Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä vaihdoit korkosaappaat talvilenkkareihin?

Vierailija
04.01.2021 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihtanut. Olen käyttänyt vuosikausia sujuvasti molempia aina tilanteen mukaan.

N31

Vierailija
2/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan minkään ikäisenä. Onko se siis joskus odotettavissa?

Nyt olen 42.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt korkosaappaita.

Vierailija
4/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena on pukeutua tilanteen mukaan koko elämän ajan. Olin ajatellut tarvitsevani uudet korolliset nilkkurit, mutta tänä talvena niille ei ole tarvetta, jos/kun pysytään etätöissä. 

Vierailija
5/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle kolmikymppisenä kun hommattiin koira. Silloin huomasin, miten paljon mukavampaa on kävellä hyvillä kengillä aina.

Vierailija
6/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus päälle nelikymppisenä, silti on korolliset varalla, ei niitä vaan viitsi pitää, alkusysäys oli jo kolmenkympin jälkeen kun vaivaisenluu alkoi kipeytyä ja lääkäri suositteli lenkkareita.

Vierailija
7/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä lakkasin ostamasta uusia saappaita. Nyt on ne vanhat jäljellä, enkä ole käyttänyt niitä vuosiin. Käytän lenkkareita tai talvilenkkareita.

Vierailija
8/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttäny koskaan korkosaappaita. - Olen 42 vuotias. 

Vierailija
9/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut kumpiakaan. Ei kun oli 15 v korkosaappaat...

N52

Vierailija
10/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27- tai 28-vuotiaana

Vierailija
11/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan talvella korkosaappaita käyttänyt. Eivät ole kätevät autoillessa.

Vierailija
12/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut kumpiakaan. Ei kun oli 15 v korkosaappaat...

N52

Millaisia kenkiä sitten käytät?

Vierailija
13/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan talvella korkosaappaita käyttänyt. Eivät ole kätevät autoillessa.

Tarkennan vielä, että pidän kumisaappaita kesät talvet.

Ajan ladalla ja vatsan ympärykseni on suurempi kuin pituuteni.

Vierailija
14/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä en edes osannut kävellä matalilla kengillä. Opiskeluaikaan vaihtui pikkuhiljaa mataliin.

Nyt 38-vuotiaana pääsääntöisesti matalat kengät mukavuussyistä.

Nyt ostin riekerin korolliset talvinilkkurit ja niitä käytän kaupassa jne. Niissä 6 cm korko eli hyvät jalkaan.

Juhliin laitan aina korot. Klassiset mustat avokkaat kapealla piikkikorolla on lempparit.

Myös kahdet saappaat on kapealla korkealla korolla joista toisia saatan käyttää arkenakin kaupungilla.

Pääsäästöisesti matalat kengät kuitenkin käytössä. Kätevämmät lasten kanssa puistoillessa.

Vierailija
15/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän päälle kolmikymppisenä kun hommattiin koira. Silloin huomasin, miten paljon mukavampaa on kävellä hyvillä kengillä aina.

En ole vielä vaihtanut korkosaappaita mihinkään. Ikää 39 ja mulla on ollut (isoja) koiria 15-vuotiaasta asti. Mukavahan noilla on kävellä, vielä kunnon traktoripohjat niin ei haittaa vaikka on vähän liukasta. Koira kävelee nätisti vieressä.

Vierailija
16/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivuosina kasarilla talvilenkkarit oli muotia. Oli mulla kyllä silloin nahkasaapikkaatkin, mutta ne oli kylmät.

Koroilla en ikinä ole oppinut kulkemaan.

Tällä vuosituhannella on ollut lähinnä matalakantaisia nilkkureita, maiharit ja bootsit jalassa talvella.

Vierailija
17/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 45-v. Olen 180 cm ja selkään sattuu muutenkin jatkuvasti kumarrella lyhyempien ihmisten ja asioiden puoleen. Korkkarittomuus helpottaa tilannetta edes vähän enkä tarvitse korkoja säärten pidentämiseen, jotta sikäli ihan jees näin.

Vierailija
18/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihtanut korollisia talvisaappaita talvilenkkareihin, ikää on 57 vuotta. Lenkkareilla ulkoillaan, muuten käytän korollisia mokkanahkaisia nilkkureita, joissa on noin 5 cm:n korko. Kyllä, autoilu sujuu myös korkokengillä. Matalia korottomia kenkiä en käytä koskaan. 

Vierailija
19/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä korkosaappaita enkä talvilenkkareita. Yksiä juhlia varten ostin kirpputorilta korkosaappaat, koska arvasin, että käyttö jää yhteen kertaan. Matalakantaisia nilkkureita tai saappaita käytän talvella.

N44

Vierailija
20/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpaakaan. Käytän tyylikkäitä matalapohjaisia saappaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä