Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on sinusta ok takin vetskarin vaihto hinnaksi

Vierailija
04.01.2021 |

?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvee hinta!

Uusi takki tulee kalliimmaksi.

Vierailija
22/37 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä maksaa 15-20€ sisältäen sen vetoketjun

Sehän on sit lähes ilmanen työ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin tarkistaa, onko vetoketjun rikkoutuminen sellainen asia, jonka valmistaja tai kauppa korvaa. Tyttäreni ratsastustakin, joka oli ostettu 10 kk sitten, vetoketju meni rikki ja olin jo melkein ostamassa ja vaihtamassa siihen uutta vetoketjua, kunnes älysin soittaa Hööksiin, josta takki oli ostettu. Tyttö sai uuden takin,

kiitos Hööks, loistavaa palvelua!

Vierailija
24/37 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on vaihtanut ilmaiseksi muutaman vetoketjun.

Vierailija
25/37 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ensin tarkistaa, onko vetoketjun rikkoutuminen sellainen asia, jonka valmistaja tai kauppa korvaa. Tyttäreni ratsastustakin, joka oli ostettu 10 kk sitten, vetoketju meni rikki ja olin jo melkein ostamassa ja vaihtamassa siihen uutta vetoketjua, kunnes älysin soittaa Hööksiin, josta takki oli ostettu. Tyttö sai uuden takin,

kiitos Hööks, loistavaa palvelua!

Totta, että voi saada hyvityksen.

Hööks on kyllä hinnoitellut vaatteet niin yläkanttiin, että on varaakin hyvittää.

Vierailija
26/37 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti on vaihtanut ilmaiseksi muutaman vetoketjun.

Kiva ja laitapa yhteystiedot, niin tuodaan jatkossa äidillesi.

Vierailija
27/37 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa kangaskaupassa vaihtavat alle kolmellakympillä. On todella edullista mielestäni.

Villi veikkaus, kaikki ompelu- ja korjaustyöt lähtee virolaisille tehtäväksi. On helppoo tehdä halvalla kun tekijälle jää pari euroa :(

Takista ja työn määrästä riippuen suutari veloittaa noin 30-60e. Tämä oma kokemus. PArempaan tai lempitakkiin kannattaa vetoketju vaihdattaa, jollei itse osaa.

Vierailija
28/37 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on ompelija keskisuuressa kaupungissa, vetskareita vaihtaa kerran pari viikossa muiden töiden ohessa (verhoja, vaatekorjauksia, verhoilut yms.). Vetskarit on siis hyvin pieni osa palveluista, joita tekee. Ja hinta on 27-47, riippuen takista. Untuvatakit on pahimpia tapauksia, softshel helpoimpia ja hinnat menee vaikeustason mukaan. Ja maksaa verot, vuokrat, vakuutukset, kirjapidon ja mitä näitä nyt on...

Vierailija
29/37 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ookoo on 50-60 euroa. 

Vierailija
30/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu.

Vierailija
31/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vain lukko rikki.  Meillä sen vaihto 2€

Vierailija
32/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mieleinen vanha ja lämmin, 20 vuotta vanha,  toppatakki. Tekisi mieli vaihdattaa vetoketju mutta uuden takin saa kirpparilta, tosin ei yhtä mieleistä 15 eurolla.  Varmaan ihmettelisi korjausompelijakin kun veloittisi 50 euroa. Takki on siisti sellaista velourin tapaista päällyskangas.   

Vierailija
33/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30€

Vierailija
34/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä olisi paljon takkeja joista on hajonnut vetoketju. Kengissäkin on vetoketju, en avaa sitä kertaakaan, muuten se hajoaa heti ekalla kerralla. Vetoketju hajoaa jokaisesta takista ekana.

Vierailija
35/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroa voisi olla sopiva korvaus. Mietin itse asiassa tätä asiaa viimeksi, kun vaihdoin isäni työtakkiin vetoketjun. En tietystikään kaivannut häneltä mitään korvausta, kunhan muuten vain pohdin tuon homman työläyttä. 

Vierailija
36/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautuisin ainakin 50 euroa maksamaan.

Vierailija
37/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40€ maksan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä