Paljonko on sinusta ok takin vetskarin vaihto hinnaksi
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Täällä maksaa 15-20€ sisältäen sen vetoketjun
Sehän on sit lähes ilmanen työ
Kannattaa ensin tarkistaa, onko vetoketjun rikkoutuminen sellainen asia, jonka valmistaja tai kauppa korvaa. Tyttäreni ratsastustakin, joka oli ostettu 10 kk sitten, vetoketju meni rikki ja olin jo melkein ostamassa ja vaihtamassa siihen uutta vetoketjua, kunnes älysin soittaa Hööksiin, josta takki oli ostettu. Tyttö sai uuden takin,
kiitos Hööks, loistavaa palvelua!
Äiti on vaihtanut ilmaiseksi muutaman vetoketjun.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ensin tarkistaa, onko vetoketjun rikkoutuminen sellainen asia, jonka valmistaja tai kauppa korvaa. Tyttäreni ratsastustakin, joka oli ostettu 10 kk sitten, vetoketju meni rikki ja olin jo melkein ostamassa ja vaihtamassa siihen uutta vetoketjua, kunnes älysin soittaa Hööksiin, josta takki oli ostettu. Tyttö sai uuden takin,
kiitos Hööks, loistavaa palvelua!
Totta, että voi saada hyvityksen.
Hööks on kyllä hinnoitellut vaatteet niin yläkanttiin, että on varaakin hyvittää.
Vierailija kirjoitti:
Äiti on vaihtanut ilmaiseksi muutaman vetoketjun.
Kiva ja laitapa yhteystiedot, niin tuodaan jatkossa äidillesi.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisessa kangaskaupassa vaihtavat alle kolmellakympillä. On todella edullista mielestäni.
Villi veikkaus, kaikki ompelu- ja korjaustyöt lähtee virolaisille tehtäväksi. On helppoo tehdä halvalla kun tekijälle jää pari euroa :(
Takista ja työn määrästä riippuen suutari veloittaa noin 30-60e. Tämä oma kokemus. PArempaan tai lempitakkiin kannattaa vetoketju vaihdattaa, jollei itse osaa.
Äitini on ompelija keskisuuressa kaupungissa, vetskareita vaihtaa kerran pari viikossa muiden töiden ohessa (verhoja, vaatekorjauksia, verhoilut yms.). Vetskarit on siis hyvin pieni osa palveluista, joita tekee. Ja hinta on 27-47, riippuen takista. Untuvatakit on pahimpia tapauksia, softshel helpoimpia ja hinnat menee vaikeustason mukaan. Ja maksaa verot, vuokrat, vakuutukset, kirjapidon ja mitä näitä nyt on...
Mun mielestä ookoo on 50-60 euroa.
Yleensä vain lukko rikki. Meillä sen vaihto 2€
Minulla on mieleinen vanha ja lämmin, 20 vuotta vanha, toppatakki. Tekisi mieli vaihdattaa vetoketju mutta uuden takin saa kirpparilta, tosin ei yhtä mieleistä 15 eurolla. Varmaan ihmettelisi korjausompelijakin kun veloittisi 50 euroa. Takki on siisti sellaista velourin tapaista päällyskangas.
Itellä olisi paljon takkeja joista on hajonnut vetoketju. Kengissäkin on vetoketju, en avaa sitä kertaakaan, muuten se hajoaa heti ekalla kerralla. Vetoketju hajoaa jokaisesta takista ekana.
50 euroa voisi olla sopiva korvaus. Mietin itse asiassa tätä asiaa viimeksi, kun vaihdoin isäni työtakkiin vetoketjun. En tietystikään kaivannut häneltä mitään korvausta, kunhan muuten vain pohdin tuon homman työläyttä.
Varautuisin ainakin 50 euroa maksamaan.
Uusi takki tulee kalliimmaksi.