Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Vierailija kirjoitti:
100 päivää on jo hyvä nenän valkaisu kuuri.
Huippua!
Minä aloitan tänään ja tipaton pääsiäiseen asti eli 18.4. 18.4. on ensimmäinen pääsiäispäivä ja sitten onkin syytä juhlaan silloin.
Siitä tuleekin sattumalta 100 päivää 😊
kohta vuosi tulee täyteen.eipä ole tehnyt mieli alkoholia
Viikko tipatonta takana. Tavoitteena on viinitön vuosi. Tähän mennessä sujunut tosi hyvin, yhtään ei ole tehnyt mieli tissutella. Ainoastaan unen saanti on vielä hakusessa ja väsymys on melkoinen mutta muuten hyvä olo. Jos jollain on vinkkejä miten saisi paremmin nukuttua, niin kiitollisena otan vastaan :)
Vierailija kirjoitti:
Alotan tänään.
Tämä on hyvä päätös.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon alkkikset on täällä onnesta soikeina ku on saavuttanu 7 päivää ilman alkoholia. Juokaa vaikka vettä? :D
Pahoitin mieleni ja avasin lonkeron.
Huomenna alkaa. Piti ottaa loiventavat vielä aamulla.
Tipaton jatkuu, päivä tuhat jotain. Ei jaksa laskea enää. Edellisessä elämässä alkoholi marinoi vähän kaikkea ja kaikkia lähellä olijoita. Nykyään pidetään outona kun ei juo. On muuten mieltä ylentävää olla lähdössä aamu yöstä lenkille ja katsoa kun ihmisiä valuu taksilla kotiinsa niin kännissä etteivät meinaa pystyssä pysyä ja ajatella että tuollainen minäkin olin.
vaihdevuosi-iässä olevan 47v naisen neuvo unettomuuteen on estrogeeni lääkäriltä, nukun kuin pikkuvauva :)
10/100 kuivin suin
Ylihuomenna tulee toinen päivä ryypätessä. mitä sitä hyvää putkea katkaisemaan.
Joko alkaa nenän väri olla vaaleampi? (11/100).
11/31
Sitten syytä pohtia elämäntapojaan uudelleen, tuleeko jatkoa putkelle sitä en vielä tiedä.
Lopetin käytön kokonaan tammikuussa -20. Eli näillä hetkillä on täynnä 730 päivää ilman alkoholia.
Ystäviä ja tuttavia on matkan varrella karissut pois, mutta en mistään hinnasta haluaisi palata entiseen. Olen niin onnellinen ettei yksikään päivä mene hukkaan krapulassa sohvalla!
9/100.