Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan vaativa / täydellisyydentavoittelija tyytyväinen pitkään parisuhteeseensa?

Vierailija
04.01.2021 |

Vaativalla tarkoitan ihmistä, joka hakee kaikesta korkeaa standardia.

Pitkällä parisuhteella tarkoitan hyvin monivuotista parisuhdetta.

Mietin tässä, että voiko ns. Vaativa ihminen koskaan olla tyytyväinen toiseen ihmiseen. Kukaanhan meistä ei ole täydellinen. Eli onko kaikki parisuhteee¨seen tyytyväiset ihmiset aina rentoja ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Jos kemiat pelaavat 5/5 yhteen, pystyy vähän löysäämään muuten. Joskus joutuu pakittamaan ja onhan se vaativaa, jos joutuu pakittamaan 5/5 suhteesta tai jopa 4/5 suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Jos kemiat pelaavat 5/5 yhteen, pystyy vähän löysäämään muuten. Joskus joutuu pakittamaan ja onhan se vaativaa, jos joutuu pakittamaan 5/5 suhteesta tai jopa 4/5 suhteesta.

Tarkoitatko, että toinen osapuoli on yhtä vaativa? Molemmat jaksavat suorittaa yhtä paljon?

Vierailija
4/7 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuten Kristiina Halkola lauloi: "Miten käy minun, kun tunnet minut kannesta kanteen? Ja juoneni lakkaavat kiinnostamasta ja muistat ulkoa kaiken."

Vierailija
5/7 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyydentavoittelua on varmaan erilaista eri persoonilla, mutta jos toinen ei tiedosta itsessään tätä ja sitä, että on raskas elämänkumppani, voi se muodostua kiilaksi.

Tulee mieleen myös pariskuntamalli, että toinen on viehättynyt ensin persoonasta, jonka kokee "vahvaksi", mutta sitten tämä vahvuus onkin sitä loputonta täydellisyydentavoittelua eikä mihinkään voi olla tyytyväinen.

Vierailija
6/7 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/7 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaativuus kohdistuu itseeni ni mies ja lapset ei oo niin ongelma. Ainoa juttu on, että kun tunnistan jonkun projektin itselleni tärkeäksi haluan toteuttaa sen yksin, koska ei mun standardit ikinä kohtais noiden muiden perheenjäsenten kanssa. Eikä niiden hermot kestäis mun nysväämistä ja nillittämistä.  Mutta kun sen tiedostaa sen voi ennakoida. Yhdessä sit voi tehdä rennolla otteella projekteja jotka ei ole mulle sydämen asia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme