Millainen persoona miellyttää sinua eniten?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Mukavan ja älykkään, uteliaan. Sellaisen, jolla on hyvä yleissivistys ja joka kasvattaa sitä alati, koska on kiinnostunut ympärivästä maailmasta ja ilmiöistä. Tieteisiin ja taiteisiin suuntautunut. Ei puhu ihmisistä, vaan asioista ja ideoista.
Tässä se tulikin.
Lisään vielä älykkään ja hyvin mielellään sarkastisenkin huumorintajun. Ymmärtää mustaa huumoria.
Voi miten haaveilen että löytäisin ystävän joka kykenisi älykkäässeen keskusteluun, jonka kanssa voisi nauraa, jolla olisi terve itsetunto.
Tykkään sellaisista rohkeista, hauskoista, itsensä likoon pistävistä, mielenkiintoisista ihmisistä, jotka osaavat keskustella avoimesti ja taitavasti, eivätkä ole muiden johdateltavissa, mutta jotka pystyvät myös myöntämään, jos ovatkin väärässä. Spontaanit persoonat, jotka kuitenkin nauttivat välillä ihan vain rauhallisesta hengailusta.
Rauhallinen, empaattinen, mukava, vinkeän huumorintajun omaava, eteenpäin katsova.
Parhaiten viihdyn sellaisten ihmisten kanssa, joilla on hyvä itsereflektiokyky. Lisäksi sellainen, joka on on positiivinen, kiinnostunut kokeilemaan ja oppimaan uusia asioita ja tykkää syvistä keskusteluista. Huumorintajuinen ja lapsenmielinen, mutta kuitenkin on henkisesti kypsä. Spirituaalisuus plussaa.
Rakastava joka osaa mennä toisen asemaan. Ymmärtää miltä toisesta tuntuu. Viisas.
Keskustelukykyinen ja taitoinen, vähän herkkä, hienotunteinen, suvaitsevainen, hauska ja sellainen, jolla ei ole tarvetta päteä tai olla aina oikeassa, oikeudenmukainen, reilu, kohtelee kaikkia hyvin vaikkei heistä edes pitäisi, sydämellinen ja sellainen ei liian mustavalkoinen ihminen.
Turvallinen, joka pitää itsestään ja elämästä. Positiivisesti asioihin suhtautuva.
Ujot ihmiset ovat viehättäviä. Olen itsekin ollut ennen, mutta vanhuuden myötä olen muuttunut. Välillä toivon, etten olisi niin kova höpisemään. Ujot lapsetkin ovat suloisia ja nykyään niin harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ujot ihmiset ovat viehättäviä. Olen itsekin ollut ennen, mutta vanhuuden myötä olen muuttunut. Välillä toivon, etten olisi niin kova höpisemään. Ujot lapsetkin ovat suloisia ja nykyään niin harvinaisia.
Minäkin tykkään ihmisistä, joiden näen tarkkailevan maailmaa. Sellaisista vähän sivustaseuraavista. Puheliaat päällepäsmärit ovat ihan painajaista, koitan oikeasti karttaa
Kaunis persoona. Ulkoa voi olla kaunis tai ruma, sydämen kauneus ratkaisee