Alexi Laiho kuollut
Kommentit (4925)
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt muakin alkaa viimeistää v@#€tuttaa Kimberly. Jos se on ollut eilen viettämässä iltaa jonkun vanhan kaverinsa kanssa ja ottanut hassun hauskoja naamanvääntöselfieitä. Samana päivänä kun Alexin kuolinilmoitus on julkaistu lehdessä ja Alexin äiti on ensimmäistä kertaa antanut minkäänlaista julkista kommenttia mihinkään, koskettavan tekstin (Kellin instaan).
Menee vähän pohja Kimin murtuneelta alkutilitykseltä, eikö hassutella ehdi suruajan jälkeenkin? Paitsi jos ei tarvitse surea.
Sama. Instatili vaikutti alkuun kauniilta ja hauskalta tribuutilta. Mutta sittemmin, ja varsinkin kun jopa hautaisten aikaan, on jatkunut se sama vuosikymmenien vanhojen bile- ja kiertuekuvien julkaiseminen ja nyt sitten enenevissä määrin jotain selvää itsepromootiota, niin...........
Vierailija kirjoitti:
On sekin outoa, jos naimisiin mennessä pari ei tee avioehtosopimusta, mutta rikastumisen ja eron myötä toinen alkaisi sellaista vaatia. Ei kovin suoraselkäistä toimintaa.
Kannattaa nyt huomioida se että naimisiin mentiin siksi että Kim
voi jäädä Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sekin outoa, jos naimisiin mennessä pari ei tee avioehtosopimusta, mutta rikastumisen ja eron myötä toinen alkaisi sellaista vaatia. Ei kovin suoraselkäistä toimintaa.
voi jäädä Suomeen.
Ja joidenkin mukaan Allu ei halunnut eroa, koska halusi säilyttää vapaan oleskelun mahdollisuuden Jenkeissä. Mä uskon myös, että olisi hakenut eroa, jos tosissaan olisi halunnut.
Mä en ihan suoralta kädeltä tuomitsisi Kimiäkään, vaikka kyllähän tässä koko kuviossa outoja asioita on. Mutta mikä lienee totuus? Ymmärrän, että perhe halusi pienet hautajaiset rauhassa. Mutta ymmärrän Kiminkin näkökannan. Alexille muusikkokaverit ja jopa fanit olivat tärkeitä, ehkä hän itse olisi suonut kaikille halukkaille mahdollisuuden hyvästelyyn? Tietenkin näin korona-aikana minkään ison tilaisuuden järjestäminen ei olisi ollut mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan suoralta kädeltä tuomitsisi Kimiäkään, vaikka kyllähän tässä koko kuviossa outoja asioita on. Mutta mikä lienee totuus? Ymmärrän, että perhe halusi pienet hautajaiset rauhassa. Mutta ymmärrän Kiminkin näkökannan. Alexille muusikkokaverit ja jopa fanit olivat tärkeitä, ehkä hän itse olisi suonut kaikille halukkaille mahdollisuuden hyvästelyyn? Tietenkin näin korona-aikana minkään ison tilaisuuden järjestäminen ei olisi ollut mahdollista.
Samaa mieltä. Ja kyllähän tietyissä asioissa laki on lesken puolella. Sen, joka on paperilla leski.
Mahdollisen hienotunteisuuden ja humaaniuden puute lähiomaisia (niitä verisukulaisia) kohtaan onkin sitten aivan eri asiansa. Ellei hänellä sitten ole mustaa valkoisella vainajan viimeisestä tahdosta, jossa oli jotain tehtyjä päätöksiä vastaan.
Tuo argumentti, ettei Laiho vain saanut vaimostaan eroa, niin sehän lienee ihan höpöä josko naimisiin on menty Suomessa. Koska erota voi yksipuolisestikin. Myöskin puolusteluna heitetty "no mutta ero olisi tullut niin kalliiksi" tahattomasti päinvastoin mustamaalaa Laihoa. Sehän kun käytännössä tarkoittaa väitteenä, että hän olisi laittanut rahan elämänsä rakkauden ja tämän tyttären edelle.
Kandee ehkä myös muistaa sekin aika olennainen mahdollisuus, että Alexi on ite voinut pelata ns. kaksilla korteilla. Sehän on voinut puhua Kimille yhtä ja Kellille toista ja siksi niillä on molemmilla niin vahva käsitys siitä, mikä on ollut tilanne.
Jengi jankkaa vaan Kimistä ja Kellistä vaikka tosiaan kaiken tän sekaannuksen syy voi aika pitkälle olla Alexissa itsessään. Se on voinut ihan hyvin höpistä Kellille että "joo joo kyllä mä sen divorcen otan mutta kun en saa siltä Kimiltä nimmaria papereihin". Ja Kelli ei tuota ole osannut kyseenalaistaa koska ei tunne Suomen lakia. Ja sitten Kimille on puhunut sitten taas jotain muuta.
Mitäköhän tästä kaikesta ajattelee Jaska, Henkka ja Janne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jäädä Suomeen.
Tämä. Monelta unohtuu että koko naimisiinmeno oli Alexilta palvelus, jotta Kim voisi asua Suomessa ja Sinergy treenata samassa maassa. Toki hän myöhemmin hyötyi siitä itsekin Losissa asuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kandee ehkä myös muistaa sekin aika olennainen mahdollisuus, että Alexi on ite voinut pelata ns. kaksilla korteilla. Sehän on voinut puhua Kimille yhtä ja Kellille toista ja siksi niillä on molemmilla niin vahva käsitys siitä, mikä on ollut tilanne.
Jengi jankkaa vaan Kimistä ja Kellistä vaikka tosiaan kaiken tän sekaannuksen syy voi aika pitkälle olla Alexissa itsessään. Se on voinut ihan hyvin höpistä Kellille että "joo joo kyllä mä sen divorcen otan mutta kun en saa siltä Kimiltä nimmaria papereihin". Ja Kelli ei tuota ole osannut kyseenalaistaa koska ei tunne Suomen lakia. Ja sitten Kimille on puhunut sitten taas jotain muuta.
Tämä kuvio ei kuulu Jaskalle, Henkalle ja Jannelle millään tavalla. Siitä voi kuitenkin jotain päätellä, että Kelli ja Alexi viettivät näiden heppujen kanssa aikaa ainakin muutama vuosi sitten mm. häitä juhlistaen ja kyläillen toistensa luona. Kellin instassa on kuvia näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvio ei kuulu Jaskalle, Henkalle ja Jannelle millään tavalla. Siitä voi kuitenkin jotain päätellä, että Kelli ja Alexi viettivät näiden heppujen kanssa aikaa ainakin muutama vuosi sitten mm. häitä juhlistaen ja kyläillen toistensa luona. Kellin instassa on kuvia näistä.
Mihinkään muuhun en ota kantaa kuin siihen, että tuosta nyt ei voi päätellä yhtään mitään. Kyllä meilläkin käy kutsuttuna vieraana miehen kavereita, joiden naisystävistä en nyt ihan jokaisesta ole niin innoissani. En siis väitä, että tuossa olisi mistään antipatioista kyse, mutta mitään syy-seuraussuhteita lienee turha etsiä.
Miksi Alexille järjestettiin kirkkohautajaiset? Hän ei ollut uskovainen. Mun mielestä epäkunnioittavasti tehty perheeltä, vaikka ei se kuollutta enää voi loukata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Alexille järjestettiin kirkkohautajaiset? Hän ei ollut uskovainen. Mun mielestä epäkunnioittavasti tehty perheeltä, vaikka ei se kuollutta enää voi loukata.
Älä nyt viitsi. Jos vainaja ei ole eronnut kirkosta elinaikanaan, niin ei sitä uskovaisuuden astetta hautajaisia järjestettäessä mietitä. Ja kyllä tilaisuus voidaan silti pitää kirkon tiloissa ja haudata seurakunnan ylläpitämiin multiin, vaikka olisikin eronnut.
Itse kirkkoon kuulumattomana uskonnottomana olen ilmoittanut läheisilleni, että hautajaiseni ovat heidän tilaisuutensa, eivät minun. Jos on helpompaa veisata totutun kaavan mukaan ja kipata kirkon maille, niin tekevät sitten niin. En ala järjestämään kohtausta siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä tiedät, että Alexi ei sellaisia halunnut? Vaikea sanoa, kun ei ihmistä tunne, mutta itselleni saisi ihan vapaasti pitää kirkolliset hautajaiset. Eivät ne ole minua varten, vaan läheisiäni.
Nämä Kimin ulostulot ovat mielestäni tyhjiä ja vailla pohjaa niin kauan kun hän kiertelee varsinaisia asioita, joista hänet on kyseenalaistettu. Hän ei ole sanallakaan kertonut, miksi itse ei hakenut eroa, vaikka sai lapsen toisen miehen kanssa jo 14 vuotta sitten ja kiistattomasti parisuhde Alexiin päättyi vuonna 2004. Myöskään hän ei ole sanallakaan valottanut välejään Alexin vanhempiin, onko niitä koskaan ollut. Vaikeneminen tästä kertoo mielestäni sen, että vanhemmat eivät ole nyt yhtäkkiä kääntäneet hänelle selkäänsä. Hän on moneen kertaan sanonut ettei toivo pahaa "australialaiselle henkilölle", sittemmin haukkunut tätä monin sanakääntein. Mikä sitten johti siihen, että hän ei ole väleissä rakkaan ja pitkäaikaisimman ystävänsä rakastettuun? Niin kauan kun näitä asioita tietoisesti kierrellään, Kimin kannassa on isoja aukkoja.
Tuolta kun redditistä lukee, niin kyllä on ihmiset aika hyvin Kiminkin puolella ja monet ainakin sanovat läheisesti seuranneensa Alexin elämää viimeisen 4 vuoden ajan kuinka se päihteiden käyttö on karannut käsistä juuri tämän uuden naisen aikana... Oli Kimistä sitten mitä mieltä vain, niin kieltämättä pistää miettimään.
Muutamia videoita nähnyt missä Alexi on tukevassa humalassa tämän naisen kanssa, ja kun keho ei olisi kestänyt enää ollenkaan viinaa, niin meni aina huonoon kuntoon, nopeasti... Niin toki se on Alexin oma valinta eikä siitä naista voi syyttää, mutta ei hän paljon muuta tee kun kikattele noilla videoilla... Hauskaa tuntuu olevan, mutta millä hinnalla?
Että paljonko oli rakkaudesta ja paljonko siitä että oli kiva bailaa yhdessä ja Alexilla rahaa?
. Mitä mieltä täällä tästä?
Monellako teillä 40 vuotiaalla on testamentti tehtynä?Miksi oletatte Alexin sen tehneen alle 40 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullon tuo blogi merkintä kopioituna, olisi vaan ehkä parempi jos tuo bloggaaja itse laittaisi julkiseksi, mutta näin kirjoitti ennenkuin poisti:
"And now, why she did not accept will Alexi made in 2002? (proven to be 100% official, bank clerks were there and all)."
Asiayhteydessä, she = Kimberly
Siis täytyykö Suomessa pyytää aviopuolison lupa testamenttiin? Olisi toivonut, että Alexi olisi ottanut kunnon lakimiehen ja hoitanut asiat kuntoon ajoissa.
Btw. Tästä syystä aiemmin harmittelin, kun jäi ottamatta screenshot blogista, koska siitä voi olla hyötyä tarkemmin, voi tarkistaa asioita. Heti sain vain pään aukomista :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö nää satanistinoupadit voi jo unohtaa
Well, mieluummin satanistinoupadi, kuin ääliö noupadi. Tosin Alexi ei ollut noupadi. Jos olet sitä mieltä tosissasi, olet vielä tyhmempi mitä kommenttisi antaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Monellako teillä 40 vuotiaalla on testamentti tehtynä?Miksi oletatte Alexin sen tehneen alle 40 vuotiaana.
Kaikki hoitotahtoon, elintenluovutukseen ja vastaavat on tullut tehtyä ennen k.o. merkkipaalua. Virallista testamenttia ei vielä ole, koska nykyisellään olisi äärimmäisen epätodennäköistä että siitä lähdetään riitelemään, tai edes voitaisiin riidellä. (Pieni lähisuku, ei jälkeläisiä, en ole naimisissa jne.) Mutta on nyt jo kirjattuna ja eteenpäin toimitettuna kyllä tietty raffi omaisuudenjako irtaimiston osalta. Hautajaisten osalta ilmaistuna myös tietyt reunaehdot.
Nyt itseasiassa tämän keskustelun myötä olen alkanut harkitsemaan jo oikeaakin testamenttia. Koska hyvin mahdollista kuitenkin on, että silloin kun minusta aika jättää, ei ole enää lähisukulaisia perimässä. Ja silloin, jos kun perintöä aletaan jakamaan kahden eri suvun välillä, on aika iso mahdollisuus siihen, että hommasta tulee aika ns. "dirty". Varsinkin kun olen nyt vasta tajunnut sen, että vaikka omasta mielestäni olen niin sanotusti arkielämän suhteen hyvin keskituloinen, toisinaan jopa niukkatuloinen, niin on tässä asuntovarallisuutta aika reilustikin jo tapeltavaksi. On minulla kai aika iso henkivakuutuskin, jonka ehtoihin en ole perehtynyt, eli että mitä tapahtuu tai mihin se menee, josko ei kuollessa puolisoa tai lähiomaisia.
Samalla sehän on varma, ja kaikella rakkaudella serkkuja kohtaan, niin kyllä minä sen minusta jäljelle jäävän omaisuuden testamenttaan mielummin vaikka Itämeren suojeluun, kuin että euroakaan kumpaankaan suuntaan tapeltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Kimin ulostulot ovat mielestäni tyhjiä ja vailla pohjaa niin kauan kun hän kiertelee varsinaisia asioita, joista hänet on kyseenalaistettu. Hän ei ole sanallakaan kertonut, miksi itse ei hakenut eroa, vaikka sai lapsen toisen miehen kanssa jo 14 vuotta sitten ja kiistattomasti parisuhde Alexiin päättyi vuonna 2004. Myöskään hän ei ole sanallakaan valottanut välejään Alexin vanhempiin, onko niitä koskaan ollut. Vaikeneminen tästä kertoo mielestäni sen, että vanhemmat eivät ole nyt yhtäkkiä kääntäneet hänelle selkäänsä. Hän on moneen kertaan sanonut ettei toivo pahaa "australialaiselle henkilölle", sittemmin haukkunut tätä monin sanakääntein. Mikä sitten johti siihen, että hän ei ole väleissä rakkaan ja pitkäaikaisimman ystävänsä rakastettuun? Niin kauan kun näitä asioita tietoisesti kierrellään, Kimin kannassa on isoja aukkoja.
Käsittääkseni Kim on kuitenkin ollut Kristenin kanssa hyvissä väleissä. Onhan se mahdollista, että tuohon Kelli-kuvioon liittyy jotain, mitä emme tiedä. Alexi on hyvin voinut puhua asioita ristiin, kuten joku edellä mainitsikin. Ei olisi ensimmäinen ihminen, joka niin tekee... itsekin tunnen muutaman miehen, jotka kaunistelevat tai värittävät asioita kumppaneilleen.
Mm. insuliini ja rauhoittavat ovat ihan samaa kamaa. Ja ihmisille taasen annetaan toisinaan ketamiinia, joka on alkujaan hevosten nukutusaine.
Ohisknoppitietoa: Ell erikseen aikoinaan ohjeisti laittamaan kunnon piiloon kissan rauhoittavat. Ovat meinaan luonteeltaan tosi addikteja, ja jotka pääsevät myös "kunnon oloihin". Pillereiden piilotus siis siksi, koska muutenhan se olisi alkanut napsimaan niitä ihan oma-aloitteisesti.