Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaajalla maskin kanssa. Kokemuksia?

Vierailija
03.01.2021 |

Mulla on niin kauhee koronatukka että haluaisin jo parturiin. Siellä pitäisi kuitenkin käyttää maskia se melkein 3 tuntia mikä tuossa menee. Mulla on vaikeuksia maskin kanssa, saan ihottumaa, ahdistaa yms. pitkäaikainen käyttö. Ja entä miten se vaikuttaa lopputulokseen kun kampaaja ei näe mun huuli ja piirteitä selvästi?

Kannattaako mennä vielä vai odotella?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kampaajalle maskiton kuva itsestäsi, niin näkee piirteesi. Ota vaikka puhelimella.

Vierailija
2/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä kampaajalle maskiton kuva itsestäsi, niin näkee piirteesi. Ota vaikka puhelimella.

Kiitos hyvä vinkki, voisin vilauttaa mun Facen profiilia jossa myös hyvä tukka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan istunut 3 tuntia kampaajalla maskin kanssa? Kokemuksia?

Vierailija
4/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan istunut 3 tuntia kampaajalla maskin kanssa? Kokemuksia?

Mä istuin yli 2 tuntia. Hyvin meni. T. Ammattivalittaja

Vierailija
5/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut noin 3,5h tuntia hengityssuojaimen kanssa. Hyvin meni.

En henkilökohtaisesti uskaltaisi olla pelkän maskin kanssa useita tunteja tuntemattomien seurassa kampaamossa epidemia-aikana.

Vierailija
6/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 min ja leikkaan omat hiukset kylpyhuoneessa. 0 euroa. Kannattaa joskus tehdä itse, sen oppii kun kokeilee.

Vierailija
7/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2h olin, eikä mitään ongelmaa.

Vierailija
8/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kestää 3h?

Vierailija
9/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt ahdistaa jos vain istuu eikä tee mitään? Eihän sitä edes huomaa. Monet tekee töitäkin 8 tuntia maski naamalla joka päivä. Ihan turhaa ruikutusta taas.

Vierailija
10/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-10 min ja leikkaan omat hiukset kylpyhuoneessa. 0 euroa. Kannattaa joskus tehdä itse, sen oppii kun kokeilee.

Miksi ihmeessä? Mulle kampaaja on tosi tärkeä sosiaalinen kontaksi. Sama kampaaja ollut 15 vuotta, on kuin ystävä. T. Ammattivalittaja

Vierailija
11/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kestää 3h?

Pitkän tukan pesu, raidoitus, väri, leikkaus, kuivaus ja vielä lopuksi stailaus kihartimella. Jotkut tekee tuon 2,5 tunnissa, joillain menee 3. Rasittavaa mutta siksi käynkin harvoin.

Vierailija
12/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko pakko stailata ja kihartaa nyt

Vierailija
13/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni joutuu olemaan maski päässä kokotyöpäivän ajan.

Vierailija
14/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt ahdistaa jos vain istuu eikä tee mitään? Eihän sitä edes huomaa. Monet tekee töitäkin 8 tuntia maski naamalla joka päivä. Ihan turhaa ruikutusta taas.

No mulle tulee maskista ihottumaa ja mulla on rillit eli se maski on aina välillä huurussa vaikka kuinka tiiviisti sen taittelen nenälle. Sitten mulla on ahdistusta sen kanssa, en osaa selittää mutta sellainen karsea olo kuin ei saisi henkeä. Sisätiloissa lähinnä, ei ulkona.

ap

Vierailija
15/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Mulle kampaaja on tosi tärkeä sosiaalinen kontaksi. Sama kampaaja ollut 15 vuotta, on kuin ystävä. T. Ammattivalittaja

Ei sitä sinulle ehdotettu, vaan muille keskustelijoille, joita se kiinnostaa mitä muut tekevät kylpyhuoneissaan. Voit jaaritella kampaajan kanssa vaikka 10 tuntia kerralla, ei se muita kai kiinnosta.

Vierailija
16/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menee jees, mutta uudelle kampaajalle oli rasittavaa selittää sen maskin kanssa mitä haluaa kun ei se edes oikein nähnyt miltä näytin.

Vierailija
17/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle tulee maskista ihottumaa ja mulla on rillit eli se maski on aina välillä huurussa vaikka kuinka tiiviisti sen taittelen nenälle. Sitten mulla on ahdistusta sen kanssa, en osaa selittää mutta sellainen karsea olo kuin ei saisi henkeä. Sisätiloissa lähinnä, ei ulkona.

ap

Mä en pidä lainkaan silmälaseja maskin kanssa vaikka en pahemmin näe,en jaksa sitä maskin huurustumistaT. Ammattivalittaja

Vierailija
18/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa kun joutuu murehtimaan 2vk tarttuuko vai ei.

Itsellä pitkät hiukset ilman raidoitusta vuoden. Itse olen leikannut pahimpia latvoja.

Vierailija
19/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kestää 3h?

Pitkän tukan pesu, raidoitus, väri, leikkaus, kuivaus ja vielä lopuksi stailaus kihartimella. Jotkut tekee tuon 2,5 tunnissa, joillain menee 3. Rasittavaa mutta siksi käynkin harvoin.

Jätä osa pois. Minun puolipitkien pesu, raidoitus, leikkaus, kuivaus ja suoristus kesti alle 2h.

Vierailija
20/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mä en pidä lainkaan silmälaseja maskin kanssa vaikka en pahemmin näe,en jaksa sitä maskin huurustumistaT. Ammattivalittaja

Oikeesti? Mulla on kato joku -3,5 niin en näe kyllä yhtään mitään ilman laseja! Eli pakko pitää rillejä ettei kaatuile eteensä.... mutta oon huomannut että maskeissakin on eroja, toiset saa istumaan paremmin rillien kanssa kuin toiset. Ja ilmakin vaikuttaa, kosteassa tietty huurtuu enemmän. ap