Alexi Laiho kuollut
Kommentit (4925)
Hmm, oon taas juonu monta päivää putkeen, lihaksia särkee ja kramppaa, oon tässä pikkuhiljaa miettiny et lopettaisin kokonaan, vaikeeta tulee olemaan kun jo pelkkä ajatuskin siitä että kaapissa on alkoholia tuo jotenkin lohtua...Ei tätä jaksa enää, pelkään kuolemaa.
M41
Huhuu!
Huhuu!
Olen noussut kuolleista ja kummittelen teille. Huhuuuuu!
En ole vetänyt mitään enkä vedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä tapauksia, joissa aikuinen lapsi saa perinnön kun dna:lla todetaan hänet kuolleen henkilön lapseksi. Jos Alexi on sittenkin siittänyt lapsen, ja nyt sitte vaan pumpulipuikkoa pyörittelemään sukulaisten kitalakeen. Se olisikin pommien pommi😂
Todennäköisempi pommi on, että Kim yrittää saada Alexin viralliseksi isäksi lapselleen koska olivat naimisissa hänen syntymänsä aikaan.
Alexi on korostanut ettei halunnut omia lapsia. Kim on voinut ”unohtaa” ehkäisyn ja luvata, ettei vaadi Alexilta läsnäoloa tai elatusta lapselle. Nyt kun henkilö on vainaja ja omat rahat loppu, tilanne on toinen.
Onko sulla ymmärryksessä vikaa? On moneen kertaan sanottu ettei Alexilla ollut lapsia.
Virallisia ei. Mistä me mitään tiedämme epävirallisista ja mahdollisista diileistä niihin liittyen?
Onko meillä täällä uusi #salaliittoteoriahullu :D mä olen kanssa epäillyt monesti että sisiliskot ihan varmana synnyttää karhuja, siis näitä kaikkii vaihtoehtojahan voi vaan keksiä ja keksiä, vähänkö siistii! :)
Eikä, tämä on jo toinen palstahullun titteli mulle. Pitänee vähän suitsia tätä mielikuvitusta ja intoutumista🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä tapauksia, joissa aikuinen lapsi saa perinnön kun dna:lla todetaan hänet kuolleen henkilön lapseksi. Jos Alexi on sittenkin siittänyt lapsen, ja nyt sitte vaan pumpulipuikkoa pyörittelemään sukulaisten kitalakeen. Se olisikin pommien pommi😂
Todennäköisempi pommi on, että Kim yrittää saada Alexin viralliseksi isäksi lapselleen koska olivat naimisissa hänen syntymänsä aikaan.
Alexi on korostanut ettei halunnut omia lapsia. Kim on voinut ”unohtaa” ehkäisyn ja luvata, ettei vaadi Alexilta läsnäoloa tai elatusta lapselle. Nyt kun henkilö on vainaja ja omat rahat loppu, tilanne on toinen.
Onko sulla ymmärryksessä vikaa? On moneen kertaan sanottu ettei Alexilla ollut lapsia.
Virallisia ei. Mistä me mitään tiedämme epävirallisista ja mahdollisista diileistä niihin liittyen?
Onko meillä täällä uusi #salaliittoteoriahullu :D mä olen kanssa epäillyt monesti että sisiliskot ihan varmana synnyttää karhuja, siis näitä kaikkii vaihtoehtojahan voi vaan keksiä ja keksiä, vähänkö siistii! :)
Eikä, tämä on jo toinen palstahullun titteli mulle. Pitänee vähän suitsia tätä mielikuvitusta ja intoutumista🤭
Suositellaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla syntynyt lapsi pitää itse ilmoittaa DVV:lle (entinen maistraatti), jotta hänet rekisteröidään väestötietojärjestelmään.
Mihin tää nyt ees liittyy???
Siihen, että jos ei ole erikseen ilmoitettu Suomen väestötietojärjestelmään, niin silloin ei tietenkään siellä järjestelmässä näy. Eli ulkomailta ei mitään automaattista ilmoitusta samalla tavalla kuin jos lapsi syntyy Suomessa.
Hmmmmm, Onko Alexilla sittenkin tytär, josta Kim "pommina" ilmoittaa?
Tätä täällä jaksetaan vähän väliä spekuloida. Aleksi on itse sanonut että hänellä ei ole biologisia lapsia, mutta isäpuoli on puolisonsa Kellin tytölle. Kun tunsi exänsä Kimin, niin ei varmasti olisi näin haastiksissa sanonut, jos asia ei näin olisi.
Nythän kyse ei ole siitä onko Kimin lapsi biologisesti Alexin vaan siitä, että olisi juridisesti Alexin, koska olivat naimisissa Alexin kuolemaan saakka.
Kim-hurmokselle altistuneiden purppuranpunaisien rakkauslasien takana kehittelemä joukkopsykoosi, joka on ammuttu alas realismilla jo moneen kertaan=laki ei toimi noin varmaan yhtään missään, siis paitsi tällä palstalla tietty ja noin hullunkurisesti lain ollessa, tieto olisi tavoittanut kyllä Alexinkin, joka olisi taatusti oikaissut asian laidan silleen mallia witun äkkiä :D
Laki toimii noin ihan Suomessa. Avioliitossa syntynyt lapsen isäksi merkitään aviomies, ellei toisin osoiteta. Siihen ei tarvita laseja saati psykooseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla syntynyt lapsi pitää itse ilmoittaa DVV:lle (entinen maistraatti), jotta hänet rekisteröidään väestötietojärjestelmään.
Mihin tää nyt ees liittyy???
Siihen, että jos ei ole erikseen ilmoitettu Suomen väestötietojärjestelmään, niin silloin ei tietenkään siellä järjestelmässä näy. Eli ulkomailta ei mitään automaattista ilmoitusta samalla tavalla kuin jos lapsi syntyy Suomessa.
Hmmmmm, Onko Alexilla sittenkin tytär, josta Kim "pommina" ilmoittaa?
Tätä täällä jaksetaan vähän väliä spekuloida. Aleksi on itse sanonut että hänellä ei ole biologisia lapsia, mutta isäpuoli on puolisonsa Kellin tytölle. Kun tunsi exänsä Kimin, niin ei varmasti olisi näin haastiksissa sanonut, jos asia ei näin olisi.
Nythän kyse ei ole siitä onko Kimin lapsi biologisesti Alexin vaan siitä, että olisi juridisesti Alexin, koska olivat naimisissa Alexin kuolemaan saakka.
Kim-hurmokselle altistuneiden purppuranpunaisien rakkauslasien takana kehittelemä joukkopsykoosi, joka on ammuttu alas realismilla jo moneen kertaan=laki ei toimi noin varmaan yhtään missään, siis paitsi tällä palstalla tietty ja noin hullunkurisesti lain ollessa, tieto olisi tavoittanut kyllä Alexinkin, joka olisi taatusti oikaissut asian laidan silleen mallia witun äkkiä :D
Laki toimii noin ihan Suomessa. Avioliitossa syntynyt lapsen isäksi merkitään aviomies, ellei toisin osoiteta. Siihen ei tarvita laseja saati psykooseja.
*syntyneen, olen näemmä aamukohmeessa vielä. 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juopon kuolema on aina hyvä asia.
Ja juopponistin vielä parempi.
Nisti Laiho ei ollut, kipulääkkeet oli olkapää vamman takia.
Lopettakaa jo jonku täysin nobodyn kuolemasta jauhanta.
Säälittävää, trollit aloittavat heti aamutuimaan, outoa että jauhatte koko ajan samoja juttuja, "aksun velat", "nobody", "nisti", "velkaa" jne, siis pakkomiellehän Alexi on teille kun käytte täällä jatkuvasti, taitaa merkitä teille kaikista eniten, ette vaan osaa käsitellä sitä kuten normaalit aikuiset... 😆😆 pellet!
Voimia. Pystyt siihen. Itse olen entinen asunnoton nisti, nyt kolmen lapsen äiti ja töissä käyvä. Alku on helvettiä mutta sitten alkaa tapahtua hyviä asioita itsestään, kun malttaa vaan olla kuivilla. Mieliteot menee ohi. On vahvuutta pyytää apua. Jos oot juonu pitkään on parempi että menet hoitoon. Krampit ym, juomalla henki lähtee kyllä, ennemmin tai myöhemmin. Ja kyllä, sanon suoraan koska se on totta. Niin monta kaveria kuollut, yks sai verensyöksyn kun olin paikalla. Voimia jokaiseen hetkeen, pystyt siihen. 🙏❤️👍👍👍
Kat kirjoitti:
MIES tämä on sulle, joka kertoi ongelmistaan: Voimia. Pystyt siihen. Itse olen entinen asunnoton nisti, nyt kolmen lapsen äiti ja töissä käyvä. Alku on helvettiä mutta sitten alkaa tapahtua hyviä asioita itsestään, kun malttaa vaan olla kuivilla. Mieliteot menee ohi. On vahvuutta pyytää apua. Jos oot juonu pitkään on parempi että menet hoitoon. Krampit ym, juomalla henki lähtee kyllä, ennemmin tai myöhemmin. Ja kyllä, sanon suoraan koska se on totta. Niin monta kaveria kuollut, yks sai verensyöksyn kun olin paikalla. Voimia jokaiseen hetkeen, pystyt siihen. 🙏❤️👍👍👍
Aleksi voi olla juridisesti lapsen isä. Oikea siittäjä taas voi olla kuka vaan. Ja juridisella perusteella menee ne perinnöt
Vierailija kirjoitti:
Hmm, oon taas juonu monta päivää putkeen, lihaksia särkee ja kramppaa, oon tässä pikkuhiljaa miettiny et lopettaisin kokonaan, vaikeeta tulee olemaan kun jo pelkkä ajatuskin siitä että kaapissa on alkoholia tuo jotenkin lohtua...Ei tätä jaksa enää, pelkään kuolemaa.
M41
MIES tämä on sulle, joka kertoi ongelmistaan: Voimia. Pystyt siihen. Itse olen entinen asunnoton nisti, nyt kolmen lapsen äiti ja töissä käyvä. Alku on helvettiä mutta sitten alkaa tapahtua hyviä asioita itsestään, kun malttaa vaan olla kuivilla. Mieliteot menee ohi. On vahvuutta pyytää apua. Jos oot juonu pitkään on parempi että menet hoitoon. Krampit ym, juomalla henki lähtee kyllä, ennemmin tai myöhemmin. Ja kyllä, sanon suoraan koska se on totta. Niin monta kaveria kuollut, yks sai verensyöksyn kun olin paikalla. Voimia jokaiseen hetkeen, pystyt siihen. 🙏❤️👍👍👍
Onko siitä mitään tietoa että mikä se Alexin varsinainen sairaus oli? Kun Kelli ainakin omassa instassaan/fbssä johon siskokin ja Kim Dyllakin kommentoinut, sanoi että tuo maksan vaurioituminen alkoholin takia ja haimahomna oli irroitettu kontekstista ja että Alexilla oli jokin varsinainen sairaus, johon kuoli. Miksei sitä voida kertoa ääneen???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim puhuu itsensä pussiin: toisaalta haastatteluissa sanoo, että olisi halunnut Alexin haudattavan kitaran kanssa arkussa ja toisaalta haluaa Alexin haudattavaksi Hietsuun. Jokainen vähänkään Helsingin hautatilannetta tietävä kyllä tietää, että Hietsu on niin täynnä, ettei sinne arkkuhautoja mahdu.
Kim on amerikkalainen. Ei voi vaatia, että tietää Hietaniemen hautausmaan tilannetta.
Mä olen ihan suomalainen, enkä todellakaan tiedä Helsingin hautausmaiden tilanteesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä mitään tietoa että mikä se Alexin varsinainen sairaus oli? Kun Kelli ainakin omassa instassaan/fbssä johon siskokin ja Kim Dyllakin kommentoinut, sanoi että tuo maksan vaurioituminen alkoholin takia ja haimahomna oli irroitettu kontekstista ja että Alexilla oli jokin varsinainen sairaus, johon kuoli. Miksei sitä voida kertoa ääneen???
Lieneekö haimatulehduksesta seurannut haiman normaalin toiminnan loppuminen ja sen seurauksena diabetes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt julki fanien yhteinen vetoomus, että Aleksi haudattava pian vanhempien ja siskon toimesta.
Tämä voisi oikeasti olla ihan hyvä idea.
En ole tähän keskusteluun aiemmin mitään kommentoinut, koko jupakka on niin uskomaton että ei sitä tiedä mitä edes sanoa eikä tätä halua edes seurata enää. Moni ihminen toimii ja on toiminut typerästi (varmaan Alexi itsensä mukaan lukien...). Mutta että mitäs jos nyt hoidettaisiin hautaus kuten vanhemmat ja sisko ovat suunnitelleet, tapahtui muuten sitten mitä tapahtui.Jos joku somen käyttäjä tekisi tällaisen vetoomuksen, vaikka sitten sinne instagramiin, jossa keskustelua muutenkin valitettavasti käydään. (Tuskin tästä mitään virallisempaa kansalaisaloitettakaan voi tehdä. :D) Halukkaat voisivat sitten kommentoida kannatuksensa ja jakaa eteenpäin. Olisi jokin mahdollisuus ilmaista toive siitä, että tilanne puhallettaisiin poikki.
Siis mitähän kelvettiä taasenkin. Jos katsotaan, että ex-vaimolla ei ole oikeutta puuttua Laihon hautausjärjestelyihin, millä logiikalla perustellaan, että fanien kansanliikkeellä on?
Eiköhän sitä ole näitä toiveita aika kattavasti ympäri nettiä ilmaistu jo. On aivan asianomaisten asia puhallella tilannetta tasan mihin suuntaan itse näkevät tarpeelliseksi . Tämä on fanikulttuurin paskin ominaisuus, kuvitellaan, että omistetaan idoli siten, että mennään jopa omaisten oikeustaisteluihinsa puhaltelemaan addresseilla tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin minäkin. Toivotaan, että Kim kertoo asiasta...