuitenkaan halua....
Minua muutenkin surettaa kuulla kun aluksi terve lapsi yhtäkkiä sairastuu ja kuihtuu pois. En tiedä mitä edes vanhempana ajattelisin jos kävisi omalle lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi katsoa, mutta luulen että tulisin niin surulliseksi etten kuitenkaan halua....
Minua muutenkin surettaa kuulla kun aluksi terve lapsi yhtäkkiä sairastuu ja kuihtuu pois. En tiedä mitä edes vanhempana ajattelisin jos kävisi omalle lapselle.
Juuri näin
25v kuoli. Onneksi sai kokea nettirakkauden
The Remarkable Life Of Ibelin explores the impact of digital connection through the story of Mats Steen and his World of Warcraft character.
Ei siinä ole surullinen loppu. Miksi itkit ap?
Vierailija kirjoitti:
Olihan se surullinen tarina. Alku oli pahin, katsoa kuinka iloinen pieni taapero ei pian enää kävele jne. Ja teinipojan haaveilut rakkaudesta ja lukion kauneimmasta tytöstä.
Sikiöseulonnat kehittyy, ja ehkä ei ole vastaavia tulevaisuudessa .
Inhoan elokuvia, joissa lapsille, vanhuksille ja eläimille käy huonosti. En ikinä katso sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se surullinen tarina. Alku oli pahin, katsoa kuinka iloinen pieni taapero ei pian enää kävele jne. Ja teinipojan haaveilut rakkaudesta ja lukion kauneimmasta tytöstä.
Tuo poika olis haaveillut terveenäkin ja katsellut kun nahkatakkipoika olisi kuljetellut pimua kouluun ja kotiin isänsä ostamalla camarolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo poika olis haaveillut terveenäkin ja katsellut kun nahkatakkipoika olisi kuljetellut pimua kouluun ja kotiin isänsä ostamalla camarolla.
Tuskin olis. Hauskan näköinen nuorimies sairaanakin, niin miten komea olis ollut terveenä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olis. Hauskan näköinen nuorimies sairaanakin, niin miten komea olis ollut terveenä?!
Toki mutta ei koulun kauneimman tasoa.
Katsoin, ja täytyy myöntää, että tuli kyyneleet silmiin. Kuinka taitavasti nuo pelihahmot olikaan saatu elämään aitojen keskusteluiden avulla. Ibelin sai pelin kautta itselleen vahvat lihakset ja nopeat jalat, joilla juosta. Hän sai tuntea ihastumisen ja ensisuudelman. Hän vaikutti tosi älykkäältä, ja auttoi monia ihmisiä ympäri maailmaa. Ihana dokumenttielokuva, eräs parhaista jonka olen koskaan nähnyt.
Katsoin ja tykkäsin. Mutten itkenyt, ei minusta tämä ole surullinen.
Netflixissä niin hyvä elokuva, että ihan itkettää Jää mieleen todella pitkäksi aikaa