Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Vähän venähti uusivuosi eli nyt vasta yhdeksäs päivä, mutta sama kai se mistä sen 100 aloittaa. Itse mietin, että voisi ottaa ainakin vappuun asti taukoa, mutta katsotaan nyt ensin miten tämä 100 onnistuu.
Eli 9/100.
Minulla alkoi alkoholiton viikkoa ennen vappua.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin käytön kokonaan tammikuussa -20. Eli näillä hetkillä on täynnä 730 päivää ilman alkoholia.
Ystäviä ja tuttavia on matkan varrella karissut pois, mutta en mistään hinnasta haluaisi palata entiseen. Olen niin onnellinen ettei yksikään päivä mene hukkaan krapulassa sohvalla!
Tämä on hyvä päätös.
Ehkä ensi vuonna tipaton tammikuu 🍾🥃🥃🥃
Miten sujuu nyt tipaton tammikuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama projekti menossa. Vaimo jätti kaiken tissuttelun viime vuonna ja tiputti kaiken ylipainonsa sen ansiosta. Nyt on minun vuoro. Aika tuntuu matelevan. Juoppoja ei olla oltu, mutta pitkin viikkoa on mennyt helposti 2 sixpackiä lonkeroa tai olutta. Ei olisi pitänyt Latvian kaljanhakureissuja tehdä.
Itsellä ei kyllä alkoholin pois jättäminen vaikuta läskeihin mitenkään. Vaikka siis luulisi, kun on tullut juotua 1-2 casea kaljaa viikossa, mutta ainakaan kuukauden juomattomuus ei näkynyt painossa mitenkään.
Sama juttu. Höperehdin selvää 6 viikkoa ja vaaka näytti -400 gr. Masennuin. Mutta sitten vanha kaverini oli ollut kokonaisen kalenterivuoden ja sanoi, että oikeastaan vasta 9-10 kuukauden jälkeen alkoi näkyä painossa. Ei kyllä ollut enää möhömahaa.
Minulla toinen alkoholiton pv.
Tämän aloittamisen voi aina siirtää huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama projekti menossa. Vaimo jätti kaiken tissuttelun viime vuonna ja tiputti kaiken ylipainonsa sen ansiosta. Nyt on minun vuoro. Aika tuntuu matelevan. Juoppoja ei olla oltu, mutta pitkin viikkoa on mennyt helposti 2 sixpackiä lonkeroa tai olutta. Ei olisi pitänyt Latvian kaljanhakureissuja tehdä.
Itsellä ei kyllä alkoholin pois jättäminen vaikuta läskeihin mitenkään. Vaikka siis luulisi, kun on tullut juotua 1-2 casea kaljaa viikossa, mutta ainakaan kuukauden juomattomuus ei näkynyt painossa mitenkään.
Sama juttu. Höperehdin selvää 6 viikkoa ja vaaka näytti -400 gr. Masennuin. Mutta sitten vanha kaverini oli ollut kokonaisen kalenterivuoden ja sanoi, että oikeastaan vasta 9-10 kuukauden jälkeen alkoi näkyä painossa. Ei kyllä ollut enää möhömahaa.
Aloitin viime vuonna tipattoman 100 pv. Jatkoin siitä eteenpäin kun oli niin kivaa.
Enää en laske päiviä. Kuukausia vain, joita on nyt jo 9 .
Ja viinaton elämä senkun jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
Aloitin viime vuonna tipattoman 100 pv. Jatkoin siitä eteenpäin kun oli niin kivaa.
Enää en laske päiviä. Kuukausia vain, joita on nyt jo 9 .
Ja viinaton elämä senkun jatkuu...
Tämä on hyvä päätös ja hyvä saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vähän venähti uusivuosi eli nyt vasta yhdeksäs päivä, mutta sama kai se mistä sen 100 aloittaa. Itse mietin, että voisi ottaa ainakin vappuun asti taukoa, mutta katsotaan nyt ensin miten tämä 100 onnistuu.
Eli 9/100.
Jatketaan tästä. 10/100 täynnä, mutta eilen sorruin kuitenkin. Ostin karkkeja.
Huomenna sitten tulee 2 viikkoa tipatonta tammikuuta.
Täydellistä itsensä pettämistä. Joo, kroppa tykkää mut jos palaat entiseen ei mitään höytyä.
Kuningatar Elisabethin äiti joi joka päivä pari gin tonicia ja eli 101 vuotiaaksi ja tytär noudattaa lähes samaa eli yksi gin tonic ja yksi duponnet päivässä.
Suomessa täytyy aina tehdä ihme numero jos ei halua alkoholia juoda.
Alkoholistit laskevat päiviä, raittiit vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistit laskevat päiviä, raittiit vuosia.
Kuka on alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Täydellistä itsensä pettämistä. Joo, kroppa tykkää mut jos palaat entiseen ei mitään höytyä.
Tottahan tämä on, mutta esimerkiksi itselleni yksinäisenä on pahinta juuri nämä talven pitkät ja pimeät kuukaudet. Näistä kun yli pääsee niin helpottaa jo aikalailla ja ulkonakin on enemmän tekemistä.
11/100
Mahtavaa! Keep on going!!