Jos olisin työtön, menisin heti töihin
En olisi liian ronkeli palkan/työtehtävän suhteen. Työttömänä oleminen ei yksinkertaisesti olisi vaihtoehto. Työnteko on ainoa oikea tapa elättää itsensä ja perheensä.
Kommentit (10)
Nyt kun potkulaki astuu voimaan, voit olla piankin.
Kas, kun en ole tullut ajatelleeksi tätä. 🙄
T: Tuntematon
Mihin työpaikkaan voi vaan mennä ilman että ne päättää tuletko?
Missä todellisuudessa ihmiset elää. Töihin ei nykyään vain mennä.
Vierailija kirjoitti:
No esim vartijoista on aina pulaa, työnantaja maksaa kortit ja pääset heti töihin kun on luvat taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim vartijoista on aina pulaa, työnantaja maksaa kortit ja pääset heti töihin kun on luvat taskussa.
Kuka tahansa ei koulutukseen pääse
Enpä tiedä? Jos mulla olis sama työ kuin ap:lla, eli paskanpostaaminen kuolemanpelossa pietarissa, niin ei olis hääviä sekään.
Minusta olisi ihanaa olla irti työelämästä. Jos se vaan olisi realistisesti mahdollista. Nykyaikana on vaan onnistuttu rakentamaan yhteiskunta niin, että hyviä vaihtoehtoja kokopäivätöissä raatamiselle ei oikein ole, jos haluaa jotain itsemääräämisoikeutta säilyttää.
Itse menin työhön, mikä ei opiskelukaverilleni kelvannut. Olimme samassa työhaastattelussa työkkärin lähettäminä. Minut valittiin ja tämä työkaverini sanoi minulle, että oli haastattelussa sanonut että työ ei häntä kiinnosta.
Tämän jälkeen minun ei ole tarvinnut ollakaan koskaan työttömänä. En ole selvittänyt miten opiskelukaverilleni lävi. Saiko unelmiensa työpaikan vai onko yhä työtön.
Mind blown! Eipä ole tullut kenellekään mieleen!
Ap on tymä ja hänen tukkansa on ruma.